Stwierdziłam że zrobię ciasny ale własny challenge na Wattpadzie, bo miałam już tak wiele nominacji, a sama żadnej nie wymyśliłam. Uważam że narzucanie pytań jest trochę bez sensu, ponieważ prawie połowa się powtarza co nominację. Dlatego pomyślałam, żeby zrobić, werble....📣📣📣 Thrautobiofraphy( czytaj: potrójna autobiografia)!!!
Wiem, jak przerażające może się wam to wydać kochani, ale zapewniam że wcale tak nie jest. Mój pomysł polega na tym, żeby:1. Nominowane osoby, i oczywiście inni, którzy mają ochotę, w ciągu max.miesiąca od przeczytania tej notki opisały w trzech rozdziałach wybrane wydarzenia ze swojego życia, te, którymi chcecie się podzielić. To nie musi nawet być spójne. Chciałabym poprostu was poznać. Nie musicie stwarzać do tego nowej książki.
2. Po drugim rozdziale wklejcie ulubiony na tą chwilę mem z postacią książki lub filmu który lubicie.
3.Na końcu challenge'u napiszcie krótki, własny lub cudzy, wierszyk który z sobą utożsamiacie.
UWAGA! Piszcie w języku Polskim, Ania widzę cię.
Pierwsze pięć osób które zrobią ten challenge ma u mnie dług Złotej Rybki, tj. Może zadać mi trzy pytania na które odpowiem lub żądać napisania nadprogramowo jednego rozdziału tygodniowo za jedno życzenie ( jeśli zdecydujecie się oddać wszystkie życzenia muszę napisać trzy rozdziały z wybranej przez was książki)
Oto nominowani:
Annabeth263
Olgamalywariat
okularnica2kropka0
elysiannie
FireQuine
Dark_Vision_
TheUnicorn_007
hunter_of_artemis18
Marysia132
Rzymianka
Virafina
katy_babeczka
AniaCzyliJa
UltraSmieszek
baloonoowa
Olimpia666
KingaHaber4
MrsKasiaPotter
TruzgawgowaaPs. Oczywiście dodajcie mnie żebym mogła sama przeczytać jeśli nie czytam waszej książki. Kocham waaas!👋👋👋😘😘😘😘😘😘😘
CZYTASZ
Kroniki Rodu Kane. Dalsze losy Jazmin.
FanfictionJazmin trafia do obozu Egipskich herosów przysłana przez Anubisa. Carter jest tu jedyną osobą, którą znała, ale nawet on nie wie, jak ważną rolę dziewczyna ma odegrać.