Όχι όχι όχι.
Τρέχω προς το μέρος του φωνάζοντας για βοήθεια και η Αιμίλια με ακολουθεί πανικόβλητη.Ο Μίλτον βάζει τα κλάματα και η μαμά του τον σηκώνει στην αγκαλιά της απομακρύνοντας τον από τον Ρόμπερτ.
Ο αδελφός μου είναι πεσμένος στο χώμα και κρατάει το βέλος που τον πέτυχε στην καρδιά.Η Αιμίλια σκύβει αμέσως από πάνω του με δάκρυα στα μάτια και εγώ γονατίζω δίπλα του.Αυτός χαμογελάει αλλά αμέσως κλείνει το στόμα του όταν καταλαβαίνει πως είναι γεμάτο αίμα.Η καρδιά μου χτυπάει τόσο γρήγορα που νομίζω πως θα πεταχτεί από το στήθος μου.Τα χέρια μου έχουν παραλυρήσει και νιώθω πως όλα αυτά δεν συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μου.Πιάνω το κεφάλι του Ρόμπερτ και το ακουμπάω προσεχτικά στα πόδια μου.Η Αιμίλια χαϊδεύει το πρόσωπο του και αυτός σηκώνει,με όση δύναμη του έχει απομείνει,το χέρι του και διώχνει τα δάκρυα από τα μάτια της.
"Είσαι τόσο όμορφη.",της λέει χαϊδεύοντας τα κόκκινα μαλλιά της.Τότε ένας νεαρός βγαίνει τρέχοντας μέσα από το κάστρο λέγοντας μας πως είναι γιατρός.Πλησιάζει τον Ρόμπερτ και όταν βλέπει το βέλος στο στήθος του κάνει μερικά βήματα πίσω ψιθυρίζοντας κάτι.
"Τι κάνεις;",τον ρωτάω νευριασμένη.
Αυτός αναστενάζει και με κοιτάζει με συμπόνια.
"Είσαι γιατρός!Υποτίθεται πως θα τον βοηθήσεις!",του φωνάζω και αυτός αρχίζει να απομακρύνεται.
"Γυρνά πίσω!",τσιριζω και τα δάκρυα καίνε τα μάγουλα μου.Κοιτάζω προς την πόρτα και βλέπω τον Νόα και τον Ραιλι να στέκονται ακίνητοι.Μάλλον άκουσαν τις φωνές μου και ήρθαν να δουν τι συνέβη.Δεν προσπαθούν να με πλησιάσουν αλλά δεν κάνουν τίποτα για να σταματήσουν τον γιατρό που φεύγει.
Ο Ραιλι βλέπει τον χώρο γύρω του και τρέχει να κλείσει τις πόρτες μόλις η μαμά του Μίλτον του εξηγεί τι έγινε.Ο Νόα τότε προχωράει προς το μέρος μου και σκύβει κοντά μου.Νιώθω την ανάσα του Ρόμπερτ όλο και πιο αργή.Γυρίζω το κεφάλι μου προς το πρόσωπο του.
"Σταμάτησε τον!Δεν μπορεί να φύγει χωρίς να βοηθήσει!",του λέω δείχνοντας τον γιατρό που τρέχει μέσα στο κάστρο.
"Νόα κάνε κάτι!",τον παρακαλαω με δάκρυα να τρέχουν σε όλο μου το πρόσωπο και την φωνή μου να σπάει.Ο Νόα με κοιτάζει και φαίνεται συντετριμμένος που δεν μπορεί να βοηθήσει αλλά δεν φεύγει από δίπλα μου.
"Χείλι δεν έχει νόημα.Πεθαίνω.",λέει σιγανά ο Ρόμπερτ.Η Αιμίλια σκύβει πιο κοντά του και τον αναγκάζει να την κοιτάξει.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Σκιών {GWattys}
AdventureΗ Χέιλι ξυπνάει στο μπουντρούμι του παλατιού της μαζί με τον μικρό της αδελφό και ανακρίνεται σκληρά για πληροφορίες που δεν διαθέτει.Ο θάνατος των δύο γονιών της και ο άνθρωπος που διέταξε την φυλάκιση της έχουν ανατρέψει τα πάντα στην ζωή της.Ο μό...