Noah's POV
[5 ημέρες πριν,μετά τον γάμο της Χέιλι]
Το καστρο τυλίγεται στις φλόγες και όλες μου οι ελπίδες να δω τον αδελφό μου ζωντανό γκρεμίζονται.Τα πόδια μου δεν με κρατάνε και πέφτω στο έδαφος.Τότε όμως μέσα από το τούνελ βλέπω να βγαίνουν πέντε στρατιώτες.Έρχονται προς το μέρος μας και παίρνω θέση μάχης.
Η Αιμίλια προστατεύει τον Τσάρλι και την Έιλι ενώ ο Ρομπερτ και η Χέιλι αντικρούουν τις επιθέσεις των αντιπάλων τους.Δύο έρχονται σε εμένα βγάζοντας τα σπαθιά τους.Καταφέρνω να τους αποφύγω αλλά είναι πολύ καλοί.Ο ένας από τους δύο με πετυχαίνει στο πόδι αλλά η πληγή δεν με σταματήσει.Του επιτίθομαι και τον πιάνω απροετοίμαστο γιαμερικά δευτερόλεπτα.Είναι όμως όσο χρειάζομαι για να τον αποτελειώσω.
Τότε συνειδητοποιώ πως ο δεύτερος στρατιώτης μου έχει ξεφύγει.
Γυρίζω τρομαγμένος το κεφάλι μου και τον βλέπω να παλεύει με την Χέιλι στην άκρη του γκρεμού.Ετοιμάζεται να την ρίξει.Χωρίς δεύτερη σκέψη τρέχω προς το μέρος του και ρίχνομαι πάνω του.Αυτός βγάζει μία κραυγή έκπληξης αλλά γρήγορα σηκώνεται,όπως και εγώ.Με την άκρη του ματιού μου βλέπω την Χέιλι να ψάχνει το μαχαίρι της.Ο στρατιώτης με κλωτσάειμακρυά του και το ένα πόδι μου βρίσκεται στον αέρα.Η Χέιλι σηκώνεται και ετοιμάζεται να του επιτεθεί αλλά αυτός με μία γρήγορη κίνηση τραβάει ένα πιστόλι από την ζώνη του.Αυτή μένει ακίνητη καθώς ετοιμάζεται να πατήσει την σκανδάλη και είναι λες και ο χρόνος παγώνει.
Σκέφτομαι τις επιλογές που έχω αλλά είναι όλα θολά.Το μόνο που βλέπω είναι τα ξανθά μαλλιά της Χέιλι,τα δακρυσμένα γαλάζια μάτια της,το χτυπημένο πρόσωπο της.Δεν έχω άλλη επιλογή.
Πριν προλάβει να πυροβολήσει τον τραβάω στην αγκαλιά του και πέφτω μαζί του από τον γκρεμό.
"Έλα στρατιώτη!!",φωνάζει κάποιος από πάνω μου καθώς νιώθω νερό να βγαίνει από το στόμα μου.
Το σώμα μου πονάει και το κεφάλι μου γυρίζει αλλά παρολαυτα είμαι ζωντανός.Ανοίγω διστακτικά τα μάτια μου και αντικρίζω ένα γνώριμο πρόσωπο,ή τουλάχιστον έτσι νομίζω.Τα καταξανθα μαλλιά του και τα μάτια του που είναι ανοιχτά σαν καθρέφτες ανοίκουν σε κάποιον που έχω γνωρίσει.
Δοκιμάζω να μιλήσω αλλά πνίγομαι από το νερό που υπάρχει ακόμη στα πνευμονία μου.Αρχίζω να βήχω δυνατά και σηκώνομαι απότομα.
Κοιτάζω εξεταστικά τον χώρο γύρω μου.Βρίσκομαι σε μία ακτή.Τα κυμματα σκάνε πάνω στα πόδια μου και ξαφνικά νιώθω το κρύο να μου τρυπάει το δέρμα.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Σκιών {GWattys}
AdventureΗ Χέιλι ξυπνάει στο μπουντρούμι του παλατιού της μαζί με τον μικρό της αδελφό και ανακρίνεται σκληρά για πληροφορίες που δεν διαθέτει.Ο θάνατος των δύο γονιών της και ο άνθρωπος που διέταξε την φυλάκιση της έχουν ανατρέψει τα πάντα στην ζωή της.Ο μό...