Пета глава- Новата новина

105 10 0
                                    

Времето мина бързо и стана късно. Момичетата хванаха метрото и се брибраха щастливи.
На следващата сутрин Сара стана рано, защото имаше да пише домашно и да ходи на училище. Тя взе един черен клин и една бяла тениска и се облече. Обу си белите обувки на Адидас и отиде в кухнята. Там майка й, й беше направила палачинки. Сара обожаваше палачинки, особено когато са домашно приготвени. Взе течния шоколад и сладоледа и започна да яде. След мъничко нямаше нищо в чинията. Благодари на майка си, за закуската и веднага отиде да учи, защото имаше много домашно. Времето се изниза бързо, стана 12:30 и тя отиде на училище. Всички викаха, както обикновено. Там така мина по- голямата част от деня й. Часовете свършиха и стана 19:00.

- Отивам на баскетбол!- рече Сара на Мел и Лена излизайки с тях от двора на училището.
-Ок. Чао! До утре!- отвърнаха й те в един глас.

След  десет минути тя вече беше в съблекалнята и се преобличаше. След като всички бяха вече готови, треньорът ги извика.

- Имам важно съобщение! В други ден ще играем мач в Арена Армеец! - каза той развълнувано.
-Наистина? Пред толкова голяма публика в такава голяма зала?!?! - мислеше си наум Сара.
- Ок, но срещу кой отбор?- попита Дейвид.
- Черните пантери или нещо такова... Знам, странно име, но са били много добри. - отговори тренера.
- Значи нямаме никакво време! - каза един от приятелите на Дейвид (Харисън).
-Да, затова тази тренировка трябва да се стегнем и да работим здраво! Започваме с дрибъл. - отвърна самоуверено треньорът им.

Тренерът разпредели всички по двойки и накрая останаха без двойка Сара и Дейвид.

- Дейвид, ще работиш със Сара. -каза той.

На Сара й прибледня. Не знаеше какво да прави, защото винаги се издънваше пред него. Но всъщност те бяха страхотен екип. Дриблираха чудесно, вкарваха кошове чудесно... Бяха невероятни заедно. Накрая тренировката свърши.

-Добре се справи, малчо. - рече й той.
- И ти не се справи зле... - каза му тя и двамата се усмихнаха.

Животът на СараWhere stories live. Discover now