Десета глава - До утре

75 12 16
                                    

-Сега какво ще правим, Дейв?- Сара.
-Ами не знам. Искаш ли да си тръгваме вече стана 23:00.- Дейвид.
-Толкова късно? Според мен трябва да се прибираме. Утре имаме важен мач!-Сара.
-Да, права си. Ти подготвена ли си?-Дейв.
-Мисля, че да. Което ме подсеща...Междудругото онова на дървото не беше тренировка. Бяхме излезли трите заедно малко по магазините, когато аз изведнъж те видях и им казах да бягаме. Така изпуснах гривната си без да съм видяла и тръгнахме към този парк. Качихме се на онова дърво с Лена. Трябваше да се качим и трите, но ние напълно забравихме, че Мел не може да се качва на дървета. Тъкмо й казвахме да дойде, все някъде ще се скрие разбира се, но вече беше късно и ти дойде.
-Уау. Много завързан план. И същевременно странен. Но както и да е. Изтощих се. Да си тръгваме?-той.
-Добре. Чао. Ще се видим утре.-тя.
-Чао ли? Ааа не! Ще те изпратя до вас! В тази тъмнина може да се случи всичко!-рече Дейв.

За момент Сара се спря. Очите й започнаха да изкрят на лунната светлина. Беше щастлива. Щастлива, че най - сетне ще има някой който вече да я изпраща до тях. Щастлива, че ще има някой до себе си освен Мел, Лена и още 1-2 момичета от нейния клас.
-Сериозно ли? Просто трябва да хвана метрото и съм бам! В нас! Не е нужно да го правиш.-каза Сара.
-Ооо, напротив! Идвам с теб! И без това и моят път е натам. - отвърна й той.
-Добре, щом казваш. - Сара.

Двамата бяха окапали като круши, две круши които се държаха за ръце и излизаха щастливи от парка. Все пак денят им беше много странен, а утре щеше да се вдигне адреналина и те много добре го знаеха.

-Добре, аз съм дотук. Това е входът на блока ми. Чао. Ще се видим утре.-Сара
-Чао. - рече Дейвид.

Така те се сбогуваха и се прибраха доволни по къщите си...

Следва продължение...

Здравейте приятели! Надявам се главата да е била окей. Знам, че не се развиха кой знае колко много неща, но исках да пиша за мачът в следващата глава. Просто той исках да си е в отделна глава. Ако имате някакво мнение моля, ви пишете в коментарите. В следващата глава, може и да имам малка изненада за вас... Не знам дали ще успея да намеря това което ще ми трябва за нея, но ще опитам да я направя! До скоро!

Цъкни където сочи стрелката
⬇🌟

Животът на СараKde žijí příběhy. Začni objevovat