/Jungkook szemszöge/
Nagy nehezen kinyitottam szemeim, és körbenéztem, de a szemem megakadt Taen, aki az ajtóban állt és bámult.
-Mi az?- Kérdezem rekedt hangomon.
-Az hogy mindjárt dél, te meg még mindig alszol.- Mondja hyungom komolyan, mire zavarodottan előkaptam telefonom párnám alól, ami tényleg majdnem délt mutatott. -És miket álmodsz? Szinte lesmároltad a párnádat, és undorító volt látni- Neveti el magát Tae, mire a valóság pofán vágott.
Ez mind csak egy álom volt...hát persze..Mit is gondoltam...
Hajamba túrtam gondolkodva, majd Taera kaptam tekintetem.
-Hol van Vicky?
-Elment valahova, miért?- Kérdezi kíváncsi tekintettel haverom, mire fejemet ráztam, majd elment.
Gyorsan átöltöztem, lementem valamit enni, és a kanapén kifeküdtem. Egésznap csak Vitorián járt az eszem, és úgy éreztem itt az idő...itt az idő, hogy elmondjam neki, hogy kedvelem.
Estélig vártam, nem jött még haza,de én türelmesen vártam. Jin, Namjoon, Tae, Hope elmentek valahova szórakozni, Jimin pedig elment táncokat gyakorolni BigHitbe, így egyedül voltam otthon. Nem tudom hol van Yoongi hyung, de nem is nagyon érdekelt.
Díszpárnába temettem arcomat, és szinte bealudtam miközben vártam rá.
Ajtónyitódásra felkaptaqm a fejem, de csak hyungok jöttek Jiminnel együtt, és el is távoztak szobájukba. Megint csak vártam...
/Yoongi szemszöge/
Reggel nagy nehezen felöltöztem tűrhető öltözékbe, majd mentem is keresni valamit a hűtőben. Vicky már az asztalnál ült, és evett miközben telefonozott.
-Szia Vic- Mondom neki miközben melléülök.-Mit nézel?- Nézem telefonja képernyőjét.
-Döntésre jutottam, és úgy döntöttem elköltözök, hogy ne zavarjalak benneteket se az ügynökséget. - Felel a kérdésemre a lány még mindig csak a telefonját bámulva. Rámnézett egy fura arckifejezéssel. - Mi a baj?- Lágyul meg tekintete. Lenéztema szendvicsemre és ettem inkább tovább némán.
Nem hagyhatom, hogy elmenjen, nem akarom, hogy elmenjen...Mit tehetek azért, hogy itt maradjon?
-Szeretnél aztán sétálni velem?- Kérdezem egy kis pírrel arcomon, mire bólintott.
Evés után Vickyvel elmentem a házhoz közeli parkba, ott leültünk egy padra. A lány körbenézett, míg én őt nézem. Egy pillanatra összetalálkozott tekintetünk, ő pirulva elnézett, mire felkuncogtam.
Megvártam, hogy rámnézzen, amit egy idő után meg is tett. Lágyan megfogtam egyik kezét, és mélyen szemeibe néztem.
-Lehet egy...kérdésem?- kérdem kezét círogatva, mire bólintott pirulva.
-Ha tetszenél...az egyik tagnak...és khm..összejönnél vele, ugye maradnál?- Kérdezem dadogva, mire meglepetten néz.
-Miért kérded ezt?- Kérdezi értetlenül.
-Tetszel nekem...Vicky- Nyeltem nagyot remélve, hogy nem hallotta meg, mire megremegett a keze. Felnéztem rá, mire elnézett.
-De...Ha szeretnék is veled lenni Yoongi, nem tehetem meg...ott az ügynökség és a többi ta--
-Ne érdekeljen más...más nem fontos...-Nézem reménykedő szemekkel. A lány nagyot sóhajt, és elmosolyodik.
-Akkor, elfogadom- mondnai valója végén karjait nyakam köré tekerte, és egy nagy szoros ölelésbe vont, amit viszonoztam.
Egésznap sétáltunk, és boldogan beszélgettünk, míg ez a kijelentés el nem hangzott.
-Muszáj hazamennünk a többiekhez?- Kérdezi a lány fáradt hangján, mire fejemet nemlegesen ráztam.
Egy közeli hotelben aludtunk, csak aludtunk. Álmomban újra, meg újra megálmodtam ezt a napot, és mindig mosolygok. Barátnőmet homlokon pusziltam mielőtt újra álomba merülök, majd elaludtam...
__________________________________________________________________________
Hellooo emberek!
Sajnálom, hogy ennyire rövidd lett, de nincs inspirációm :C
Jó olvasást!
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr. Shy One | BTS ff
Fiksi Penggemar-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?