Šly jsme na to místo celý MĚSÍC! Vážně si musela vybrat místo tak daleko? To je jedno. Cestou jsem Janě vytvořila luk, aby nebyla tak bezbraná. Pak jsme došli na místo. Ona už tam čekala.
V tuce držela černou hůl. Pak zapískala. Vedle ní se oběvil kluk s mečem a holka s lukem. Síly byli vyrovnány. Souboj byl těžký. Dan byl proti klukovi s mečem. Jana byla proti holce s lukem a já proti ní. Vlastně jsem si teď uvědomila, že neznám její jméno. "Jak se jmenuješ?" Zeptala jsem se jí. "Dark Krystal." Odpověděla.
Začal souboj. První jsem musela jít pomoc Janě a přitom stále odpalovat kulky od Dark. (Budeme jí říkat Dark.) Když jsem udeřila holí do holky s lukem, tak se rozplynula v prach.
Pak potřeboval pomoct Dan. Znovu ten stejný proces. Pak jsme se dostaly až k Dark. U té už Jana byla v pozadí a síly už jí docházely.
Když v tom jsem se dostala až k Dark a trefila jí holí, která se mi v ruce rozpadla. Kolem Dark se udělala zvláštní modrá koule.
"Vítej nová ničitelko. Tvoje cesta začíná." Řekla. Já nechápavě poslouchala.
Když v tom se rozpadla v černý šíp, který mě měl trefit. Už jsem zavřela oči a čekala, až mě šíp trefí, ale netrefil. Otevřela jsem oči a viděla Janu svíjející se přede mnou bolestmi. "Jano!" Zařvala jsem z plných plic.
"Z....z...zuzko?" "Ano?" Zeptala jsem se Jany. "J....já si m....m...myslím, že js...sem další." Řekla Jana větu kterou už jsem slyšela mnohokrát. "Další co?" Zeptala jsem se Jany a v očích se mi začali tvořit slzy. "Další temná..." Vydechla Jana poslední slovo a rozplynula se.
Dan ke mě přiběhl a obejmul mě. Když v tom se země začala třást. Ze země se vynořila dívka. Oblečení měla sladěné černou a tmavě zelenou.
"Dark rythm." Řekl Dan, já se na něj nechápavě podívala a dále hleděla na Janu. Jana se ďábelsky usmála a hodila po Danovi černou kouli. Ta ho chytila a stáhla k sobě a ona i s Danem zmizela. A já zůstala sama. Sama....
Konec
Já vím je to tak smutné, už je konec. Jestli chcete další díl, tak hlasujte. Chtěla bych moc poděkovat mým kamarádkám Pudlisako a Cuttie567, které mě celou mojí cestou doprovázeli. Chci moc poděkovat vám čtenářům, že jste to se mnou vydrželi až do konce. Tak na viděnou u dalšího dílu. :3
ČTEŠ
Už nikdy se nevrátím zpět
Fantasía(!Upozornění! Velká rakovina. Jedna z mých prvních knížek. Čtení jen pro největší borce/sebevrahy) Proč se mi to děje? Mám tu největší smůlu na světě. Začne to pískáním ,nějaký duch mě stáhne někam do háje a než se vzpamatuji vidím mojí spolubydlící...