Единадесета глава - Мачът

88 10 17
                                    

На другата сутрин Сара стана към 7:30. Отиде в кухнята и понеже майка й и баща й вече бяха на работа тя трябваше сама да си направи нещо за закуска. Реши да си направи сандвич, изяде го и след това отиде в банята. Взе си един душ и си изми зъбите. Накрая единственото, което й беше останало да направи е да избере какво да облече. Тя и затова сложи чисто новите си обувки на Nike един черен клин и една тъмно синя тениска, върху която си сложи един черен суичер.

Хораааа! Ето я и изненадата! Вече вие ще избирате чрез гласуване в коментарите какво да облече Сара в следващата глава! Гласуването започва, а ето ги и трите тоалета! В коментарите гласувайте за тоалета, който вие искате тя да облече следващия път. Моля гледайте само облеклото нищо друго от снимките! Тя ще облече само облеклото няма да изглежда по същия начин (имам предвид като цвят на кожата, очи, коса и друго).

1.

2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2.

3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

3.

Напишете числото на любимото ви облекло и отново! Гледайте само дрехите и обувките нищо друго! Окей обратно към главата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Напишете числото на любимото ви облекло и отново! Гледайте само дрехите и обувките нищо друго! Окей обратно към главата.

Тъй като мачът започваше в 12:30 тя имаше време, все пак сега беше 8:40. Тя седна на леглото си и загледа в една точка държейки телефона си. След малко телефонът й звънна. Беше непознат номер. Тя обикновено не вдигаше на непознати номера, но сега имаше Добро предчувствие затова вдигна.

-Здравей, Сара! Аз съм Дейв. Исках да те питам има ли кой да те закара до залата?-рече Дейвид.
- Ооо, здрасти Дейв! Две неща... Първо- Кой ти даде номера ми?
И второ- Не, ще ходя пеша до там. Защо?-Сара
- Първото- Ами приятелите ми ми казаха, че Мел и Лена са им дали телефона ти, за да ми го дадат на мен. Знам, странно.
И второто- Аз също ще ходя пеша. Да отидем заедно?-Дейвид.
-Знаеш ли? Това звучи готино! Защо пък не! Къде да се чакаме?-Сара.
-Не знам. Пред блока ти? - каза той.
-Съгласна. Към 11:20? Все пак треньорът ни иска там към 12:00.-отвърна тя.
-Окей. До скоро.-той.
-До скоро.-Сара.

Така до 11:10 тя лежа на леглото си и си ровеше по телефона. В 11:15 вече беше долу, а след пет минути и Дейв дойде.

-Здравей! Да тръгваме?-той.
-Хайде!-тя.

По пътя си говореха за мачът, който им предстоеше.

-Нервен ли си?-попита Сара.
-Малко. Тренерът каза, че са силни. А и пред тази цялата публика.-отговори й той.
- Да. Този мач обаче ще бъде странен. Ние момичетата ще играем срещу техните момичета по едно и също време в което и вие момчетата ще играете. Ще има две полета. Но всъщност нищо чудно... Залата е огромна!-отметна тя.
-Да, нали? Откачено! Хората ще трябва да си раздвоят зрението!-рече Дейв.
-Ха ха ха!-тя.

Така докато се осъзнаят те вече бяха стигнали. Срещнаха се с треньорът и той им показа къде да отидат.

-Уау! Странни съблекални! Нашите са доста по - малки. -Сара.
-Ще ни трябва време да свикнем! - той.

И така те се разделиха, за да се преоблечат. След като и тази работа беше свършена те излезнаха на сцената пригодена за баскетбол и разделена на две полета. Започнаха да загряват.

-Значи това са съперничките ни.-каза Сара на една нейна приятелка от отбора.
-Изглежда, че да. Силни са. Късмет!-отвърна й тя.
-Късмет!-каза Сара.

Това бяха последните им думи защото мачът започна. Публиката беше впила очи в играта... Или по скоро игрите... И така последните минути настъпиха... Иииии

-Край на играта!-свирна съдията.

Следва продължение...

Хей хора! Това беше главата! Не забравяйте да гласувате за любимият си тоалет в коментарите! До скоро!
Натисни тук и тук.
⬇🌟 ⬇👗
⬇ ⬇
⬇ ⬇

Животът на СараWhere stories live. Discover now