Осма глава - Хубава вечер

82 10 7
                                    

От Дървото:
-Какво ще правим сега? Не можем да се измъкнем! Защо ни трябваше да бягаме от него? Стана още по - неловко! - промълви Сара.

-Знам, но стана прекалено много! Не можем да я оставим там да го лъже, той е намерил гривната ти! Сега знае, че сме заедно. Щом тя е тук, значи и ние сме тук и той го знае! -отвърна й Лена.

-Странно... - Сара.
-Какво е странно? - попита Лена.
-Той носи гривната ми на ръката си... - каза й влюбеното момиче.
-What the... - каза с изумление Лена.
- Слизаме!- Сара.
-Какво?!?- Лена.
-Казах Слизаме! - Сара.
-Ама ти добре ли си?-Лена.
- Все някакво оправдание ще измислим... Не може, ще ни види рано или късно.- Сара.

И така двете започнаха да се свличат надолу. Когато стъпиха на земята Дейвид се очуди.
- Хей, Дейвид! - поздрави го Сара несигурно.
- Хей... -отвърна Дейв.
- Какво правите на дървото? -той.
- Амиииии.... - Сара.
- Ами истината е, че ние просто се качихме да се покатерим, знаеш малко тренировка все пак ни предстои важен мач.- Сара.
- Добре, а защо Мел ме излъга. Каза, че не сте заедно.
- Ами ние всъщност не сме заедно. Сега се виждаме. Здрасти Мел! - намигна Лена на Мелани.
- Здравейте! - каза им Мел преструвайки се.
- Добре. Междудругото намерих гривната ти. Беше паднала. - Дейвид.
- Мерси...- Сара.
-И така. Тъй като всички сме тук... Защо не отидем да пием нещо в заведението, ето там?- посочи Мел.
- Аз нямам нищо против... - Дейв.
- И ние. - Сара.

Така трите приятелки се запознаха с приятелите на Дейв. Естествено Сара познаваше Харисън от тренировките, но другото момче Ед не й беше познато, така че сега се видяха пряко. Мелани и Лена се запознаха и с двамата. Накрая се отправиха към заведението. И макар Сара да се притесняваше отначало пред Дейв, те започнаха да се сближават. Вечерта им мина страхотно.

- Ние ще си тръгваме. - казаха Лена и Мелани.
- И ние, Дейв. Изморени сме. - Харисън и Ед.

Всъщност четиримата се бяха уговорили да ги оставят насаме заедно.

- Сигурни ли сте, че искате да си ходите без нас?- Дейв.
-Да! Естествено! Вие останете!- намигнаха двете момчета на Дейвид.

Здравейте! Ето я и новата глава! Ако ви харесва, моля гласувайте, като натиснете звездичката в долния ляв ъгъл! Също така коментирайте или дайте мнението си, дори предложете нещо което да включа в книгата! Разбира се аз ще помисля върху предложението ви и ако ми харесва ще го включа! Благодаря за вниманието ви!😉

Животът на СараTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon