1.3 " Gizli Nikah..."

8.6K 656 118
                                    

Kaderin, kederi...
Saliha Işık...
****

Çağatay, bahçenin önünde duran Range Rover'a odaklandı. Zehri bir sırıtma peyda olurken kemikli yüz hatlarında , yeşil irisler çoktan şeytansı bir parıldamaya gebeydi.

Benliğine kazınan görüntüler, mutluluktu şimdi ona. Olmuştu. Demişti ve olmuştu. Oyun son hız finale doğru ilerliyordu işte.

Arabanın içerisinde, bulunduğunun farkındaydı adam, kızın. Çünkü kızın arabaya bindiği andan itibaren adamı bizzat arayıp kızı aldığını patronuna söylemişti. Yüzündeki zafer gülümsemesini silemiyordu bir türlü. Sinsi bakışları ve kadına yarı hayran hisleri zirvedeydi. Mutluydu... Hemde ne çok... Sanki içinde bir şeyler eriyor, sanki onun nefesini kesen o bir şeyler yok oluyormuş gibiydi.

Finale adım adım ilerlerken,büyük bir son için Çağatay, arkadaşı Kenan' ı beklemek zorundaydı. Çünkü finalin başrollerinden biri Kenan' dı ve bir son hikayesinin finaline sadece dakikalar kalmıştı.

***

Emre ve Mert deliye dönmüştü adeta. Nur' un telefonu çalıyor çalıyor ama bakan yoktu. Sinirler iyice geriliyordu git gide.

"Aradığınız kişiye şuan da ulaşılamamaktadır. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz....

Dıt Dıt Dıt Dıt..."

Duyduğu onuncu aynı kelimelerle daha fazla dayanamayan Mert, katdeşi Emre' ye hiçbir şey söylemedi. Seri bir şekilde evden çıkıp arabasına bindi. Çağatay Korkut Samyeli' nin, bu işte bir parmağı olduğunu ortada olan olaylar yüzünden en başından beri anlamıştı zaten. Genç adam, kardeşini o adamın kaçırdığını düşünüyordu ve bu düşüncesi doğruyduda ona göre.

***

Genç kadın, haciz memurlarının içeri girmesiyle beraber çantasını, feracesini aldı ve arka kapıyı açtı. Evlerinin önünde bekleyen arabaya doğru ilerledi. Ne yapıyordu, nasıl bir düşünceyle hareket ediyordu hiç bilmiyordu Nur. Biçare, binlerce kelimenin içerisinde boğuluyordu. Ters giden bir şeyler vardı, bir şeyler vardı ters giden, vardı tuhaf bir şeyler...

Genç kızın binmesiyle beraber jip anında çalıştı, gideceği yere doğru yol aldı. O an durdu sanki. Her şey silikleşti. Hiçbir şey aklında yoktu. Her şey yitikti. O adama şuan, şu saniye yenik düşmüştü.

Bu olayları, bu kötülükleri neden yaptığını, niçin böyle davrandığını, neden onlarla uğraştığını sormak için gidiyordu, Nur. Hesap sormaya gidiyordu. Tak etmişti artık. Haciz memurlarını bile satın alarak hayatlarını mahfeden bir adam vardı karşısında. Korkusu büyüktü ama buna rağmen cesur davranıyordu genç kız.

Fakat bilmediği bir şeyde vardı ki; o da kaderin oyununa geldiğiydi...

Nur, arabanın lüks bir villanın önünde durmasıyla varacağı yere geldiğini anlamıştı ve bunun verdiği streslede ellerinin yavaş yavaş terlemeye başladığını hissediyordu. Terleyen ellerini mavi feracesinin içerisindeki kumaş elbisesine silip başörtüsünü düzeltti, duran arabada öylece beklemekten yana oldu. Yapacak bir şeyi yok gibiydi. Beyni, bir çıkmaza tostlamıştı.

-"Buyrun Nur Hanım. "

Kapıyı açıp ona ismiyle hitap eden şoföre baktı Nur. Daha sonra kafasıyla adamı onayladı, dışarı çıktı. İşte tam o anda karşısında adamı gördü.

A ş k ı n   A c ı   H a l i  / TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin