"Acının yanık kokusu..."
###
-"Bıraksana lan karımın kolunu!"
Çağatay sinirliydi. O adamın kadının bedenindeki tenini, yakınındaki varlığını sevmemişti hiç. Olmamıştı, yanında olmamalıydı o adam. Hiçbir erkek Nur' un yanında var olmamalıydı. Kıskançlık, damarlarında dolaşıyordu.
-"Sana ne dedim lan!"
Tepkisiz, Nur' un yamacında durmakta olan adam iyice sinirini arttırıyordu. Yanında olmamalı.
-"Kerem..."
-"Karımın kolunu bırak!!!"
Onca ikazlarına rağmen sırıtarak ona bakan Kerem en çok yumruğunu hakkediyordu.
-"Ooo Çağatay Bey! Demek geldiniz. Bir merhaba yok mu ya şimdi bana!"
-"Lan piç, sen önce karımın kolunu bırak ve uzaklaş!"
Kerem, Nur' un canının yandığını tavırlarından farketmiş ve yavaşça kolunu serbest bırakmıştı. Bu hareketi Çağatay'ın laflarına değil kızın canının yanmaması için yapmıştı. Çünkü ona zarar vermek istemiyordu, istemiyordu. O bu hikayede en masum olan kişiydi belki de, o kadın saf ve temizlikten başka bir şey değildi masumluk sadece ona bahşedilmişti.
Yinede Çağatay' a olan öfkesi dinmek bilmedi. Kat ve kat arttı.
-"Otelimi yaktırmışsın Samyeli! Bende dedim ki İstanbul' daki otelimi işletme vakti geldi de geçiyor artık. Hem ordanda bir eski askerlik arkadaşıma uğramak istedim fena mı etmişim?"
Alaylıydı konuşması bir o kadar da öfke barındırıyordu içinde. Onunla uğraşmaktan usanmamıştı hâlâ Korkut.
-"Ben seni şimdi bir fena edeceğim göreceksin ha! Nur, sen içeri gir!"
Nur, Çağatay' ın ikazıyla birlikte içeriye ilk gitmek istemesede burada bulunmakta ona yarar sağlayacak pek bir şey de görememişti. Hem adamın özel hayatında ona yer yoktu, burnunuda sokmak istemiyordu gerçi. Özel hayatı onun olsundu.
Kendi kendine bir an mırıldanmadan edemedi.
-"İyi ki bir hava alayım dedim ha! "
***
-"Ne istiyorsun lan sen benim karımdan?"
Sesi gür ve öfkeliydi Çağatay' ın. Bu adama tahammül etmek kolay değildi.
-"Karın mı? Güldürme beni Çağatay!"
Yapmacık bir kahkaha atarak alaylı gözlerini kıstı iyice Çağatay' a Kerem. Kaldığı yarım konuşmasını hızla devam ettirdi.
-"İkimizde biliyoruz ki Nur'la zoraki evlendin. Şimdi kalkmış ne karılığından bahsediyorsun sen! O kız kağıt üzerinde yalnızca evli seninle Samyeli, gerçekten değil. Hayal dünyandan çıksan mı artık ne ya da o aşık salak kafasından."
-"Sen nerden çıkartıyorsun lan bu lafları!!! "
Öfkelenen Çağatay Kerem' e doğru adımladı. Eli havada adeta her an yumruğu indirmek için bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A ş k ı n A c ı H a l i / Tamamlandı
Tâm linhBir kadının hikayesi değil bu. Tüm kadınların hikayesi. Nur Kaya, hayatının baharında dalından koparılmış gonca bir gül daha. Neşeli, yardımsever, iyi, hoşgörülü, güzel ahlaklı, saf kalpli güzel bir genç kız. Herkes tarafından sevilen bir kız, ailes...