Φλόγες σκεπάζουν το κάτω μέρος μέρος του κάστρου,όπου βρίσκονται τα μπουντρούμια και νιώθω τα μάτια μου να δακρύζουν από τον καπνό και την συνειδητοποίηση πως τα αδέλφια μου μπορεί να είναι ακόμη εκεί.Βλέπω τον Νόα να ανοιγοκλείνει το στόμα του αλλά δεν καταλαβαίνω τι λέει.Έχουμε ήδη απομακρυνθεί από την ακτή αλλά δεν πρέπει να ειναι πολύ βαθιά.Πρέπει να ξερω αν ο Ρόμπερτ και ο Τσάρλι βρίσκονται ακόμη εκει κάτω.Να δω αν ειναι ζωντανοί.Σηκώνομαι όρθια και ετοιμάζομαι να βουτήξω.Ο Νόα όμως λες και διάβασε την σκέψη μου πέφτει με φορα προς τα πάνω μου με αποτέλεσμα η βάρκα να ταρακουνηθεί και να γεμίσει νερό.Με ακινητοποιεί και ενώ παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις δεν κουνιέται ούτε λίγο από πάνω μου.Η Αιμίλια μας κοιτάζει τρομαγμένη αλλά τα μάτια της γυαλίζουν από τα δάκρυα.Φοβάται πως έχασε τον Ρόμπερτ.Ο Νόα από την άλλη δείχνει εξοργισμένος.Με αναγκάζει να τον κοιτάξω και μπορώ ήδη να φανταστώ το κήρυγμα που θα ακολουθήσει.
"Είσαι τρελή ή έχεις τάσεις αυτοκτονίας;",φωνάζει."Είναι η δεύτερη φορά που δρας τόσο απερίσκεπτα.Σκέψου πριν κάνεις οτιδήποτε γιατί αλλιώς το πιο πιθανό είναι να σκοτωθείς!",συνεχίζει στον ίδιο τόνο.Πάω να τον διακόψω αλλά αυτός με σταματάει.
"Και εμένα ο αδελφός μου είναι εκεί μέσα αλλα δεν με είδες να ετοιμάζομαι να γυρίσω σε ενα κάστρο γεμάτο φρουρούς που με ψάχνουν!",τσιρίζει.Σηκώνεται από πάνω μου και αποφασίζω να μην πω τίποτα προς υπεράσπιση μου.
"Και αν είναι ακόμη εκεί...πως θα το μάθουμε;",ρωτάει η Αιμίλια τον Νόα.Αυτός της κοιτάζει με συμπόνια και παίρνει μία ανάσα για να ηρεμήσει αλλα φροντίζει να μου ρίξει ένα δολοφονικό βλέμμα.
"Ο Ριντλ μου έδωσε σαφή διαταγές.Ο,τι και να γίνει εμείς κατευθυνόμαστε προς την αποικία των εξόριστων δίπλα στην θάλασσα.Είτε θα είναι ήδη εκεί είτε θα μας βρει.Δεν έχουν πεθάνει.",λέει με σιγουριά και τον κοιτάζω ξαφνιασμένη."Που το ξέρεις;",ρωτάω τελικά και αυτός με κοιτάζει θυμωμένα.
"Ήμουν έτοιμος να σας το πω πριν αποφασίσεις να βουτήξεις στην θάλασσα",λέει ειρωνικά.Σηκώνει το χέρι του προς τον καπνό που ελευθερώνεται από τα μπουντρούμια του κάστρου.
"Δεν παρατηρείτε",μας λέει τελικά και η Αιμίλια και εγώ κοιτάζουμε τον καπνό αλλά δεν μοιάζει τόσο με καπνό.Τώρα που το τοπίο έχει κάπως καθαρίσει μπορώ να αισθανθώ μία περίεργη μυρωδιά στον αέρα και δεν ειναι σίγουρα καπνός από φωτιά.Ξανακοιτάζω στον ουρανό και διακρίνω ένα κιτρινωπο χρώμα να αιωρείται.Η Αιμίλια τελικά αναφωνεί αυτό που σκέφτομαι."Αυτό είναι θειάφι,έτσι δεν είναι;".Ο Νόα κουνάει καταφατικά το κεφάλι.
"Ο Ριντλ όταν μου μίλησε μου είπες πως όταν βγουν με ασφάλεια από τα κελιά θα τα αποτινάξουν.Για να καταλάβουμε όμως πως δεν χρειάζονται βοήθεια θα χρησιμοποιήσει θειάφι.Είναι μία χαρά.Σε λίγο θα τους δούμε απλώς θα ακολουθήσουν άλλο δρόμο για να τους μπερδεύουμε.",λέει τελικά.Η Αιμίλια με κοιτάζει και βλέπω ποσο ανακουφισμένη είναι και νιώθω το ίδιο.Σε πολύ λίγο θα ξαναδώ τα αδέλφια μου.Νιώθω ένα χαμόγελο να απλώνεται στα χέιλη μου και δεν προσπαθώ να το κρύψω.Βλέπω τον Νόα ναμας κοιτάζει και να χαμογελάει.Δεν μπόρεσε να μείνει θυμωμένος.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Σκιών {GWattys}
AdventureΗ Χέιλι ξυπνάει στο μπουντρούμι του παλατιού της μαζί με τον μικρό της αδελφό και ανακρίνεται σκληρά για πληροφορίες που δεν διαθέτει.Ο θάνατος των δύο γονιών της και ο άνθρωπος που διέταξε την φυλάκιση της έχουν ανατρέψει τα πάντα στην ζωή της.Ο μό...