4.4 "Yaralı"

2.7K 194 34
                                    

Hayattaki, acıların en başta olmasının sebebi belkide yaşamın devamlılığı içindir. Yara, acıyı hatırlatmakdan dolayı kötüdür aslında.
Bir yarada yaşamak ister uzun süre. Kim istemez ki şu dünyada yaşamak?
Taki diğer dünyanın güzelliğine kadar....

Nur, gözlerinin karanlığa hapsolmuş bir halde kendini aşırı derecede kötü hissediyordu. Kalbinde yaşayan tuhaf duyguda bunu iyice körüklüyordu. Sevdiği adama, ne olursa olsun dinini öğretmek en çok istediği dileğiydi şu hayatta... Bu bile mutlu olmasını sağlıyacak kadar yüksek bir kalite taşıyordu.

Nur, iplerin canını yakmasına biraz daha katlanıyordu ama acısı canını yakıyordu. Bu insanların ondan ne istediğini hiç ama hiç bilmiyordu?

O sırada bir hareketlenme olmuş ve bir yerin açılma sesini duymuştu Nur. Merak ve korku içerisinde tetikte beklediği anda karşısına doğru bir şey çekildiğini hissetti genç kadın.
Korku dolu gözleri karanlıktaydı. Kendini geri çekmeye çalışıyordu ama her defasında bu çabasının başarısızlıkla sonuçlandığını hissediyordu Nur.

-"Evet. İyisindir herhalde güzellik! Bizim çocuklar çok nazik davranmışlar sana ama üzgünüm. Ben onlar kadar nazik olamıyabilirim.!!"

Nur, duyduğu sesle birlikte iğrendi. Yüzünü buruşturdu biran. Zaten anında hemen gözlerinin önündeki bez sertçe çekilivermişti karşısındaki kişi tarafından.

-"Çı çı Çı. Olmadı Bayan Samyeli. İğrenilecek kadar iğrenç bir adam değilim!"

Nur, karanlığa alışmış gözlerini kırpa kırpa bulunduğu yere alışması için, sabırlı bir tutum sergilemeye çalışıyordu. Kısa bir süre sonra etrafa alışan kahve gözlerini rahatlıkla açtı.
Soğukluğun vücuduna yaptığı baskı ve kokudan dolayı nerdeyse bayılacak dereceye kadar geldiğini hissediyordu işte şimdi. Zorla yutkundu ve karşısında 35-40 yaşlarında, saçlarına beyazların yeni yeni düştüğü, çirkef bir yüze sahip olan adama odaklanıverdi.

Kendilerinden ne istediğini çok merak ediyordu?

Adamın sözlerinden sonra etraftaki sessizliği Nur, daha 15 dakika önce onu kaçıran adamlardan birisinin gelip açtığı ağzının özgürlüğünü kullanarak konuşmaya başladı.

-"İğrençsin bence çünkü bir kadını, zayıf birisini kaçırdın!"

-" Haha haha haha hadi canım!"

Boş depoda yankılan adamın iğrenç sesini duymak istemiyordu nedense artık Nur. Sadece buradan kurtulmak ve sevdiği adama kavuşmak istiyordu sadece.

Karşısında deli gibi sırıtan adam aniden sırıtmasını keserek genç kadına doğru eğildi ve kaşlarını sertçe çattı.

-"Bunu kocana sormak lazımdı. İstediğimi yapsaydı şimdi sen burada olmazdın güzelim. Bütün suç kocan da!" Diyen adamla birlikte Nur' da kaşlarını çattı.

-"1. Ben senin güzelin değilim! 2 ne demek istiyorsun sen!?"

-"Demek istediğim şu ki güzelim. Her neyse bence güzelim yerine takılmanın yerine başka yerlere odaklansan daha iyi olur. Mesela kocan senin canına karşın ihaleyi daha çok ön plan da tuttu!... Buna odaklanabilirsin!"

Nur ilk biran duyduklarıyla birlikte öylece kalakaldı. Çağatay' ın aşkına inanıyordu o artık gönülden. Şimdi şimdi bu adamın dediklerine inanmayacaktı. Eğer kocası, böyle bir şey yaptıysa biliyordu ki genç kadın, elbet bir nedeni olduğunu.

Çağatay' ının, Korkut' unun onu çok sevdiğini görmüş ve hissetmişti.

Nur, gülümsedi derince. Kocasının şu son zamanlarda ona mutlu bir şekilde davrandıkları günleri ve anıları hatırladı. Güzel günlerdi bu geçen günler. Özlemişti hatta şimdiden.

Mutluydu orada...

Huzurluydu o hatıra da...

İçinden dua etti kadın. En çokta sevdiği adam için...

--"Ne olur Rabbim! Doğru yola ulaşsın kocam! Dinimi, dini saysın. Bunu başarabilsin...Ona hayırlı olanları ve aynı şekilde benim içinde hayırlı olan şeyleri kıl. Biliyorum. Herkes bir gün bu hayata veda edecek ama ne olur! Ben onun dinime inandığını görmeden ölmeyeyim. Yardım et Allah' ım. Bana bir tek sen yardım edebilirsin ancak..."

Uzun bir sessizlik...

Soğuk bir depo...

Duâ eden bir kadın...

Duâ eden bir adam...

Eşleri için korkan, ve endişelenen iki aşıklar...

Aşkının acısını bastırmaya çalışan başka bir adam. Hayatın, gerçekleri ve acıları olarak yaşıyordular...

Sessizliği Nevzat denen adam bozmuştu. Karşısındaki kadının zor ve güçlü duruşu iyice onu sinirlendiriyordu çünkü.

-"Eee ne diyorsun? Sencede kocan hâlâ seni seviyor ve sana değer veriyor mu?"

Nur, yine gülümsedi duyduğu sözlerle birlikte ve adama baktı öylece.

-"Veriyor tabiki de çünkü Çağatay beni çok seviyor. Emin ol ki beni kurtarmayada geleceğini çok iyi biliyorum.!" Dedi rahat bir şekilde.

-"Öyle mi? Dersin! " diyen adam ani bir atak yaparak genç kadının ta dibine kadar girdi ve kolunu sıkıca kavrayıverdi.
Gözleri ateş saçarken elini genç kadının başörtüsüne doğru uzattı.

-"O zaman gelsinde kocan görelim. Şuan o başındaki bez parçasını paramparça yapacağım...!"

Nur, korku dolu gözlerle dibinde duran adama bakakaldı o an ve kısık sesle mırıldandı.

-"Hayır..."

-"Yapamazsınız bunu!"

-"Bal gibi de yaparım güzelim!"

Adamın elleri çekmek için başörtüyü kavradığı an Nur, sinirlenerek hiç sonunu düşünmeden adamın yüzüne doğru hızla tükürdü. Ne olursa olsundu başörtüsü onun için dokunulmazlığı temsil ediyordu. Her şeye tahammülü varken başörtüsüne hiç tahammülü yoktu.
O, başörtüsü onun için hayatı, namusu, nefesiydi....

O yüzden, kendisine görede korumakta göreviydi...

Yüzüne değinen tükürükle birlikte Nevzat , elini çekti kadının başörtüsünden. Sinirden yüzündeki damarlar belli olurken sertçe siliverdi yüzünü. Çevik bir hareketle tamamladığı işinin ardından hızla cebinden çıkardı silahını.

Nur, her şey için geç kaldığını anlasada olmuşla ölene çare olmadığını çok iyi biliyordu. Gözleri kararan adamın sağ eline doğru bir el ateş etmesiyle acı içerisinde kalakaldı. Midesi bulanıyor, elinden akan kan kokusu burnundan hiç gitmek bilmiyordu genç kadının. Acının, vücudunu hakim aldığını hissediyordu işte şimdi. Canının yandığını derinden hissediyordu.

Akan yaşları konuşuyordu adeta onun yerine...
Gözleri kapanmadan önce yine o iğrenç sesi duymuştu. Ama yinede onu en çokta canının yanması zorluyordu.

-"Sana demiştim güzelim! Ben asla nazik davranmam diye...!"

Ve son göz yaşı ile kan birlikte damladı yere, kadının acısının ta en derinliğine...

☆☆☆

Bölüm Son...

A ş k ı n   A c ı   H a l i  / TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin