O TÝDEN POZDĚJI
Celý týden jsem trénovala. Pokaždé s někým jiným. Nejvíc se mi to asi líbilo se Scottem. Jeho oblek se mi hrozně líbil. A on byl taky v pohodě. Taky super to bylo s Nat. Ona mě naučila několik triků. Ale i s ostatními to bylo dobrý. Myslím, že jsem se stihla se všemi docela dobře seznámit.
Po týdnu, další den brzo ráno, když jsem se vzbudila, jsem se oblékla do černých tepláků a černé mikiny, na které bylo srdce probodnuté šípem a kolem něj byl obtočený ostnatý drát.
Popadla jsem tašku, ve které přistáli klíče, mobil, zbraň, sušenky, knížka a malá deka.
Vydala jsem se ven z ordinace. Na dveře z čekárny jsem nalepila papírek s tím, že si dneska beru volno. A pomyslela jsem si: Ať se jde Fury vycpat. Potřebovala jsem pauzu.
Vplížila jsem se do garáží. Tam jsem si půjčila motorku a vyjela jsem pryč.
Jela jsem k jezeru, co bylo od základny asi sedm kilometrů.
Tašku jsem nechala na motorce a vylezla jsem na nedaleký strom.
Nějakou dobu jsem tam seděla, pozorovala přírodu a užívala si toho klidu. Příroda teď vypadala naprosto úžasně. Byla půlka října, tím pádem se stromy barvily do červené, hnědé, žluté a další podzimních barev.
Celou dobu, co jsem tam seděla, jsem byla v jakémsi transu. Nic jsem nevnímala jen samu sebe a svoje myšlenky. Nechala jsem se unášet klidem.
Nějakou dobu jsem jen tak seděla a koukala do blba. Nebylo by špatné žít v přírodě. Být její součástí, být něco, co nikdo jiný nechápe. I když, to už prakticky jsem.
Náhle jsem uslyšela zašustění spadaného listí. Každý člověk by ho přeslechl, ale já ne. Seskočila jsem že stromu a pozorně se rozhlédla. Nic zvláštního jsem však nezaznamenala. Teda až na to, že z lesa se vypotácel nějaký kluk.
Někoho mi připomínal. Za boha jsem si ale nemohla vzpomenout koho.
,,Nevíte náhodou, kde je základna Avengers?" zeptal se.
Zamračila jsem se a řekla: ,,Proč to chceš vědět?"
,,Pan Stark mi řekl, že mám přijet" řekl nervózně.
,,Jak se jmenuješ?"
,,Peter Parker a vy?" řekl.
Spiderman? Spíš Spiderboy, pomyslela jsem si. Pak jsem mu odpověděla: ,,Laurel Jacsonová"
,,Kdo jste?" zeptal se.
Usmála jsem se: ,,Psycholožka"
,,Ukážete mi prosím tu základnu?"
,,Jo, máš vlastní auto, nebo si přišel po vlastních?" zeptala jsem se.
,,Po vlastních" řekl.
,,Svezu Tě, jestli chceš" řekla jsem a přešla k motorce.
Kývl na souhlas a já si přehodila tašku přes rameno a nastartovala.
Přejela jsem tam, kde stál a řekla mu: ,,Pořádně se drž"
Sedl si za mě a chytil se mě za pas. Rozjela jsem se.
Za dvě minuty jsem byla na základně. Zastavila jsem před vchodem a řekla Peterovy na rozloučenou: ,,Tony by měl být v laboratořích, třetí patro, vpravo"
,,Děkuji" řekl a já na něj mávla.
ČTEŠ
Psycho love
FanficVAROVÁNÍ - příběh jsem psala v době, kdy jsem byla ještě hodně mladá. Jedná se o můj první příběh, a proto jeho kvalita není nijak valná. Čtěte pouze na vlastní nebezpečí. Pracuji u S.H.I.E.L.D.u jako psycholožka. Jmenuji se Laurel a mám tajemství...