Birunk megint beszélni?

278 21 5
                                    

/Victoria szemszöge/

Jimin arcát néztem, ő pedig egyre jobban közeledett felém. Már a lehelletét éreztem ajkaimon amikor felcsapódott a villany. Gyorsan ellőktem magamtól Jimint reflexből és megpillantottam Hobit. Furcsálva néz minket majd vállatvonva elmegy a konyhába megy.

Jiminre nézek ő is rám. Mindketten elvigyorodunk. Kiakartam kerülni ezt a kissé kínos pillanatot, így felmentem szobámba. Elmentem letussolni, majd befeküdtem puha ágyikómba, de sehogy se jött álom szemeimre. 

Akkor gondolkodjunk...Jimin ezt egy randinak vette? Vagy tényleg csak a haverom akar lenni? Nem-nem akkor nem próbált volna megcsókolni...De miért nem akartam? Miért éreztem úgy, hogy nem lett volna helyes? 

Inkább elmegyek egy filmet megnézni vagy valami..

Lemegyek a nappaliba, azt hittem egyedül leszek de nem. Jungkookie ül a kanapén csokit majzolva miközbe egy Marvel filmet néz...

Rámnéz csillogó szemeivel, szájában a csoki, haja pedig kócos. Picit elpirultam, de én se tudom miért....

-Csatlakozhatok?- Kérdezem halk, kicsit rekedtes hangomon, válaszül pedig megpasolta a mellette lévő helyet le sem véve tekintetét a tévérő l.Közösen megnéztünk kettő hosszabb filmet az éjszaka során. Néztünk volna egy harmadikat is, ha nem aludtam volna el...

/Jungkook szemszöge/

Már el is indult a harmadik része a filmnek, amikor megéreztem valamit lábamon. Lenézve egy barna bojtot láttam, majd rájöttem, hogy az Vicky. Muszáj volt elmosolyodnom, hisz annyira édes.

Reggel hét lett, amikor befejeződött a film. Nem volt szivem felébreszteni Vckyt így mobilom elvéve mellőlem játszottam. Támadt egy fantasztikus ötletem. Csináltam sok képet Vickyről és rólam ahogy alszik lábamon, és  elkezdtem szerkezgetni, de ezt se csináltam sokáig mert Hobi Kijött szobájából.

-Jóreggelt Kook- Mondja és furán végigméri Vickyt. Mi a baja?

-Neked is hyung- mondom egy kisebb mosollyal. 

-Ma lefogunk menni a tóhoz- Mondja szimplán, mintha semmiség lenne.

-Nem tudtatok volna előbb szólni?- kérdezem kicsit erős hangnemben, amitől Vic felébredt. Hoseok csak elneveti magát és bemegy a konyhába.

-Miről van szó? - Kérdezi az imént felébredt személy.

-lefogunk menni a tóhoz-mondom kicsit pirulva,  mivel elképzeltem Vickyt bikiniben. 

-Itt van tó? - kérdezi kiváncsian.

-Igen, de nem nagyon nagy.- Mondom vállatvonva.

-Remek, akkor megyek készülni- Mondja és felmegy engem egyedül hagyva. Én is felmentem mert ezer évig szoktam pakolni, ezért jobb előbb mint utóbb pakolni.

/Hoseok szemszöge/

Fogalmam sincs, hogy mit csinál ez a csaj, de semmi jót. Először Yoongi, aztán tegnap Jimin, ma meg Jungkook. Felmegyek V szobájához, és kopogok. Válaszként a keresett személy kinyitotta az ajtót.

-Igen Hyung?- kérdez.

-Birunk megint beszélni? - Kérdezem Tarkóm vakarva. Arréb lépett, hogy be tudjak menni, és így is tettem.

-Miről lenne szó? - kérdezi miközbe szekrényéhez sétál és matat benne.

-Victoria- Mondom ágya szélére ülve.

-Mivan már megint vele?- Kérdezi felém fordulva, láttam, hogy egy picit pirul, de nem törődtem vele.

-Direkt csábítsa a tagokat vagy csak én látom rosszul? - Kérdezem felvont szemöldökkel.

-Ezt hogy érted? - Kérdezi értetlen arccal.

-Emlékszel amikor vidámparkba mentünk? Akkor Yoongit csábította. Tegnap Jimint majdnem megcsókolta- Itt kétszeres méretre nyíltak szemei- De szerencsére nem....Tudod jól, hogy Jungkook szerelmes belé, és nézd meg, most Jimin is.....Ma reggel pedig Jungkookon feküdt a kanapén, Jungkook pedig bezzeg nem tudja, hogy mit csinál ez a csaj....Tönkre tesz minket.....- Fejezem be mini mesém és felnézek Tae arcára, ami egy árnyalattal fehérebb lett szemei pedig nagyok. - Minden oké Tae?

-P-persze....-Mondja majd megint szekrénye felé fordul és matat benne. - Szóval....Jimin? - Nevet - Gondoltam, hogy Vickyre fog mászni - itt megrázza a fejét .

-És ha Vicky mászott rá?

-Honnan tudod, hogy Jiminnek nem jött elő az a playboy énje? -  miközbe egy fürdőnadrágot nézeget.

-Hát...nem nézem ezt ki Jiminből...-Mondom lenézve. Válaszul hümmögött, és elment a mini fürdőszobájába, onnan kijön naptejjel és egy törölközővel, azt is beteszi a hátizsákjába és becipzározza. Felém fordulva néz felvont szemöldökkel.

-Kell még valami? 

-Nem...- Evvel letudva felkelek és elmegyek szobámba gondolkozni. Jimin nem tenne ilyet, vagy de?

/Namjoon szemszöge/

Táskámmal lebaktatok a lépcsőn és megpillantom Jint kanapén mobilozva.

-Kész vagy? - kérdezem felé sétálva.

-Amint látod igen.- Mondja le nem véve szemét a képernyőről. Melléülve várjuk a többieket. Lassan megérdkezett a többi tag plusz Vicky. Mindenki izgatotnak tűnt, csak Hoseok és Jin nem...Mi lehet velük?

-Akkor kifele a kocsiba, irány a tó!- Mondja Jin és mindenki a kocsiba száll ami a ház előtt van leparkolva. Csomagtartóba raktuk cuccainkat. A fiúk már fürdőruhába voltak, csak Vic nem, ezért kezében szorongatja kistáskáját amibe gondolom benne van fürdőruhája. Jin szokás szerint volán mögé ült, én mellé, Mögöttünk a maknae line, leghátul pedig rapper line fele meg Vicky. 

Elég lassan haladtunk, mivel megint dugó van a városban, de egy óra alatt odaértünk, leparkoltunk és boldogan kiszálltunk.



Mr. Shy One | BTS ffWhere stories live. Discover now