A kis huncut

285 17 1
                                    

/Jungkook szemszöge/ 

Reggel abban a pózban ébredtünk amiben el is aludtunk az este film közben. Csak Taehyung és én voltunk ébren. Megnéztem telefonom az időt, már nyolc óra van. Taeval konyhába felfedezősdit játszottunk, vagyis kaját kerestünk, de nem találtunk mást, csak hideg nudlit és kenyeret. 

Vicky fülhallgatóval fülében, és cuki pizsamájában jött be a konyhába. Először furcsán nézett ránk, majd kivett a mikróból egy pohár tejet, majd visszabaktatott szobájába. 

Taeval összenéztünk, mindketten pirultunk. Kicsit zavart a tény, hogy ő is pirul, mivel abból a visálkedésből azt gondolom hogy szerelmes Vickybe, én meg azt nem engedhetem...

Felmentem szobámba, elvettem alsóneműm és egy törlközőt és ellmentem tussolni. 

Fél óra múlva már újjabb ruhákban mentem le a lépcsőn, és meglepetésemre a tagok asztalnál reggeliztek. Leültem helyemre, Jin pedig elém rakott egy tányér szendvicset. 

Mai programunk....hát..mindenkinek más. Namjoon és Yoongi a stúdióba dalt fognak  írni míg a többiek táncolni fognak.

Reggeli után rajtam kívül mindenki felment átöltözni valami kényelmesbe, majd elköszönve leadertől és Sugától elmentünk big hit tánctermébe. 

/Victoria szemszöge/

Mit tehetnék azon kívül, hogy unom a fejem? Hangszórókat majdnem maximumra téve elindítottam  Bts-től a Fire-t , majd mint valami őrült elkezdtem táncolni hozzá. Néha megálltam csak zenét hallgatni, de amikor összegyült eneriám megint elkezdek táncolni mint egy idióta. Estefelé már lejjebb vettem a hangszóró hangerejét, mivel nem akartam hogy a szomszéd banya rámszóljón hogy nem bírnak a cicái aludni...

Kimentem a konyhába csinálni valamilyen vacsit, és pont amikor befejeztem nyílt is az ajtó. Kikukucskáltam, és csak  Hobit pillantottam meg. 

-Hol vanak a többiek? - kérdezem kíváncsisággal teli hangon. 

-Elmentek egy kicsit hülyülni, de én nem akartam.- Mondja elég furán. Néha jobbra, néha ballra dőlt, és egy pontba néz. 

-Te ittál? - Kérdezem  kicsit közelebb sétálva hozzá. Válaszul nevetett.

-Miért? Tilos? - Kérdezi egy vigyorral arcán.

-Én nem ezt mondtam.... - Mondom kicsit szégyenkezve. Ki vagyok én neki, hogy megmodjam  mit tegyen mit ne.... Ránéztem, de nem sokáig, csak arra lettem figyelmes , hogy fájdalom nyilalt hátamba. Hobi előttem áll, kezeit fallnak támasztja fejem mellett.  

Szívverésem felgyorsult, és éreztem égő arcom. Még mindig avval a vigyorral nézett rám. Száján át veszi a levegőt, alig van öt centire arcomtól. Alkohol szaga égeti az orrom, de megszoktam néhány pillanattal később. Tekintete ajkaim és szemeim közt cikáztak. Szemei veszélyesek, sötétek. Nem tudtam semmi másra gondolni, mintha elfelejtettem volna midnent. Megpóbáltam megszökni, kibújni karjai alatt, de megfogott vállamnál és visszalökött a falnak.

-Mégis mit gondolsz hova mész?  - Mosolyog rám, lehelletén érezni az alkoholt. Félve íriszeibe néztem, ők pedig ajkamat nézték. Érzem ahogy néha megrezzen testem, mintha félnék. 

-Mégis mit gondolsz mit teszel velünk? - alkot velem szemkontaktust. Szemei szinte feketék voltak, tekintete hideg és veszélyes. Hallgattam. Nem értettem mit akar evvel elérni. Mély hangján felkuncogott. Egyik kezét vállamról arcomra vezette. 

-Nem tetszik, hogy mindenivel ennyire közel állsz....és ennek véget szeretnék vetni...- egy hirtelen mozdulattal ajkaimra tapadt és éhesen falni kezdte. Sokkolva álltam egyhelyben, elakartam taszítani magatól, de túl csábító volt az ajánlat, így lassan, de visszacsókoltam. Kezeit derekamra vezette, én pedig nyakát átkaroltam. Az alkohol íze átszökött az enyémbe. Jobban magamhoz húztam, ő pedig a falnak nyom egyre jobban. A levegő körülöttünk szinte ezer fokos volt. Felkapott ölébe és úgy falnak nyomva mélyítette jobban a csókot. 

És ekkor megtörtént az, amit nem akartam.....kinyílt a bejárati ajtó...

---------------------------------------------------------------------------

Hellóóó emberek! :D

Hát régen írtam mit ne mondjak.

Megláttam hogy meghaladtunk az ezer olvasót, és nagyon hálás vagyok :D 

Adjatok ötleteket a komment részlegbe hogy milyen részt szeretnétek.

itt egy kis Hobis jelenet, remélem nem lett túlságosan borzasztó

Jó olvasást! <3


Mr. Shy One | BTS ffTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon