Hoofdstuk 6

217 15 4
                                    




Na het ontbijt ben ik terug naar mijn kamer gegaan. Ik weet dat naar de dokter gaan het beste is voor me, maar ik ben bang dat wat ik teweten ga komen niet goed gaat zijn.

Ik plof neer in mijn zetel en leun tegen de muur. Ik sluit mijn ogen en denk aan wat er vanmorgen gebeurt is. Dat moment wanneer ik wakker werd, schreeuwend, en bang dat mijn nachtmerrie echt zou zijn.

"ik stond in een witte kamer. er sprak iemand tegen me, maar er was niemand in de kamer behalve ik en een andere jongen. Wanneer hij zich omdraaide zag ik de blije glimlach van Sam. Op het moment dat ik naar Sam wil lopen houdt iets me tegen. De stem spreekt weer tegen me 'hij is je vriend niet, vermoordt hem!'

ik duw mijn handen tegen mijn slaap 'nee, hij is mijn vriend' roep ik terug. Ik zie Sam, nog altijd lachend naar me kijken. 'ugh, dan doe ik het wel' zegt de stem. Ik voel mijn lichaam bewegen naar Sam, met een mes in mijn rechterhand. Ik probeer mezelf tegen te houden, maar ik kan niets doen.

Wanneer Ik bij Sam kom snij ik met het mes in zijn keel. hij zakt op de grond en bloed verspreidt zich over de witte tegels. voor ik nog een andere zet kan doen snij ik mezelf aan mijn linkerschouder. Dan werd ik wakker"

Een paar tranen verlaten mijn ooghoeken, hoe kon het zo levensecht voelen? En hoe kom ik aan die schram op mijn linkerschouder? Wie was die stem? Word ik gek?

-----

'Colby, kan je vlug naar de winkel gaan? De dokter komt zo langs maar ik heb geen thee meer, en neem een paar chocolaatjes mee ook' roept Sam vanuit de keuken.

Ik loop mijn kamer uit en doe mijn jeansvest aan. 'is goed' roep ik nog en ga dan de deur uit.

Wanneer ik aan de winkel kom loop ik voorbij een schap waarbij ik normaal nooit naar kijk: sigaretten.

"neem het, ze verlossen je uit je miserie"

wie zei dat? ik kijk rond, niemand..

Zonder verder na te denken neem ik een pakje en koop ik een aansteker, Ik neem een pakje groene thee en chocola.

Als ik de winkel uitga zet ik het zakje op de achterbank van de auto en leun dan tegen de deur.

Ik neem een sigaret uit het pakje en steek het in mijn mond. Dan neem ik de aansteker en steek mijn sigaret aan. Wanneer die opwas voelde ik me super, het gevoel dat het me gaf... Snel stak ik er nog een in mijn mond.

----------

Ik kom terug en parkeer onze auto op de oprit. Ik steek wat kauwgom in mijn mond en spuit wat Deo, Sam mag totaal niet weten dat ik rook. Hij vermoordt me!

ik open de deur en Sam staat met armen over elkaar geslagen naar me te kijken.

'het is half drie, bent om kwart na één vertrokken. Waar ben je geweest'

'ik euh, ze hadden geen thee in de winkel dus ben ik naar een andere winkel gegaan. Maar er was een klein ongelukje gebeurt op de weg dus was het file' ik kijk Sam zo onschuldig mogelijk aan.

'ugh, oke. maar maak je klaar, de dokter komt binnen een kwartier.

'oke' zeg ik terwijl dat ik naar mijn kamer loop.

Ik moet deze sigaretten zo goed mogelijk verstoppen.





!!! Mensen voor de duidelijkheid, IK ROOK NIET !!!

ik stel het je ook niet voor, mensen, BLIJF ER ZOLANG MOGELIJK AF !!!

<33

Save Me From HellWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu