Özel Bölüm(1)

35 2 14
                                    

2 yıl sonra

Kızınızın kulak yırtan ağlamasını duyduğunda gözlerini yavaşça araladın. Biraz önce kafanı yeni yastığa koymuştun. Kafanı kaldırıp Jimin'in yüzüne baktın. Eskisine göre daha az bakımlı ama hala ilk günkü kadar aşkla baktığın yüzü huzurla uyuyordu. Yavaşça onu omzundan dürttün ama uyanmadı. Bazen bu kadar derin uykusu olması gerçekten sinirlerini bozuyordu.

En sonunda pes edip yataktan çıktın. Bebek hala var gücüyle ağlıyordu. Sessiz adımlarla beşiğin yanına gittim ve mis kokulu bebeğini kollarının arasına aldın. Bebek senin kucağına ileri geri saklanarak sakinleşti. Onu tekrar beşiğine koydun. Gerçekten çok uykun vardı.

Yatağa uzanır uzanmaz alarm çaldı. Havanın aydınlandığını fark etmemiştin bile. Jimin'in tarafındaki alarm saatine uzanıp sesli bir şekilde saate vurarak alarmı durdurdun. Ama hala Jimin mışıl mışıl uyuyordu.

Kulağına doğru eğilip mırıldandın.
"Uyanma vakti Chim."

Jimin bir şeyler söyler gibi oldu ama sonra harkertisiz bir şekilde uyumaya devam etti. Sen de bebek uyanamsın diye kendini bağırmamak için zor tutuyordun. Son çareyi minik bir tokat atmakta buldun.

Jimin yanağına aldığı hafif darbeyle ayağa fırladı.
"Ah bu acıdı. Bebeğe bir şey mi oldu yoksa?"

Diyip gözüyle beşiği yokladı. Bebeğin uyduğunu fark edince nefesini verdi ve sana döndü.
"Sakın geç kaldın deme."

Elindeki görünmez saate baktın. Bir kaşın yavaşça yukarı doğru hareket etti.
"Eğer oyalamaya devam edersen geç kalacaksın."

Jimin aceleyle seni öptü ve yataktan çıktı. Hemen banyoya girdi. Arkasından seslendin sen de.

"Kahvaltı hazır olana kadar aşağıya inmiş ol."

Daha cevap vermesine fırsat bırakmadan odadan çıktın ve mutfağa girdin. Hemen dolabı açıp iki yumurta çıkardın. Onlarla omlet yaptın ve masayı da hazırladın. Her şey tamam olunca yukarı seslendin.

"Kahvaltı hazır canım."

Jimin tam o sırada merdivenlerde göründü. Kucağında kızınız da vardı. Ona sıkıca sarılmış ağzı kulaklarındaydı.

"Bana öyle bakınca dayanamadım. Getirdim. Hem acıkmış olmalı."

Şefkat dolu gözlerle ikisini izledin. O kadar güzel görünüyorlardı ki. Gözünden minikler bir yaş damalı. Hemen kolunla sildin. Mutluluk gözyaşları hemen yanıp hemen sönüyordu.

"Ver de bir güzel karnını doyurayım onun."

Jimin'in kucağına uzanıp bebeği kendi kollarına aldın. Süt konusu burnunu gıdıkladığında yüzünde minik bir tebessüm oluşu.

Sen ve kızınız salona geçtiniz ve ona biraz süt verdin. Bebek doyunca tekrar uyudu. Onu beşiğine bıraktın ve jimin'in yanına döndün. O da kahvaltısını bitirmiş tam çıkıyordu.

"Ben çıkıyorum emsalsizim."

Elini ensene attın. Çünkü bu çok mutlu edici bir iltifattı. Ellerini Jimin'in yakasını düzeltmek için kullandın.

"Su perisi olmak da hoşuma gidiyordu ama bu daha iyi hissettirdi."

Dudaklarına uzanıp minicik bir öpücük kondurdun. O da sana gülümsedi.

"Sen ve kızımız benim her şeyimsiniz. Akşam görüşürüz."

Seni alnından öpüp işe gitmek için dışarı çıktı. Sen de arkasından el salladın ve kapıyı kapattın.

Yukardan konuşma sesleri geldiğini duyduğunda olduğun yere çivilenmiştin.

~

Merhaba arkadaşlar özel bölüm yazmak istedim. Aslında kitap biteli bayağı oluyor ama sizin için de eğlenceli olur diye düşündüm. Sanırım özel bölüm birkaç bölümden oluşacak.
Sizce yukardan gelen sesler neye ait ya da kime?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS ^JıMıN^ İLE HAYALLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin