Четвърта глава- Цял ден с приятели

107 9 0
                                    

След това късно лягане, Сара и приятелките й се събудиха някъде към 10:45.

- Леле колко късно е станало!- каза Сара.
- Нали! Но да не забравяме, че все пак си легнахме в 2:00... - промълви Мел.
- Да, така е. - съгласиха се Лена и Сара.

Мина време, оправиха се гостите и към 11:30 си тръгнаха освен Сара и Лена. Те се бяха уговорили с Мел да прекарат деня заедно. Имаха си план. Първо щяха да отидат в парка, а късно следобяд- на ресторант. И така, обядваха у Мел и тръгнаха към Бедрок. Това е един много голям парк в Младост 2 мисля, че там някъде се пада, но както и да е. След десет минути вече се озоваха в него и седнаха на една пейка. Времето беше слънчево и хубаво и Сара не се сдържа. Тя грабна своята баскетболна топка, която носеше навсякъде със себе си и предизвика приятелките си да играят една игра срещу нея.

- Хайде да играем! Предизвиквам ви да ме биете!- рече тя приятелски настроено.
-Ооо така ли? Оки. Сега ще те бием. - отвърна й Мелани закачливо.

Мел и Лена правеха всякакви опити да вземат топката на Сара, но така и не успяха. Тя ги би, все пак играеше баскет от 6 години, а те от няколко часа, но беше доста забавно и те бяха щастливи. Денят мина в игри на баскетбол и стана 19:00. Момичетата огладняха и отидоха чак в Бизнес Парка, защото там имаше едно хубаво ресторантче или по - точно сладкарница. Хапнаха и веднага след това си взеха безалкохолно и отидоха на мостчето да гледат звездите и водата под него. Беше приказно. Сара взе телефона си и отвори галерията. Оттам отиде на снимката на Дейв... Единствената й снимка на него и започна да гледа замечтано.

- Явно наистина го обичаш много, а? - попита Лена, Сара.
- Да... - отговори тя.

Трите приятелки се прегърнаха и продължиха да гледат звездите.

Животът на СараDonde viven las historias. Descúbrelo ahora