[FINALE] Part 25

1.3K 125 35
                                    

ΤΟ ΤΕΛΕΥΕΤΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ!

[Hayley's POV]

Το ταξίδι είναι μεγαλύτερο από όσο περίμενα και εξαντλητικό.Η σκέψη όμως πως θα καταφέρω να πάρω εκδίκηση για τον θάνατο του Ρόμπερτ,της Αιμίλια και όλων όσων σκότωσε ο Έντγκαρ και η μαμά μου,με κρατάει σε εγρήγορση.

Τελικά φτάνουμε μετά από μέρες και μερικές στάσεις έξω από το κάστρο του Νότου.Φανταζόμουν μήνες αυτή την μέρα,όταν τελικά θα έφτανα απέναντι του με σκοπό να το διεκδικήσω,να καταστρέψω τον θείο μου,να τιμήσω τον μπαμπά μου.

Τις τελευταίες μέρες ο πόνος στο στομάχι μου δεν υποχωρεί και νιώθω σαν να έχω χάσει τον εαυτό μου.Προσπαθώ να αγνοήσω όλα τα συναισθήματα που με κατακλύζουν γιατί αλλιώς νομίζω πως θα σπάσω και τώρα πρέπει να φανώ δυνατή.Αν δεν υπήρχε ο Τσάρλι τότε δεν θα επιδίωκα την επιβίωση μου.Τώρα όμως έχω δώσει κάποιες υποσχέσεις και πρόκειται να τις τηρήσω με οποίο κόστος.

Τα άλογα μας σταματάνε έξω από την πύλη του κάστρου.Ο στρατός του Έντγκαρ είναι άφαντος πράγμα που σημαίνει ότι μας περιμένουν μέσα όπου θα έχουν το πλεονέκτημα.

Ο Ράιλι κατεβαίνει από το άλογο του.Γυρίζει προς το μέρος μας υπερήφανος για τον στρατό μας.Οι άντρες που ήρθαν από τον Βορρά,χάρη στον Τζερεμάια,είναι πολύ περισσότεροι από ότι θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε.Ο στρατός του Έντγκαρ είναι αποδεκατισμένος,δεν έχει καμία ελπίδα.Ο Τζερεμάια πλησιάζει με το άλογο του κοντά μου και δεν λέει τίποτα.Από μακριά βλέπω τον Έρικ να καμαρώνει τον γιο του.

"Δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε από τις πύλες.",φωνάζω στον Ραιλι και με κοιτάζει ξαφνιασμένος.

Κατεβαίνω από το άλογο και περπατάω προς το μέρος του.Δίπλα του στέκεται ο Νόα πάνω στο άλογο του.

"Ο μπαμπάς μου κατασκεύασε τις πύλες ώστε να μην μπορέσει να περάσει κανείς.",του εξηγώ και δείχνει σοκαρισμένος.

"Δεν νομίζεις πως έπρεπε να με ενημερώσεις νωρίτερα;",ρωτάει ο Ραιλι σιγανά αλλά καταλαβαίνω πως είναι θυμωμένος.

"Υπάρχει άλλη είσοδος.",συνεχίζω και δεν με διακόπτει.

"Αν περάσουμε πίσω από την λίμνη θα φτάσουμε στον λαβύρινθο του κάστρου.Ξέρω την διαδρομή απ'έξω.Θα περάσω κρυφά και θα σας ανοίξω την πύλη.",του λέω αλλά δεν δείχνει ικανοποιημένος.

"Παρά είναι επικίνδυνο.",λέει τελικά.

"Μπορεί να είναι παγίδα.Ο Έντγκαρ ξέρει πως μόνο έτσι μπορούμε να μπούμε.",μου λέει και δεν διαφωνώ.

Παιχνίδι Σκιών {GWattys}Where stories live. Discover now