22

541 39 8
                                    


Harry POV

Rozrywający ból głowy zdecydowanie przypomina o ilości alkoholu jaką pochłonął mój organizm wczorajszego wieczoru. Film urwał mi się koło dwunastej.. Mam nadzieję że nie zrobiłem nic głupiego. Czuję że o czymś zapomniałem..

- Louis! - krzyknąłem i zerwałem się z kanapy. Pożałowałem tego niemal od razu, pojechałem twarzą po zimnych kafelkach potęgując jedynie kołatanie w głowie. Podniosłem się z jękiem i chwyciłem komórkę. - O kurwa.. - syknąłem do siebie czytając wiadomości. - Jestem idiotą. 

Oparłem ręce o blat kuchenny i wpatrywałem się w pusty garnek. Pusty, srebrny garnek a w nim moje odbicie. Jesteś żałosny Styles. Wyceniłeś niewinnego chłopaka na jeden samochód. 

- Jak tam stary? - Liam klepnął mnie w tyłek przechodząc obok stołka. - Kac męczy? 

- Męczy. 

- A jak z Louisem?  Z tego co słyszałem to Luke wygrywa wasz zakład. 

- Jak to?

- Jemu się chyba udało poderwać tego gościa którego mu pokazałeś.

- Niemożliwe, tamten jest hetero - puściłem mu oczko.

- Z tego co wiem ty również jesteś hetero. 

- Jestem, jestem. - westchnąłem - Mam czas do końca semestru, tak? - pokiwał twierdząco głową.- Więc dam radę. 

- Tylko się nie zakochaj - zaśmiał się i wyszedł. 

- Zabawne - przewróciłem oczami. 


Louis jest wart tyle co wygranie głupiego samochodu? Harry jest hetero? Zobaczymy w następnych! ZOSTAW GWIAZDKĘ! 

In love with an English boy || Larry Stylinson [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz