Трите дружки забягаха бързо към парка. По пътя гривната на Сара от клуба по Баскетбол падна. Тя не забеляза и продължи да бърза с двете си луди приятелки.
- Хюх... Ок, вече сме в парка, а сега накъде? - рече Лена задъхано.
- Към най - близкото дърво! - отвърна Сара сочейки го с пръст.
- Ще се качим на него! -допълни тя.Двете с Лена забързаха към него и изведнъж чуха гласът на Мелани, който пищеше истерично и уплашено, зад тях.
- ХОРА, ЗАБРАВИХТЕ ЛИ ФАКТА, ЧЕ НЕ МОГА ДА СЕ КАЧВАМ НА ДЪРВЕТА?!?! - викаше тя.
- Оф, какво ще я правим сега, Дейвид я познава и знае, че щом е навън най - вероятно и ние сме с нея. - прошепна Сара на приятелката си, която стоеше до нея и я слушаше внимателно. Беше принудена от всичкият стрес.
- Споко, дървото е доста гъсто може да се скрие поне малко. Едва ли ще я видят. - отговори тя.
- Хораа?! Какво да правя?!?- чакаше тя да й кажат и да спрат да си шептят.
- Идвай! Дървото е достатъчно голямо Мел... Все някъде ще можеш да се скр--
Лена не успя да продължи изречението си, защото чу гласа на Дейв.
- Здрасти Мелани... Какво правиш тук?!- каза той на Мелани.
- Здрасти Дейвид... Аз... Ами аз просто отидох да разгледам магазините тук и сл... И след това ъм... Дойдох тук да се разходя.
От дървото:
- Моля те, не питай дали сме тук, моля те не питай дали сме туууук!!!- молеше се наум Сара, гледайки от клоните на дървото заедно с Лена.- Къде са приятелките ти? Не си ли с тях? - попита я Дейв.
От дървото:
- Край!!! По - лошо няма накъде!- прошепнаха си двете скрити момичета.- Ъм... Те не са с мен... -продължи диалога седмокласничката.
- Така ли? Странно... Защото намерих гривната на Сара от баскетболния клуб в началото на парка...
Следва продължение...
Здравейте мой мили читатели! Отново се извинявам, че не писах от толова дълго време. Просто пиша, когато искам и когато ми дойде вдъхновение... Интересно ли ви е какво ще се случи? Ако отговорът е "да" продължавайте да четете и ще разберете в следващата глава!To be continued...
(Гадна съм, знам)😂😈
KAMU SEDANG MEMBACA
Животът на Сара
RomansaИсторията се разказва за едно обикновено 13 годишно момиче и нейният живот. Тя изживява много приключения, но премнава и през доста трудности.Приятелките й Мел и Лена, винаги са до нея и я подкрепят. Разбира се в живота на една тийнейджърка няма как...