Szemtől szemben Avarrejtekkel 2/2

168 17 3
                                    

A nap tüzesen kopogtatta az ég tetejét, és néma csönd uralkodott a harcra. Mindenki mozdulatlanul figyelte ellensége halvány mozdulatait.

-Ohh hát ez volt a módszered! Lemásoltad a technikámat! Szóval élnek még olyanok, akiknek ugyan olyan szemük van, mint Itachinak! Biztosan te vagy Kakashi a másoló ninja! -szólal meg Kisame a nagy csendben.

-Engem is meglepetésként ért! Azt hittem két senki házi besurranót füleltem le a teázóban, de a fene sem gondolta, hogy Uchiha Itachi lesz az egyik, és hogy nem ketten, hanem hárman lesztek! -éreztem, hogy utólsó mondatánál felém néz, majd háta mögött magához vet egy kunait. Amire Kisame felemelte a levegőbe fegyverét, majd az ellenfélnek szegezte azt.

-Gyere örömmel feldarabollak! -mondta még melléje.

-Ne mozdulj Kisame! -avatkozott közbe Itachi, amitől láthatóan mindenkin meglepődés ült ki.

-Ha megölöd Kakashit azzal csak bajt okozol! -a mondat után felém nézet, ahogy még mindig próbálok kijutni a szorításból.

-Tudom de...! -próbálta volna meggyőzni Itachit, de nem sok sikerrel járt.

-Nem kéne elfelejted, valójában miért is vagyunk itt!

-Csodás, akkor mondjátok el miért jőtettek! -szólalt közbe az, aki engem elfogott.

-Keresünk valamit, de sajnos nem találtuk meg! -válaszol Itachi, anélkül, hogy bármit is elmondana a teljes célról.

-És mi volna az? -próbálja faggatni az elkapóm Itachi.

-Azt kérdeztem, hogy mit kerestek! -mordult rá Itachira, míg a kunait közelebb vitte az ütőeremhez.

-Az én technikám hamarabb elvezet a célhoz, mint Kisaméjé! -majd Itachi előrántott néhány shurikent, és tudtam, hogy itt az alkalom a szabadulásra. A kezemet végig vágtam az ellenségem tőrén, majd azonnal eltaszítottam magamtól a fickót, amitől ő egyből kézjeleket kezdett el formálni.

-Ninpo: Víz oszlop jutsu! -mondta, majd a víz köréje gyűlt, és mint egy védő fal úgy állt körülötte néhány másodpercig, míg én a vízre estem.

-Ön ügyes Kakashi úr! Majdnem sikerült megelőznie engem, de csak majdnem! -és akkor egy árnyék klón kunait szúrt az ellenség hátába.

-Egy árnyék klón? Elképesztően gyors a fiú! -szólalt meg hosszú idő után a nő. Majd mikor már azt hittem, hogy végre vége van annak a fickónak, akkor a teste szétmállót, és víz lett belőle. Egy víz klón! Össze vissza csóváltam a fejem, hogy mégis hol lehet az igazi.

-Kösz szépen Kakashi! -szólal meg a nő mellettem, majd egy kunait rántott ki a vízből.

-Vissza Kurenai! -mondta a maszkos fickó miközben kijőve a vízből magával rántotta a nőt. Néhány másodperc után felrobban a víz.

-Kakashi! Kurenai! -kiáltotta a férfi a száraz földről, majd utánuk ugrott. Miután a robbanás nagy részén már átestünk, utána a maradék levegőben lévő víz eső szerűen hullott a fejünkre. A három ellenségünk egymásal szemben szedték össze magukat, míg mi hárman mögöttük gyűltünk össze. Szerencsére már valamennyire átestem a ló túloldalára, így már harcolni is képes leszek.

-Éberség! Ez a kölyök, már tizenhárom éves korában egy AMBU alakulatot vezetett! -mondta a fehér hajú fickó, miközben tekintettét ránk szegezte.

-Értem szóval kemény legény! -mondta a férfi.

-Ugyan, még semmit sem mutatott meg az erejéből! -adta válaszként a maszkos.

[Vörös skorpió] II. Kötet -Gyilkos szemek mögött-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant