Teď mezi námi stála Jana. Ne jako zvíře, ale jako člověk. Jak už jsem jednou řekla, měla blond vlasy až po pas a temně modré oči.
"Zuzko?" Oslovila mě. "Jano?" Zeptala jsem se. "Ty jí znáš Jano?" Zeptal se Jany černý vlk. "Ano znám Dane." Řekla Jana. Ten vlk je Dan! "Ukaž mu náhrdelník." Řekla Jana.
Já mám na sobě ten náhrdelník i když jsem liška? Jo aha, mám. Ukázala jsem Danovi ten náhrdelník a on řekl. "To jsi ty?" "Ano jsem. Jmenuji se Zuzana. Ale říkej mi Zuzko." Řekla jsem mu.
Dan zůstal stát na místě s otevřenou pusou. Jana se usmívala a já se začala smát. "Jak je to možné?" Řekl. Já jsem to sama nevěděla, takže jsem nic neříkala. Jana však začala snad nejdelší odpověď, kterou kdy řekla.
"Já, když jsem sem spadla tak jsem potkala zdejšího mága. Ten si ze mě utahoval a proměnil mě ve zvíře. Ten mág zemřel den po tom na vyčerpání. Místo toho, aby mě proměnil na zvíře, tak do mě dal všechnu svou esenci. Ta se ve mě však proměnila ve zvířecí. Poté co jste jí vypily tak jste se staly zvířaty. "
"A jak to že už jsi člověk?" Zeptal se Dan. "Protože ze mně tu esenci vysáli." Řekla smutně Jana. "Aha. Takže mám vedlejší otázku." "Jakou?" Zeptala se Jana. "Jak se proměním zpět na člověka?"
Zeptala jsem se Jani a čekala od ní nějakou dobrou odpověď. "Na to jsem ještě nepřišla." Odpověděla mi Jana.
"A jak to že ne?" Vmísil se do toho Dan. "Neměla jsem čas." Bránila se Jana. "Tak neměla čas, chápu." Dan se takhle s Janou hádali, ale já si vzpomněla na něco šíleného.
Představila jsem si... jak od nás až k té druhé skále naproti vedl dlouhý a bezpečný most.
"Haló lidi je tady most." Dan s Janou se okamžitě otočily a oba dva se rozběhli k tomu mostu. Jana si ho s údivem prohlížela, ale Dan přiběhl ke mě.
"Jak se tam ten most oběvil?" Zeptal se mě Dan. "Noooo..." Přemýšlela jsem co mám odpovědět. "Neříkej mi že si ......" Dan se zastavil a do očí se mu začali valit slzy. "Promiň Dane." Řekla jsem.
Hlava mě příšerně začala bolet a já jsem omdlívala. Před očima se mi objevilo černo a já jsem omdlela.
ČTEŠ
Už nikdy se nevrátím zpět
Fantasy(!Upozornění! Velká rakovina. Jedna z mých prvních knížek. Čtení jen pro největší borce/sebevrahy) Proč se mi to děje? Mám tu největší smůlu na světě. Začne to pískáním ,nějaký duch mě stáhne někam do háje a než se vzpamatuji vidím mojí spolubydlící...