Odaya vardığınızda Tae yere oturmuş kahkahalarla gülüyordu. Hepinizin ona baktığını anladığında size doğru baktı ve daha fazla gülmeye başladı. Bu arada gülerken konuşmaya çalışıyordu. "Hah dolabın üzerindeki oyuncak ayımı almak isterken düştüm." Dedi ve gülmesine devam etti. Sizde onun ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyorsunuz. -Uzaylı işte ne olucak. Ağlaması gereken yere gülüyor.-
Tae nin bir şeyi olmadığına kanaat getirdikten sonra birlikte mutfağa geçtiniz. Mutfağa doğru yürürken Hoseok saatine bakıyordu. Bir anda bağırınca elindeki telefonu düşürecektin. Ona döndün biraz sinirle. "Ne bağırıyorsun Hoseok." Dediğinde bağırarak konuşmaya devam etti. "Geç kaldık! 5 dakika sonra çekimler başlıyor. Hadi çabuk olun." Dedi ve kapıya doğru koştu. Sizde onu takip ettiniz. Dışarı çıktığınızda. Araba kapıda sizi bekliyordu. Hemen bildiniz ve sete doğru gittiniz. Siz arabada giderken Hoseok yönetmenle konuşuyordu. "Ah hocam şimdi yoldayız. 5 dakikaya oradayız."
Siz ona aldırmadan yolculuğunuza devam ediyordunuz. Tabi sen Jimin in yüzüne utanmaktan bakamıyordun. Ama o sürekli sana bakıp gülümsüyordu. Aklında dolanan tilkileri saymak mümkün değildi.
Çekim alanına vardığınızda arabadan hızlıca indiniz. Sen hemen kameranı kutusundan çıkardın ve son ayarlamaları yaptın. Bir anda gözlerin Jimin e kaydı. "Aman tanrım Jimin... saçların. Fönsüz. "Dediğimde elini saçlarına daldirdi ve yüzünü eksitti. "Kahretsin..."
Saçları fönsüz ve son derece bakımsız görünüyordu.
Hemen çantanı karıştırdın. Sadece eski bir tarak bulabildin. Hemen jimin in saçlarını taramaya başladın. Saçları her ne kadar bakımsız da olsa gayet yumuşak ve puruzsuzdu. Elinini saçlarında gezdirirken altında adeta bir kedi gibi mirladigin duyabiliyordun.
Tarama işlemin bitince arkanı döndün ve Yoongi nin başındaki şapkayı çıkarıp jimin in başına geçirdin. Yoongi sana dik dik bakınca cevap vermek zorunda kaldın. "Üzgünüm mr. Swag ama Jimin in bu şapkaya daha fazla ihtiyacı var." Dedin ve Jimin e döndün. "İşte şimdi daha iyi görünüyor." Dedin gururla eserini incelerken.
Çekimlere başladığınızda ilk günün aklına geldi. Bu ise tam 7 ay önce baslamistin ve 6 aydır jimin le çıkıyordun. Bu harika bir iş diye aklından geçirdin.
İlk kişi kırk karış suratiyla Yoongi ydi. Ona utanarak baktın ve tebessüm ettin. Sonra da kamerayı gözüne getirdin. O sana doğru anlam veremediğin bakışlar atarken sen onu çekmeye başladın. Ama bu sefer heyecanlı değildin. Çünkü resmen Yoonhiyle arkadaştan ve artık heyecanlanmani gerektirecek bir şey yoktu.
Çekimler eskisinden hızlı bitti. Çekimlerden sonra ise yeni şarkının klip çekimleri başladı. Bu işte senin bir görevin olmadığı için bir köşeye geçtin ve jimin i izlemeye başladım. Senin ona baktığını anladığında sana doğru kaçamak bir bakış fırlattıp fısıldadı.
"Akşamda bu kadar eglenebilecek misin ha?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER
FanfictionBu benim ilk hikayem. Bu yüzden en sevdiğim şeyi yani hayal etmeyi sizlerle paylaşacağım. Biliyorsunuz ki BTS grubu buraya kilometrelerce uzakta nefes alıyor. Biz army ler onları canlı görmesek de zihnimizde onlarla birlikteyiz. Bunu...