Part 7

1.2K 104 17
                                    

Νιώθω τα πόδια μου να κόβονται και ξαφνιάζομαι τόσο πολύ που μου φαίνεται απίστευτο πως στέκομαι ακόμη όρθια.Το μαχαίρι στον λαιμό μου χαλαρώνει για λίγα δευτερόλεπτα και μου δίνει την ευκαιρία να ξεφύγω από τα χέρια της...μητέρας μου.Απομακρυνόμαι λίγο και κάνω μία απότομη στροφή.Αυτή με κοιτάζει ψυχρά στα μάτια με ένα ειρωνικό μειδίαμα στο πρόσωπο της.Δεν μπορεί να είναι η μαμά μου.Αισθάνομαι πως ολόκληρος ο κόσμος μου καταρρέει.Ο Εντγκαρ που στεκόταν δίπλα μου τώρα πλησιάζει στο μέρος της...Ισαββελας και την κοιτάζει περήφανος.Το στομάχι μου σφίγγεται και νιώθω την ανάγκη να κάνω εμετό.Ποιός άλλος θα με προδώσει;Ποιον μπορώ να εμπιστευτώ αν όχι την ίδια μου την μητέρα;Διατάζω τον εαυτό μου να κάνει τις σωστές ερωτήσεις γιατί η γυναίκα που έχω απέναντι μου είναι ο εχθρός μου και εγώ έχω μία αποστολή και ανθρώπους να προστατέψω.Ο Τσάρλι,ο Ρόμπερτ,ο Νόα,με χρειάζονται συγκεντρωμένη.Βάζω το μυαλό μου να σκεφτεί.Ειμαι άοπλη και είμαστε δύο εναντίον ενός.Δεν έχω καμία πιθανότητα να ξεφύγω έτσι.Από την άλλη παρά το γεγονός ότι πριν το μαχαίρι βρισκόταν στον λαιμό μου τώρα κανένας από τους δύο τους δεν μπαίνει στον κόπο να μου επιτεθεί.Ωραία λοιπον.Ας μιλήσουμε.Γυρίζω στην γυναίκα που στέκεται απέναντι μου,η οποία έχει πάψει να είναι μαμά μου,και της ανταποδίδω το ψυχρό βλέμμα.

"Γιατί να το κάνεις αυτό;",ρωτάω εχθρικά και αυτή αναστενάζει.

"Εννοείς να σκοτώσω τον πατέρα σου,να καταλάβω το κάστρο,να σας αιχμαλωτίσω,να σας βασανίσω και να βοηθήσω τον Εντγκαρ με λίγα λόγια",μου λέει με ειρωνικό τόνο και επαναλαμβάνω στο μυαλό μου ότι αυτή η γυναίκα με γέννησε,για να μην την σκοτώσω.Της χαμογελάω ειρωνικά καθώς η μουσική από το κάστρο δυναμώνει.Φαίνεται να περιμένει να ξεσπάσω αλλά δεν θα της κάνω την χάρη.Σκέφτομαι την γλυκιά και στοργική μαμά μου που πάντα μας βοηθούσε και μας αγαπούσε.Ήταν όλα ψέματα λοιπον;Ένα σχέδιο για να κρατήσει τον μπαμπά μου και να κάνει τι;Το κάστρο δικό της;Αφού πάντα ο μπαμπάς μου την υπολόγιζε σε κάθε του απόφαση και αυτή φαινόταν χαρούμενη.

"Εντγκαρ μην την εμπιστεύεσαι!Σε χρησιμοποιεί όπως χρησιμοποίησε τον μπαμπά μου!",φωνάζω.Δεν έχω σκοπό να βοηθήσω τον Εντγκαρ αλλά αν καταφέρω να τους διχάσω τόσο πιο εύκολα θα μπορέσω να ξεφύγω.Γυρίζω προς το μέρος που πριν ήταν πεσμένος ο Νόα αλλά τώρα ειναι άφαντος.Κατάφερε να σηκωθεί ή...ή τον αιχμαλώτισαν;Τσάρλι.Ρομπέρτ.Νόα.Πρέπει να φτάσω στο πέρασμα και από εκεί στα μπουντρούμια.

Παιχνίδι Σκιών {GWattys}Where stories live. Discover now