2.3 "Özgürlük için"

8.3K 613 193
                                    

Yatağa genç kızı bırakan adam gülümsüyordu zaten onun istediği de buydu; kadının canını yakmak. Nur, istemsiz yaptığı hareketlerle adama büyük bir fırsat sunmuştu.

☆☆☆

-"Abla, Nur iyi mi? Biz biliyorsun Erzincan ' dayız. Pek fazla haberim olamıyor."

-"Sen merak etme Emre. Ben bugün ve ya yarın görmeye gideceğim kardeşimi, uzun zamandır aklımdaydı. Hatırlatman iyi oldu. O adamın ona zarar vermesine izin vermek istemiyorum, bir bakınmam lazım, tamam mı?"

-"Özledim be abla! Kız resmen ailemizi kurtarmak için o caniyle evlendi. O pislik adamın karısı oldu!! Bizim yüzümüzden."

-"Ablacım, ne diyelim her şer de vardır bir hayır. Bakalım bırakacak değiliz ya eline onun, bir çaresini elbet buluruz."

-"Öyle abla. Neyse sende kendine çok dikkat et. İnşallah fırsatım olursa gelmeyi düşünüyorum."

-"Tamam, olur kardeşim. Kendine iyi bak Emre. Annemlere selamımı söyle. "

-"Tamamdır ablacığım."

Genç adam, telefonu kapatıp odadan çıktığında kahvaltı masasını hazırlamış olan annesiyle karşılaştı ve o an ise aklına tek bir şey geldi. O da Nur' un kahvaltı masasında kendisi için koyduğu yeşil zeytinler.

-"Ne de salaktım o zaman ben. Hiç sesimi çıkarmadım abim ona kızarken, hiç korumadım. Ben istiyorum diye o masaya getiriyordu diyemedim zeytinleri. "

Genç adam burukça gülümsedi.

Ardından masaya oturdu sonra abisi Mert, babası ve de annesi. Muhteşem ailesi tamamlanmıştı!

Şimdilik küçük bir dükkan işletiyordu Kaya ailesi geçimini sağlayabilmek için, işleri ortaktı ve kendilerini anca geçindiriyordular.

☆☆☆

-"Atıf, bugün akşam yemeğine gidiyoruz Çağatay' lara. Bakalım hayta kızımı üzmüş mü?"

-"Bak Atıf, eğer bu seferde bir sorun varsa cezasını çeker oğlun."

-"Yetti gerçekten, ne zaman bu oğlan  kendine gelecek."

-"Bizi üzdüğü yetmiyormuş gibi şimdi bir de o kızı da üzerse..."

-"Yaa Seval, bir şey yapamaz karısı kız."

-"Çok dertleniyorsun bence, bir sorunları yoktur. Hatta iyilerdir, yeni evliler."

-"İnşallah, hadi bakalım."

☆☆☆

Nur'u, Çağatay'ın yatağa bırakmasıyla birlikte kadının yaralarının da acıması bir olmuştu, dudaklarını sımsıkı birbirine bastırdı ve korku dolu bir yüz ifadesiyle adama baktı. Yapmazdı dimi?
Yapamazdı? Nur, ona yapma dercesine bakınırken Çağatay ise üzerine doğru eğilmeye devam ediyordu. İki kolundan kavrayarak genç kızı etkisiz altına getirdi Çağatay, Nur ise iğrenircesine adamın yüzüne bakıyordu.

En sonunda da dayanamayıp konuşmaya başladı. Kelimeler, dudaklarının arasından teker teker çıktığı gibi özgürlükle karşı karşıya geldi.

A ş k ı n   A c ı   H a l i  / TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin