/Victoria szemszöge/
Még egy kicsit ülök a kanapén, gondolkozok. Miért álmodtam ezt? És miért...élveztem?
Fejem megrázva felkelek és felmegyek. Kisebb folyosón sétálva Jiminbe botlottam, és szószerint. Kitette a lábát és végighasaltam a padlón ő meg csak ott röhög...
-Ez miért kellett? - Kérdezem felálva és leporolva magam.
-Gondoltam felnyalatom veled a padlót- mondja még mindig nevetve. - amúgy, ráérsz ma este? kérdezi mosolyogva.
-Mire?- Kérdezem furán nézve.
- Tudod, ilyen "ismerkedjünk meg jobban vacsira"
-Hm, nem is tudom - mondom egy pici mosollyal.
-Naaa kérleeeek- Mondja kiskutya szemekkel.
-Najó...
- kösziii- befejezve mondandóját megölel. Jaj de aranyos!
Bemegyek szobámba és szokás szerint alszok, mert miért ne?
/Jimin szemszöge/
Lebaktatok a lépcsőn, leülök a kanapéra vígan. Sikerült elhívnom vacsiraaa, ezzzazzz. Unatkoztam, így csináltam néhány Selcát (Selfiet) , de mint ahogy gondoltam nem egyedül, Becsatlakozott Suga Hyung, így már ketten nevetgéltünk. Közeledik az este, én pedig egyre jobban izgulok. Már felmentem átöltözni meg stb, szóval már csak Victoriát várom. Fél óra múlva le is jött egy egyszerű fekete szűk nadrágban és egy túlméretezett fehér pulcsiban és fekete micivel.
-Szép vagy, mint mindig- Mondom neki mosolygva.
-öm, kössz- evvel le is tudta. Felkelve a kanapéról elmegyek a bejárathoz, felhúzom a patikám, amit Vicky is megtett. Nem tudom miért, de megfogtam kezét, Először csak furán nézett rám, majd elfogatdta a tényt, hogy most fogni fogom állandóan a kezét.
Ez az éjszaka nem valami meleg, még jó hogy hosszúújjúba vagyunk. Alig vannak kivilágítva az utcák, pedig Szeül egy igazán világos város az éjszaka. Vickyre nézve, ő inkább a tájat szemlélte, én pedig őt, mert ő a tájnál is szebb, még ha fél arca el is van takarva.
Tíz perc séta után ide is értünk az Isten tudja milyen nevű étteremhez. Kinyitottam neki az ajtót, mint valami úriember, ő bement én pedig utánna. Körbenézett, persze én is megálltam egy percre gyönyörködni a látványon ha értitek mire gondolok. Odamentünk az egyik szabad asztalhoz és vártuk a pincért. Meg is érkezett és le is adtunk rendelésünket.
Vickyvel beszéltem addig, és megtudtam hogy igazából egymaga él már rengeteg ideje, és szingli, ami nekem jó.
Megjött az ételünk is amit beszéd közbe fogyasztottunk. Vicky különleges azért evés közbe...tiszta maszat de nem érdekli. Ezen elkell mosolyodnom. Megfogva szalvétám áthajolok az asztal felett és megtörlöm arcát. Pici elpirult ami nagyon cuki látványt nyújtott. Evés után még ülve kicsit beszélgettünk, az a kicsi kb fél órán át tartott de nem baj.
Felkelek, odasétálok hozzá, megfogom picurka kezét és így megyünk haza megint kézen fogva egymás mellett.
Benyitva a dorm bejáratán, a nappaliba sötétség uralkodott, így csak tippelni tudtam, hogy mindenki alszik. Vicky veti le cipőjét amit én már megtettem , és menne fel szobájába, de én persze nem engedhetem. Megfogom gyengéden karját és magam felé fordítom. Mivel sötét van, így nem látom arcát, hogy milyen reakciója lehet.
-Kapok egy"köszönöm a vacsit" puszit?- Kérdezem legcukibb hangomon, ami lehet a sátánéra hasonlít. Hallottam ahogy halkan elneveti magát és arcomra nyom egy puszit. Elmosolyodva nézem arcát tovább, mire lassan meglátom hol vannak a szemei, az orra, és ajkai. Közelebb hajolok egy kicsit, és látom, ahogy picit meglepi, de akkor is egyre közelebb és közelebb hajolok arcához. Már majdnem összeér ajkaink amikor eszembe jut valami.....
/visszaemlékezés/
-De nekem tényleg tetszik Vicky- mondja Kookie a többieknek.
-Akkor miért nem hívod el vacsorára? - adta neki a fantasztikus ötletet Eomma Jin, de...miért nem próbálhatnám meg én elhívni vacsira? Nem mindent csak a maknae kell, hogy kapjon nemde?
-És ha visszautasít? - kérdezi kissé szomorkás hanggal.
-Harcolj érte - mondja Namjoon Hyung.
/Visszaemlékezés vége/
Most úgyse tudná meg, akkor mit szenvedek? Jut nekem is egy kis szeretet, gondoltam én, de ekkor egy fény majdnem kiégeti a retinám, az pedig a nappali villanya....
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Hali, tudom késtem a résszel, és nem is lett valami jó, de nem volt ihletem, jó olvasást! <3
ESTÁS LEYENDO
Mr. Shy One | BTS ff
Fanfic-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?