Двадесет и Втора Глава - Бетани Фелингтън

57 7 3
                                    

Сара стоеше без да мърда и следеше с поглед лицето му, това усмихнато лице, на което животът щеше да му се стъжни...😂 От двете й страни седяха Мел и Лена, стъписани и уплашени.
-Сар, ето те, къде беше? Вчера ти звъ-
Дейвид беше прекъснат от ръката на Сара, която залетя към бузата му. Беше си силничко. ):
-Как можа?!? - рече момичето с насълзени очи.
-Ама аз, аз не разбирам! - отвърна й той.
-Не се прави, знам всичко! Знам за твоята вчерашна разходка с някаква от твоя клас там или де да знам!
-Ама-
Сара не го изслуша и се затича към изхода, вече много разстроена. Приятелките й не можаха да я догонят, тичаше право към вкъщи без да се замисля да се върне и да се обърне назад.
Скоро, тя се озова на желаното място. Домът й. Или може би. Не знаеше какво да прави, беше по-зле от всякога. Изведнъж обаче я навяха други мисли. Ами, ако онази просто му е приятелка или са имали някакъв проект заедно или нещо и е трябвало да поговорят насаме? Извади телефона си. Имаше 20 пропуснати обаждания от Дейвид.
-Ах, каква тъпачка съм! Може нищо да не е станало между тях! Но сигурно вече е късно. Той няма да иска да ме погледне! Но ако това е истина, ако има нещо между тях? -мислеше си тя.
В главата й беше пълна каша. Тя реши да влезне в Фейсбук, за да може да се разведри.
-Биип! Биип! - изписка телефона й.
Две непрочетени от Лена и Мел:
Мел: Хей, Сар? Как си? Добре ли си?
Лена:Не се тревожи, всичко ще се оправи!
Сара въвежда...
Сара: Спокойно! Ще се справя...
Мел въвежда...
Мел:Ок, надявам се!
Сара въвежда...
Сара: Ще ми пратиш ли снимка на момичето с което Дейв е бил?
Мел: Нямам нейни снимки но мисля, че се казва Бетани.
Сара: Аха. Ок.
Лена въвежда...
Лена:Само внимавай, какво вършиш, окей?
Сара:👍
На Сар й хрумна страхотна идея. Тя влезе в приятелите на Дейвид във Фейсбук и потърси по име тази Бетани. Накрая, я видя.
-Оф да, познато лице... Бетани Фелингтън. -рече тя.
Започна да разглежда публикациите й и изведнъж една снимка й изскочи...

Хелоу! Как сме? Ето я главата. Как мислите, каква снимка й е изскочила на Сара и защо привлече вниманието й? Напишете ми долу в коментарите! 😝

Животът на СараWhere stories live. Discover now