/Victoria szemszöge/
Amikor láttam, hogy a fiúk távoznak a házból, bementem és visszahúztam a szoknyám. Nem értettem mire gondol Jin, hiszen tök elegánsan nézek ki.
Elvéve a kocsikulcsom elmentem a városba. Leparkoltam egy nagyobb parkolózónánál, majd útnak indultam.
Bementem több olyan helyre ahol teljes munkaidő dolgozható le, de sehol se kellett munkás, így elkezdtem kávézókba menni, bárba és hasonló helyekre, és csak egy hely volt szabad.
Beansbins-be mentem, ami egy népszerűbb kávézó, mivel kint láttam, hogy munkást keresnek. Ahogy beléptem, láttam, hogy szinte tele van a kávézó. A pulthoz sétáltam, ahol egy fiatal elég jóképű fiú állt. Ahogy észrevette, hogy közeledek, elmosolyodott, és közelebb lépett a pulthoz.
-Jónapot, mit szeretne rendelni?- Mondta egy félmosollyal.
-Umm, szeretnék jelentkezni mint dolgozó- Mondom neki egy félénk mosollyal, mire ő jobban elmosolyodott.
-Gyere a bejáróhoz- elindul jobbra, míg én követem.
A pult odalán volt egy derékig érő kis ajtó, amit kinyitott a munkás, majd beléptem. A fiú láthatóan megbámult, majd mikor érezte, hogy nézem, felnézett és pirulva mondta hogy kövessem.
Bementünk egy ajtón, ami egy irodába vezetett. Az irodában volt egy fából készült asztal, mögötte ült egy férfi, aki mosolyogva fogadott.
-Új jelentkező?- Kérdezi végignézve rajtam, mire én mosolyogva bólintottam. - Eric, kérlek lépj ki, és folytasd a munkád.- utasította a munkást, mire ő szótfogadott.
-Mi lenne a munkám?- Kérdezem félénken, az ebernek pedig egyre jobban nőtt a mosolya.
-A te munkád szivem- Felkel székéről és mellémáll, majd átkarolja a vállam.- Egy felszolgáló leszel- Néz rám.
-Elmagyarázná kérem? - Mondom dadogva. Közelebb hajol nevetve.
-Adunk majd egy dolgozóruhát, majd körbemész egy füzettel, és kérdezed mit akarnak inni estegleg enni. -mosolyogva fejezte be mondanivalóját. - Adok két napot, hogy megtanuld miket kell csinálnod, és a menüt. - elengedve engem asztalához sétált és elvett egy papírkötetet, majd kezembe adta. -Még csak annyira megkérlek, hogy töltsd ki ezt a papírt, mutat az asztalán lévő papírra. Odamentem, kitöltöttem, adataim kérdezte.
-Akkor találkozunk holnap után, addig is sok sikert - Integet mosolyogva, mire én kiléptem az ajtón, de nekimentem Ericnek, mire ő meglepetten néz engem, de mosolyog.
-B-bocsi!- Mondom neki nevetve és pirulva, mire csak fejét csóválta még mindig mosolyogva.
Elhagyva az épületet észrevettem, hogy már beesteledett. Megnéztem telefonomon az időt, ami 20:48-at mutatott. Hazafelé mentem a sötét utcákon, gondolkodtam, hogy mit fognak szólni a többiek. Fáztam, remegtem, mert ez a rövid szoknya eléggé rövid.
Fél óra sétálás után, a dorm elé értem. Beakartam menni, de az ajtó bevolt zárva. Sóhajtva táskámba nyúltam és kerestem a kulcsom, de hirtelen nem találtam. A földre raktam a táskám, és lehajolva kerestem, de nem találtam.
Felkeltem, és az ajtóhoz léptem, majd kopogtam. Vártam, hátha valaki ajtót nyit, de semmi válasz, így megint kopogtam, és felcsapódtak a villanyok.
Néztem az ajtón lévő homályos ablakot, és láttam, hogy valaki közelít az ajtó felé. Hallottam ahogy kattan a zár, és nyílt is az ajtó.
-Végre hazaértél- Mondja álmos hangon Yoongi. Arrébb állt, hogy be tudjak menni, így is tettem. A fiú mögöttem bezárta az ajtót, míg én levetettem magassarkúm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Shy One | BTS ff
Hayran Kurgu-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?