És ekkor megtörtént az, amit nem akartam.....kinyílt a bejárati ajtó...
/Hoseok szemszöge/
Nem hallottam semmit, másra nem tudtam koncentrálni, csak rá....csak arra a személyre, akit igazán szeretek....akit most ölembe tarthatom, és kóstolhatom ajkait.
Éreztem, hogy nem viszonozza már a csókom, és próbál ellökni magától, de én csak erősebben szorítottam. Az alkoholt hibáztatnám visálkedésem miatt, de bevallom, ezt megakartam tenni már egy ideje.
Kezeim az ő combjait fogták. Jobban falhoz nyomtam, de tetteimet meggátolta egy erős kar, ami elhúzott tőle. Victoria a földreesett, én pedig oldalra fordulva megpillantottam a kéz tulajdonosát, aki meglepetésemre Taehyung volt. Arca piros volt, de nem tudtam eldönteni mitől.
-Mit gondolsz mit csinálsz?!- ordította arcomba két vállam fogva. Némán fapofával néztem, ahogy szemeibe könnyek gyűlnek. Körülöttem volt a többi tag. Jin és Kook felsegítették az ÉN hercegnőmet.
Tae elengedett, és hátralépett, hogy felszuszoghassak. Továbbra is csak néztem minden mozdulatát. Fejét fogta, mintha valamin nagyon agyalna.
-Szerintem együnk, aztán menjetek aludni...elég volt mára...- Mondja a leader, majd asztalhoz ült a többiekkel. Én is ezt tettem és elkezdtünk enni.
Vicky felment az emeletre, míg én a kanapéra ültem, próbáltam visszaemlékezni az érzésre, amikor Vicky ajkai---
-Hyung!- Szólal meg egy magasabb hang, mire én felugrok. Szemeimet kinyitva észreveszem Bangtan többi tagjait. Mindenki szűkített szemekkel nézett, mire én értetlennel arccal pillantottam vissza rájuk.
-Nem úgy volt szó, hogy holnap beszéljük meg?- Mondom kicsit meglepetten.
-Ők akartak veled beszélni- Mondja Namjoon karjait felemelve a levegőbe. Többiekre pillantva csak Jin tűnt nyugodtnak.
-Én megmondtam hogy nekem hadjátok Vicky-t! - Mondja Jungkook enyhe szomorúsággal hangjában.
-De nem lehet minden a tied csak mert a maknae vagy!- Mondja Yoongi kcsit feljebb emelve hangját. Jungkook ránézett picit mérgesen.
-De megbeszéltük, hogy ő az enyém!- Mondja hangosabban.
-Ne beszélj így az idősebbel! - kiáltja vissza.
-Hadjátok abba!- Kiáltja el magát Jin. Mindenki elhallgatott, majd lépteket hallottunk a lepcső felől. Vicky megjelent egy ijedt arckifejezéssel.
-Mi történik? - Mondja remegő hanggal, szemei csillognak, mintha könnyesek lennének.
-Semmi édesem. - Mondja Jin mire mindenki rákapta tekintetét. - Mi?
-Eomma...- Vicky lassan Jinhez sétált és megölelte. Mindenki nagy szemekkel nézte a jelenetet, engem pedig zavart a tény, hogy inkább Jinhez ment mint hozzám.
- Mindenki menjen aludni, most!- Mondja Rapmon, mire mindenki szótfogadóan, beleértve engem is, elmentünk aludni.
/Jungkook szemszöge/
Hiába kérte meg Namjoon hyung, hogy menjünk aludni, én nem bírtam. Csak úgy égetett a féltékenység és a bánat, mintha belefulladnék. Hát órakor amikor szólt a telefon, felöltözve lementem a nappaliba. Kanapén Rapmon hyung horkolt nagyban, majd felugrott a telefon hangos riasztására. Kinyomta az ébresztőt, majd tekintete rámszegeződött. Először meglepett majd álmos fejjel nézett tovább.
-Jóreggelt Hyung - Mondom enyhén rekedt hangomon.
-Kook te sírtál? - Kérdezi aggódó tekintettel, mire én csak fejemet megráztam, és a konyhába mentem.
Konyhában már Jin volt, de most nem tűnt valami jó kedvűnek. Nem akartam kifaggatni ezért csak hagytam. A hűtőből kivettem néhány hozzávalót, majd belőlük csináltam egy szendvicset. Tányérra raktam, majd felvittem a szobámba.
Egy kis idő múlva, amikor már mindenki evett, lementünk a nappaliba a szokásos megbeszélést megtartani. Mint mindig a Leaderé volt az első szó.
-Akkor ma csak táncpróbánk van....- Mondta letörten Namjoon. Mindenki felnézett rá, és csak üres tekintetével találkoztak. Vicky lejött az emeletről felöltözve elengánsan. Egy fehér ing, fekete szűk szoknyával párosítva, haja pedig egy elegáns kontyban van. Mindenki ránézett kivéve Hoseok. Ő csak lehajtotta fekét és kezeivel játszott. Én megszólalni se bírtam, szó nélkül maradtam.
- Hova mész Vic?- Kérdezi a második legidősebb tag, Suga.
-Gondoltam ha már munka nélküli vagyok akkor kéne munkát szereznem...-Mondja picit pirulva a lány.
-így felöltözve nem mehetsz! - Mondja Eomma, mire mindenki sokkoltan néz rá.
-Miért nem? - Kérdezi meglepetten Vicky.
- Első benyomás a fontos nem? Nem azt akarod, hogy ribancnak gondoljanak, hanem egy törekvő lánynak. Ötlözz át! - Mondja kicsit zavarban Jin. Vicky fejét csóválva vissza felment a szobájába, majd visszatért ugyanabban az ingben és egy fekete farmerben.
-így már jobb - Mondja mosolyogva a legidősebb tag, mire a lány szemét forgatva ment az ajtóhoz.
-Akkor senki se lesz otthon? - kérdezi Taehyung, mire Jimin válaszolt egy nemet jelző hümmögéssel. Felhúztuk kabátjainkat és cipőnket, majd elbúcsúzva Vickytől elmentünk Táncpróbára.
___________________________________________________________________________
Hellóóó emberek :)
Tudom nagyon régen írtam,de nem volt inspirációm, köszönöm a sok olvasást, valamint a bíztatásokat, sokat jelent enkem :)
Két ember nagyon bíztatott, és adott erőt , hogy folytassam, így hát itt van. :)
KöszönömSamonia-1113- és PetraSzatmari a bíztatást <3
Jó olvasást! <3
ESTÁS LEYENDO
Mr. Shy One | BTS ff
Fanfic-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?