Шестнадесета глава - Потресаващо

65 9 9
                                    

Накрая след около 2 часа говорене и правене на простотии, двамата си тръгнаха.
                
             На другата сутрин
Сара стана от леглото... Ооо не чакай, забравих... Днес е Събота. Нека се поправя...

Сара тръгна да става от леглото, но се сети, че днес не е на училище и отново се хвърли върху мекото легло, грабна телефона си и влезе в Инстаграм. Тя обичаше това приложение и често качваше някакви простотиики, когато й беше скучно. Както си скролваше небрежно надолу, разглеждайки някакви си снимки на хората, които беше последвала, тя се натъкна на нещо много потресаващо...

- Селена Гомез има нова песен?!?! Защо никой нищо не ми е казал?! - учуди се тя.

Когато стана време за обяд, тя най - сетне реши да стане и да се оправи. Взе си душ и се облече така: (15 глава, най-много гласове имаше за този тоалет+гледайте само дрехите)

Накрая отиде в кухнята грабна един сандвич от хладилника, който беше си направила преди два дена и тръгна към парка където имаше среща с Лена и Мелани

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Накрая отиде в кухнята грабна един сандвич от хладилника, който беше си направила преди два дена и тръгна към парка където имаше среща с Лена и Мелани.

                       В парка:
- И сега какво ще правим?- попита ги Сара още като ги видя.

- Не знам... Какъв е тоя сандвич, бе? - изсмя се Мелани.

- Хей, не съм закусвала. Нямах време дори и да си направя обяд. Просто намерих този сандвич в хладилника и го взех. - защитаваше се тя.

- Както и да е. Мел, защо си с тази тениска? Мислех, че я носиш само при специални поводи? - Лена.

- Амии... Не знам. Просто така. - Мел.

При тези думи Сара и Лена се спогледаха учудено. Чувстваха, че нещо странно се случва.

- Щом казваш... - Лена. 

- Добре... Амм... Ето там има пейка. Да седнем. - предложи Сара, за да отклони темата.

- Аз предлагам да отидем до заведението. Може да хапнем нещо. - Лена.

                В заведението
- Окей, аз отивам да поръчам един голям шейк с банан и ягода. Ще взема три сламки. - Сара.
- Добре.
              След пет минути
Сара вече носеше шейка към масата им. За нещастие тя се подхлъзна и част от напитката се разля върху Мелани.

- Ооо, не... Това е много лошо... - рече тя, опитвайки се да избърше петното.

- Какво ти става, Мел? На теб никога не ти е пукало толкова много за едно малко петънце?- Лена.

- Знам... Аз просто... Ами, всъщност няма значение... Права си. Нищо не е станало...- усмихна се тя.

Зад тази усмивка обаче си личеше, че се криеше нещо.

- Whatever... - каза съмнително Сара.

След като изпиха плодовата напитка, те тръгнаха да се разхождат. Минаха покрай един магазин за сувенирчета, които бяха доста интересни. Решиха да влезнат вътре и да разгледат. 

- Това ще го хареса ли? - говореше си тихо на глас Мелани гледайки една фигурка.

Макар и да го каза тихо, Сара чу.

- Кой да го хареса? - попита тя.

- Никой... Говорех за сестра си...- Мел.

- Аха.

                      В парка
- Е, харесаха ли ви сувенирите?- Лена.

-Дам.- Мелани.

-Сега къде отиваме?- Сара.

- Ами, всъщност аз трябва да се прибирам. - отвърна Мел.

- Никога не се прибираш толкова рано. Какво става?

- Нищо, просто имам малко работа.

И Мелани тръгна. Сега двете момичета седяха втрещени и гледаха как наконтената им приятелка бавно излизаше от парка. В момента в главата им се въртяха много въпроси. Те не разбираха какво й става. Знаеха, че нещо се странно се случва.

                         20:30
Вече стана късно. 20:30 е. Двете дружки седяха на една усамотена пейка и си ровеха в телефоните. Сара тъкмо приключваше да си чати с Дейвид по Вайбър и отваряше Инстаграм. Пак започна да си скролва надолу гледайки снимки, когато видя нещо, което този път беше наистина потресаващо...

Ако четете това, тагнете човек долу в коментарите с който обичате да излизате в парка. PaipsGr RayaM66 

Животът на СараМесто, где живут истории. Откройте их для себя