-Kim Taehyung...?
Az említett rám nézett. gondolom nem ismert fel...Tae-t Általános iskolába ismertem meg. Ő volt az az ember akiben a legjobban megbíztam, akire mindig számíthattam, aki megvédett....De most itt áll előttem és csak bámul.... 6 éve ismerem 4 éve nem láttuk egymást....gondolom eléggé megváltoztam, de az ő arca ugyanolyan. Talán a smink változtatott rajta.
-Ismerjük egymást...?- kérdezte Tae. Azt hittem legalább felismer...lehajtottam fejem és a kezeimet néztem. Ez idő alatt Tae visszasétált a többiekhez.
-Hogy hívnak?- Kérdezte egy magas szőke hajú.
-V-Victoria Bekker...-mondtam halkan. Felnéztem és csak Tae-ra néztem. Nagy szemekkel bámult, ami már egy kicsit ijesztő volt. Szólásra nyitotta száját, de szó nem jött ki belőle.
-Mostmár emlékszel Tae..?- Kérdezte tőle. Kettőt se pislogtam már szorosan ölelt, én meg gondolkozás nélkül visszaöleltem.
-Úgy hiányoztál Vic...- Mondta csak, hogy én halljam.
-Te is nekem...-mondtam vissza suttogva.
-Khm...Tae?- Mondta egy hang a hátunk mögött. Elengedtük egymást és visszafordultunk. A morgós szólalt meg. Igen ennek neveztem el mivel még nem tudom a nevüket.
-Ja...boccs. Srácok ő itt a legjobb barátnőm Victoria.- Mondta és büszkén rám nézett.
-Hadd mutatkozzunk be.- mondta megint a magas szőkeség.
(Mindenki tudja ki-ki szóval nem is részletezem :) )
-Örvendek- Mondtam egy kis meghajolás közbe. Ők is viszonozták.
-Az orvos azt mondta hazamehetsz.- mondta Jin. Fejemet lehajtottam és kezdtem volna beszélni, de nem ment. Gondolom a többiek csak néztek.
-Tudjátok...-Kezdtem bele.- Mivel én Londonba lakom, és a kocsim többet nincs, ezért várom a következő gépet.- Felnéztem, és a fiúk egy ideig engem néztek majd egy kis kört formálva suttogva beszéltek. Körülbelül 10 percig így beszéltek majd hozzámfordult Namjoon.
-Nem bírnál még itt lenni Koreába?- kérdezte kérlelő szemekkel. Egy ideig hallgattam és gondolkoztam. Hol fogok maradni? Nem fogok anyám házába élni...A fiúk bedig idolok és nem birok velük....Nincs elég pénzem, hogy kibéreljek egy lakást...na akkor mitévő legyek?
-De...hol legyek? Mármint nekem itt nincs házam...- Mondtam kicsit szégyelve. Mikor felnéztem megint kis körbe suttogtak. Majd Jin fodult meg.
-És ha velünk laknál?- Kérdezte egy mosollyal.
-De hiszen ti idolok vagytok, én meg senki! Mit szólnának a rajongóitok? És a menedzseretek? Na meg a cég?- tettem volna fel több kérdést de láttam, hogy hülyének néznek ezért elhallgattam.
-Hallottál már a titokról?- Mondta Suga.
-Képzeld igen, lehet hülyének nézek ki, de nem vagyok az. -Mondtam szúrós szemekkel, mire mindenki elröhögte magát, kivéve Jungkook. A sarokban lévő széken ült és engem nézett, de miás ránéztem félrenézett. Fura....
Megvárták amíg összeszedem megmaradt cuccaim, és elindultunk. Útközbe Tae nekem mesélt mi történt amíg nem voltam ott vele. Jimin mindenfélekép próbált mellém kerülni. mögöttem ment Jungkook, Hoseok és Suga, előttünk Jin és Namjoon. Hoseok vicceket mesélt ezért nem volt annyira rossz a hangulat. 20 perc séta után végre megérkezdtünk egy elég nagy ház elé. Tae előre sietett, és kinyitotta a kaput nekünk. Bementünk a házba és azt hittem összeesek. Ruhakupacok voltak mindenfelé, az asztal televan szeméttel, a padló pedig pattogatott kukorica morzsákkal volt tele....wow....
-Szép a ház- Mondtam majdnem röhögve.
-Bocsi a rumliért, nem szokott jönni vendég...-mondta Jin.
-Nem baj már megszoktam.- mondtam mosolyogva, mivel otthon is hasonló de azért rendet rakok néha.
-Jungkook megmutatod a szobáját?- Kérdezte tőle Hoseok. Erre az említett csak bólintott. Elkezdett menni, én pedig követtem. Amikor odaértünk az ajtóra mutatott, és kezdett volna el menni, de megragadtam a karját.
-Miért kerülsz?- Kérdeztem, de nem válaszolt csak lenézett. Egy ideig fogtam a karját, de elengedtem és bementem a szobába.
Végre leesteledett. A nap folyamán elmentem ruhákat venni meg még ami kell nekem. Elmentem letussolni. Tussolás közbe elég csöndes volt, ezért ellkezdtem énekelni valami éneket. Amikor kész lettem ezt húztam fel:
Nem volt hideg az idő, elég kellemes. Lementem a nappaliba, és senkit se láttam ott. Bementem a konyhába ott se volt senki. Visszamentem a nappaliba, kivettem a fülhallgatóm és a telefonomról indítottam a Bigbangtől a bang bang bang -et. (Zene fennt)
Mint egy idióta ugráltam és táncoltam.
-BANG BANG BANG!-Énekeltem kicsit túl hangosan.
/Jungkook szemszöge/
A többiek elmentek a városba, de én nem akartam.
-BANG BANG BANG!- Valaki kiabálta a nappaliból. Lementem és láttam, hogy Vicky elég jól mulat. Ugrál, táncol, énekel. Az ajtókeretnek dőlve néztem, és elég jókat röhögtem volna, de mégis valami különleges ő...
Ugye nem szerettem belé ilyen hamar...?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr. Shy One | BTS ff
Fanfic-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?