Nade Jungkook....

375 24 8
                                    

-beszélnünk kell....

16+!!!!

/Taehyung szemszöge/ 

Vicky mindennap egyre furább, és nekem ez nem tetszik. Jungkookhoz nem fordultam, mivel elsírná magát szerintem. Már ahogy a lányra néz, már az megrémíszt. Mint valami ragadozó nézi napi eledelét. Jimin...Jimout...Így maradtam Hoseok Hyungnál, ő megért engem.

-Miről lenne szó?- Kérdezte miközbe besétáltunk szobájába.

-Vicky, meg a furcsa visálkedése.- Mondtam, és becsuktam az ajtót.

-Ugye tudod, hogy másról beszélni hátuk mögött nem szép?- Kérdezte felvont szemöldökkel, mire szemet forgatva leültem ágyára.

-Na miről lenne szó?- Kérdezte miközbe leült mellém párnájának támaszkodva.

-Nem vetted észre, hogy valamit rejteget?- kérdezem kényelembe helyezve magam.

-De, de kinek nincsenek titkai? Mármint nem ismerjük annyira, egy hete se...- Mondta gondolkodó arckifejezéssel.

-Igaz-igaz....De olyan mintha szomorú lenne állandóan és zavar...-Mondtam kicsit lehangoltan. Annyira rossz látni, hogy mindenki boldog, ő pedig szomorkodik köztünk, vagy ha kérdezzük, behazudja, hogy jól van.

-Tudom, de...elég nehéz semennyi családtaggal..elhiszed? Próbálj meg együtt érezni vele...-Mondta rámnézve.

-Tudom, hogy nem könnyű, de sokat próbáltunk tenni érte...-Mondtam a végére sóhajtva.

-Sose tehetsz eleget...-Mondta majd ásított.

-Álmos vagy?

-Inkább fáradt.- Mondja megvakarva nyakát.

- Akkor megyek,hagylak pihenni -Mondtam intve, és elmentem saját szobámba. Lefeküdtem Pihe-puha és gondolkoztam.

/Vicky szemszöge/

Lehet túlzásba viszem..Nem kéne így visálkednem velük ha már voltak olyan kedvesek, és elfogatdák itt létem. Ajh....Kezembe véve a papírt nézegetem.

Ha beleegyezek, lenne állásom, de nem akarok ismert lenni...árnyékban élni nekem eddig is tökéletes volt. De ha nem akkor az körülbelül olyan mintha kihasználnám szegény fiúkat....Őszintén kedvelem őket, szimpatikusak meg minden. 

Gondolataimat egy kopogás szakította félbe. Gyorsan elrejtettem az állással kapcsolatos papírt és kinyitottam az ajtót. Egy Jungkookal találtam szembe magam, aki kérdés nélkül besétált a szobámba.

-Persze bejöhetsz Kook - mondtam kissé szarkaztikusan és becsuktam az ajtót.-Mi kell?

-Te - hátranéz egy féloldalas mosollyal. Éreztem ahogy melegebb let a levegő...vagy csak én érzem így? Felgyorsul szívverésem. Szembefordul velem, már ahogy rámnéz zavarba hoz. Nem ő a szégyenlős köztünk?

Egyre közelebb és közelebb jön hozzám, én pedig hátrafelé lépkedek, amíg neki nem megyek a falnak. Kookie elém áll és kezeivel támaszkodik a falnak, kezei közt pedig az én zavarodott lényem látja. Közelebb hajol arcomhoz, amitől egyre jobban és jobban pirulok. Valami mást éreztem a levegőben...alkoholt....

-Kook, te ittál? - Kérdezem alig hallhatóan. Kérdésemre elkuncogta magát mély hangján. 

-Eleget, hogy merjek itt lenni, pont előtted - 3 centi van arcunk közt - pont veled... - néz mélyen szemeibe, én viszont próbálom megtörni a szemkontaktust, de nem is akarom igazából. Gyönyörű barna íriszei elvarázsoltak. Lepillant ajkaimra, én is az övéire. A látvány annyira szép, kényszerít, hogy megnyaljam a számat. Visszapillantok szemeire, ő is, így megint szemkontaktust alkotunk. Érzem, ahogy derekamra csúszik keze, a másik arcomra simul, és ajkaimra hajol. Puha, édes ajkait enyémen érezni fantaszikus érzés....Elkezdi mozgatni puha párnácskáit enyémeimen. Kiráz tőle a hideg. Kezeim mellkasára támasztom. Maicáján át érzem kidolgozott felső testét, gyorsan dobogó szívét...

Nyakamnál fogva mélyíti szenvedélyes csókunk. Megmarkolom maicáját közelebb húzva magamhoz. Érzem, ahogy végignyal alsó ajkamon engedélyt kérve a bejutáshoz, amit meg is adok neki észtelenül. Nyelveink vad táncot jár, számban érzem mosmár az alkohol keserű ízét, de nem zavar. Valamiért, élvezem ezt az egészet. Nyakamon lévő kezét lejjeb kezeti rajtam azt is derekamra. Magával húz az ágyra fekve nem válva el tőlem. Mivel alatta fekszek így fejem mellett támasztja magát még mindig csókolva engem. Számtól elvál, nyakamon kezdem érezni meleg lehelletét, lágy puszijait. Kezei oldalaim simogatják. Fejem hátra hajtom, így több helyet adva Jungkooknak. Érzem ahogy megszívja bőröm, és végignyal rajta. Számat rágva tartom vissza előtörő hangjaim, kezeim pedig Kook dús hajába vannak. Nyakamtól is elvál és végigmér száját harapdálva. Arcom már lángol, már tenyerem is izzad. Felül, leveszi maicáját felfedve gyönyörűen kidolgozott felső testét. Az említett ruhadarabot eldobja, majd visszahajol ajkaimra. 

Megint vad csókcsata van köztünk, kezeim megint hajába vannak, az övé pedig nyakamon. Kezei levándorolnak testemen, nadrágom megragadja. Ijedtemben ráharapok lágyan alsó ajkára, amitől felmordul. Nacim két oldalát fogva veszi le rólam szép lassan, amit elválva ajkaitól el is dobja maicájára. Számat rágva nézem következő tettét. Lehajol hasamhoz, feltűrve picit maicámat puszit ad rá. Kezd haladni lejjeb amikor----

Kopogtatnak az ajtón................

-Vicky? bent vagy?- Hallom meg Tae hangját

Oh Shi.....

------------------------------------------------------------------------------------

Helloooo emberek!

Tudom rég nem írtam, de látom sokan várták a kövi részt így hát itt van :D

Nem tudom hogy 16+ az megfelelő e, remélem igen xD

jó olvasást, hali <3

Mr. Shy One | BTS ffWhere stories live. Discover now