Ο Αλάρικ δείχνει ξαφνιασμένος με την δήλωση μου. "Στα αλήθεια θες να γίνει αυτός ο γάμος;Ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως δεν θα μπορέσεις να τον ξαναδείς;.",με ρωτάει και τινάζει το κεφάλι του προς την θέση του Νόα και νιώθω να κοκκινίζω.
"Αν αυτό σημαίνει πως θα βοηθήσω τον Ρόμπερτ να πάρει πίσω την θέση του,να εκδικηθώ για τον θάνατο του μπαμπά μου και να κρατήσω ασφαλής όλους όσους με νοιάζουν,τότε ναι.Θα σε παντρευτώ.",του λέω και με κοιτάζει με ευγνωμοσύνη.Συνεχίζουμε να στροβιλίζουμε στην αίθουσα όταν νιώθω ένα χέρι στον ώμο μου και πετάγομαι.Γυρίζω το κεφάλι μου και κοιτάζω τα μάτια του Νόα.Ο Αλάρικ φαίνεται ανήσυχος,μπορώ να το καταλάβω εύκολα από το τρέμουλο στο χέρι του.Ο Νόα στέκεται δίπλα μας ακίνητος και κοιτάζει τον Αλάρικ στα μάτια.
"Μου επιτρέπεται;" τον ρωτάει δείχνοντας με το κεφάλι του προς το μέρος μου.
Ο Αλαρικ γυρίζει να με κοιτάξει και τελικά του κάνω νόημα να φύγει.Απομακρύνεται καθώς ο Νόα υποκλίνεται μπροστά μου και παίρνει το χέρι του στο δικό μου.
Εγώ προσπαθώ να φανώ χαλαρή όταν εντοπίζω τα μάτια του Φρεντερίκ κολλημένα πάνω μας.
Ο Νόα με σφίγγει λίγο περισσότερο στο χέρι αναγκάζοντας με να γυρίσω το πρόσωπο μου σε αυτόν.
"Νόμιζα πως δεν ξέρεις να χορεύεις.",του λέω σοβαρά.
"Δεν ξέρω.",μου απαντάει στον ίδιο τόνο και με μπερδεύει.
"Τότε τι ακριβώς κάνεις;",ρωτάω εκνευρισμένη.
"Χορεύω.",μου λέει χαμογελώντας.Νιώθω το αίμα να ανεβαίνει στο κεφάλι μου.Δεν μπορώ να καταλάβω τι προσπαθεί να πετύχει.
"Νόα λυπάμαι αν σε πλήγωσα αλλά ξέρεις ότι δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να μιλήσουμε.",του λέω ψιθυριστά.Βλέπω τους συσπασμούς στο πρόσωπο του.Προσπαθεί να φανεί άνετος αλλά του είναι δύσκολο.
"Γιατί φοβάσαι μην σε φιλήσω ξανά;",λέει ψιθυριστά γελώντας και κοκαλωνω.
"Νόα τι συμβαίνει;Νόμιζα πως το ξεκαθαρίσαμε.Εσύ...δεν έπρεπε να με φιλήσεις.",λέω ακόμη πιο σιγανά.Ακόμη και με την δυνατή μουσική φοβάμαι πως ο Φρεντερίκ μπορει να ακούει.Ο Νόα με κοιτάζει μες τα μάτια και έρχεται πιο κοντά μου.
"Έπρεπε.Αλλα μετά από όσα περάσαμε τον τελευταίο καιρό περίμενα τουλάχιστον την αληθεία από εσένα.",μου λέει καθώς χορεύουμε και ξεροκαταπίνω.
"Τι..εννοείς;",ρωτάω μπερδεμένη.
"Χέιλι δεν πιστεύω ότι δεν νιώθεις τίποτα για μένα.",λέει με σιγουριά και ξαφνιάζομαι τόσο που κοντεύω να πέσω.
YOU ARE READING
Παιχνίδι Σκιών {GWattys}
AdventureΗ Χέιλι ξυπνάει στο μπουντρούμι του παλατιού της μαζί με τον μικρό της αδελφό και ανακρίνεται σκληρά για πληροφορίες που δεν διαθέτει.Ο θάνατος των δύο γονιών της και ο άνθρωπος που διέταξε την φυλάκιση της έχουν ανατρέψει τα πάντα στην ζωή της.Ο μό...