Ο Ράιλι χτυπάει δυνατά το χέρι του στο τραπέζι.
"Ειμαι τόσο ηλίθιος!Πως δεν κατάλαβα τιποτα;",φωνάζει.
Ο Νόα τον κοιτάζει κουρασμένος αλλά η Κλαρισσα προσπαθεί να τον κάνει να νιώσει καλύτερα.
"Δεν φταις εσύ.Δεν μπορούσες να ξέρεις.Στον καθένα είναι δυνατόν να είχε συμβεί.",λέει.
"Στον καθέναν,είναι βαριά κουβέντα.",ξεκινάει ο Νόα κοροϊδευτικά και εγω του δίνω μία δυνατή κλωτσιά στο πόδι.Γυρίζει και μου ρίχνει ένα άγριο βλέμμα αλλά δεν αντιδράω.
"Μην κατηγορείς τον εαυτό σου.",αποκρίνομαι τελικά.
"Το πιο σημαντικό είναι να μάθουμε ποιος κρύβεται πίσω από αυτή την πλεκτάνη και την σημερινή επίθεση.",λέω και όλοι συμφωνούν.
Καθόμαστε προσεχτικά όλοι,
στην τραπεζαρία προσπαθώντας να ενώσουμε τα κομμάτια του παζλ για να βρούμε κάποια λογική εξήγηση.Η Κλαρισσα ξεκινάει να μιλάει.
"Αυτό που ξέρουμε σίγουρα είναι ότι η μαμά σου και ο Εντγκαρ πρόδωσαν τον μπαμπά σου.Επίσης ότι κάποιος σας ψάχνει,μένει στο παλάτι της γιαγιάς σου αλλά δεν γνωρίζουμε ποιος είναι.",λέει.
Την κοιτάζω προσεχτικά και τα δύο αγορια που στέκονται αμίλητα και σκεπτικά.Όλα αυτά είναι αληθεία.Φαίνεται πως δεν μου έφτανε μόνο η προδοσία της μαμάς μου.Φυσικά έπρεπε κάποιος ακόμη να απειλεί την ζωή μας μιας και λίγα είναι τα βάσανα μας.Αλλά ο,τι και αν λέει ο κόσμος εγώ ένα πράγμα έχω μάθει.Όσο καλός και αν είσαι,όσο σκληρά και αν δουλεύεις δεν έχει σημασία όταν ζεις σε έναν κόσμο γεμάτο διεφθαρμένους ανθρώπους. Επαναλαμβάνω ξανά και ξανά όσα είπε η Κλαρίσσα και κάτι δεν μου κολλάει.Κάτι δεν ταιριάζει στην όλη υπόθεση.Όχι κάτι.Κάποιος.
"Είπες στο παλάτι της γιαγιάς μου,έτσι;",ρωτάω και ο Ράιλι νεύει καταφατικά.Η μαμά μου δεν ήταν στα αλήθεια εκεί και μπορεί η γιαγιά μου να είναι πολύ περίεργη αλλά σίγουρα μπορεί να ξεχωρίσει την κόρη της.
"Κάποιος κατέλαβε το παλάτι της.",λέω με σιγουριά.Ο Νόα με κοιτάζει μπερδεμένος.
"Πώς...πώς το ξέρεις αυτό;" ,λέει.
"Υπάρχουν δύο περιπτώσεις.",απαντάω κλείνοντας τα μάτια για να μπορέσω να εξηγήσω όσο καλύτερα μπορώ την θεωρία μου.
"Η γιαγιά μου να συνεργάζεται με την μαμά και τον Εντγκαρ θα μπορούσε να είναι η μία από αυτές τις δύο αλλά θα σήμαινε πως θα συνεργαζόταν και άλλοι μαζι της,όπως αυτή που εκανε την μαμά μου.Η δεύτερη θεωρία μου είναι πως κάποιος άλλος εχει καταλάβει το παλάτι ξέροντας ότι ο στρατός θα απευθυνθεί εκει.Κάποιος προσπαθεί να μας φέρει σε επαφή μαζι τους.",λέω κοιτάζοντας προσεχτικά τα προσώπα τους και όλοι φαίνεται να καταλαβαίνουν αυτό που προσπαθώ να πω.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Σκιών {GWattys}
AdventureΗ Χέιλι ξυπνάει στο μπουντρούμι του παλατιού της μαζί με τον μικρό της αδελφό και ανακρίνεται σκληρά για πληροφορίες που δεν διαθέτει.Ο θάνατος των δύο γονιών της και ο άνθρωπος που διέταξε την φυλάκιση της έχουν ανατρέψει τα πάντα στην ζωή της.Ο μό...