/Victoria szemszöge/
Hezitálva megnéztem az üzenetet amit Jungkook írt. "Szia Vicky, hol vagy?"
El akartam neki mondani, de úgy érzem ha elmondom eljön értem és megint visszavisz, avval nem is lenne baj, csak hogy gondolom fél Bangtan utál. Válaszul visszaírtam hogy egy ismerősömnél, és felmentem az internetre megnézni azt a pletykát amit állítólag én kezdtem, majd elolvastam mindent. Megpróbáltam leszedni a netről, de nem értek hozzá, így hálóingemben lementem a földszintre ahol Eric van.
-Szia..- Mondom halkan, mire a fiú tekintetét rámszegezi felnézve a könyvéből.
-Szia, mi a baj?- Kérdezi arcom fürkészve.
-Csak egy kérdésem lenne..- Mondom egyre halkabban. - Értesz a technológiához?- És válaszul bólintott. Megmutattam, hogy azt lekéne szedni a netről, mire felmentünk a szobájába Olaffal együtt, majd géphez ülve megpróbálta teljesíteni kérésem.
Ericnek köszönhetően már nincs az a pletyka, és helyette mást raktunk ki. Megköszönve visszamentem szobámba lerakva a telefonom, majd elaludtam.
/Namjoon szemszöge/
Mindenki némán ült a tv előtt egy filmet nézve. Körbenézve a társaságon, Jungkook telefonozott, Jimin Taehyung lábán aludt, míg Tae a kanapénak dőlve aludt, Jin Hobi mellett ült, Suga pedig mellettem ülve nézte a filmet.
Telefonom vibrálása zavarta meg ezt a gyönyörű csendet, majd megnéztem az értesítést. Meglepetésemre az igazgató írt nekem üzenetet.
-Hobi- Mondom suttogva, mire az említett rámkapja tekintetét. Kezemmel intettem neki, hogy kövessen, majd felkelve a konyhába sétáltam.
-Valaki kitörölte azt a hírdetést rólad.- Mondtam reakcióját várva. Szemei kikerekedtek, hátsó zsebéből előhalászta telefonját és gondolom utánna nézett.
-Amint kiderült egy Bts rajongó hamis dolgokat híresztelt Bts egyik tagjáról, Jung Hoseokról...- Fejezi be az olvasást az idősebb. - Ezt Vicky csinálta??- Kérddezi meglepetten, mire válaszul vállat vontam.
Telefonján valamit babrált, majd füléhez emelte és várt. Kíváncsian nézem, a másik fiú pedig csak áll és vár, majd egy idő után kinyomja a hívást.
-Hol lehet?- Kérdezi kicsit aggódó hangnembe. - Nem kellett volna elküldenem...mit csináltam...
-Most csak menjünk aludni, holnap táncpróba. - Mondom befejezve a témát, majd visszamentünk a nappaliba.
-Emberek, irány aludni, holnap hosszú napunk lesz.- Mindenki szótfogadva a szobájába ment aludni, én pedig össze takarítottam, majd elmentem aludni.
Másnap reggel arra ébredtem, hogy lent kiabálnak, így nagy nehezen kimászva az ágyamból lementem. Jungkook és Taehyung ült a tv és játék konzol előtt, és veszekedtek.
-Ti meg mit csináltok?- Kérdezem enyhén rekedt hangomon.
-Játszunk!- Mondják egyszerre egy ezer wattos mosolyt villantva, mire fejemet csóváltam mosolyogva. A többiek a konyhában voltak, és ettek, Hobit kivéve, ő telefonált valakivel. Leültem, és elvettem egy szendvicset hogy egyek. Mást nem bírtunk csinálni, csak hallgatni miről beszélt Hoseok.
-Miért nem?- Kérdezi egy sokkolt arckifejezéssel.
-Tudom hibát követtem el, bocsánat..- Mondja padlóra nézve. Vickyvel beszél? Fülétől elemelve a telefont kinyomta a hívást és lehuppant egy székre. Jimin felkelt az asztaltól és a nappaliba ment a másik két maknaehoz becsatlakozni.
Miután mindenki evett, átöltöztünk és mentünk táncpróbára.
Bighitbe érve elmentünk a táncterembe ahol egy lány táncolt nagyban. Mindenki őt nézte, majd megnéztük hátha van még valaki ott, és az igazgató volt.
A lány befejezte a táncolást, majd a bentlévő férfire nézett.
-Haladsz, de még gyakorolnod kell- mondja a férfi, mire a lány bólintott izzadságát törölve. -Nade most menjünk, mert Bts nek táncpróbája van- Néz ránk, majd a lány is.
-Elnézést a zavarásért.-Mondom meghajlás közben, majd a lány és az igazgató elmentek.
Átöltözve valami kényelmesebbe elkezdtük zenére bemelegíteni.
-Melyik zenére táncoljuk? -Kérdezi Tae. Jungkook a számítógéphez ment és elindított valamilyen zenét. Amíg a többiek nyújtottak Hobi a zenére próbált táncot kitalálni.
Miután készek voltunk, egész napunk arra ment, hogy tanította Hobi a koreográfiát.
Estefelé volt amikor hazaértünk, és az étel Isteni illata csapta meg orrunkat. Levéve cipőink konyhába sétáltunk, ahol meglepetésünkre Vicky volt fülhallgatóval a fülében, és valamit sütött.
Asztalhoz ültünk, és ettünk, majd a lány is hátrafordult, meg is ijedt.
-Ti már hazaértetek?- kérdezi letéve magának is az ételt, mi pedig csak nevettünk.
-Hiányoztunk?- kérdezi Jin egy nagy mosollyal, mire a lány elnevette magát.
-Igen, hiányoztatok- mosolyog nagyban mindenkire. - Nade én megyek aludni. Mert fáradt vagyok - mondja és felmegy az emeletre, azon belül a szobájába.
-Mostmár jobb hogy visszatért- mondja Hobi, mire mindenki nevetett.
Nem ment el örökre, nem tudom miért kell ezen drámázni, de azért jobb, hogy itt van.
YOU ARE READING
Mr. Shy One | BTS ff
Fanfiction-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?