Familien

811 30 1
                                    

Vi kommer hjem til vores bedsteforældre og min fars søskende er der. Min far har to søskende, en storesøster og en lillebror. Min faster hedder Tine og min onkel hedder Tobias. Selvom min far er 41 år og min faster er 43 år så er Tobias en rigtig efternøler, for han er kun 23 år. Derfor er Tobias og Simon også utrolig gode venner og har altid været det. De har også mange fælles venner og virker egentligt bare mere som venner end som onkel og nevø. Min faster er gift og har 2 drenge, Alex og Justin. Hendes mand, Edward, er fra England og det er også der de bor. Justin er 14 år og Alex er på min alder, og mine veninder har altid været helt vilde med ham. Min faster er kontor uddannet og arbejder hos Burberry. Tobias er ikke gift eller har en kæreste, men han har dog en søn. Han hedder Wilhelm og er 3 år. Han er den sødeste lille dreng i hele verden. Man kan godt mærke på Tobias at Wilhelm er hans et og alt , og han elsker ham over alt på jorden. Man kan dog ikke sige at mine bedsteforældre var ovenud lykkelige dengang Tobias fortalte at han skulle være far. Jeg husker det helt tydeligt. Det var til en familiemiddag og stemningen bagefter var ret presset. Både min far og min faster fik begge to først børn efter de blev gift, og så kom deres yngste søn og sagde han skulle have et barn, også enda med en han ikke en gang var kærester med. Men efter at Wilhelm blev født glemte de alt om deres "skuffelse" og er nu helt betaget af ham. De forkæler ham helt vildt og siger med det samme ja hvis Tobias spørger om hjælp til at passe ham. De håbede i starten at Tobias ville finde sammen med Wilhelms mor, men nu har de accepteret at det ikke kommer til at ske. Wilhelms mor er svensk og bor i Malmö, mens Tobias bor i København, så det er ikke et særlig stort problem. Wilhelm bor hos Tobias i alle hverdag og hos sin mor i weekenderne. Tobias er journalist og arbejder på DR. Min bedstemor er dansk og min bedstefar er norsk, så min familie er så nordisk som man kan blive. 

"Kusine Rachel" bliver der sagt til mig med en sød børnestemme. 

Jeg ved med det samme at det er Wilhelm. Jeg sætter mig ned på hug så vi er i øjenhøjde. 

"Hej Wilhelm" siger jeg og giver ham et kram

Han begynder at fortælle mig en helt masse om hvad der er sket siden vi har set hinanden sidste. Han fortæller at han er begyndt i børnehave og begynder at fortælle om alle de andre der er i børnehaven.

......

"Hvordan er det i USA?" spørger min bedstemor så

"Det er ret fedt. Jeg er begyndt på skuespillerskolen, og Rachel stiller op til elevrådet på hendes skole" fortæller Søren

"Det lyder spændende. Har I fået nogle nye venner?" spørger hun så igen

"Ja, jeg har fået nogle stykker, men jeg har også nået at få mig nogle uvenner" siger jeg og griner lidt             


Rachel AndersonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin