/Victoria szemszöge/
Ágyamon ülve letörten néztem tovább az ajtót amin Jungkook távozott. Szavai valamiért fájtak, mélyen szivembe vésődtek. Ennyire zavarta volna?
Összekevert érzésekkel mentem le, és láttam, hogy Jin és Hobi a kanapén ül, és valamit nagyon bámulnak a telefonon. Közelebb sétáltam, hátha meglátom mit néznek, de egy hosszú szöveg volt ott, túl kicsibe írta, hogy elbírjam olvasni. Jin hátranézett, és megijedve felkelt a kanapéról, majd Hobi is ugyanezt tette.
-Ott voltál tegnap nem igaz? Kérdezi a fiatalabbik fiú.
-Hol ott?- Kérdezem zavarodottan.
-A bulin SoMin nál, nem igaz?- Mondja visszafogva könnyeit. Eszembe jutottak, amikor avval a lánnyal smárolt, örökre a fejembe vésődött. -Azt hiszed csak úgy lehet játszadozni velem majd tönkretenni?
-Mi?- Kérdezem tisztára zavarodottan.
-Ne játszd a hülyét!- Mondja eléggé felemelve hangját.
-Nyugidj meg Hobi- Mondja Jin, de a fiatalabbik csak felém sétált mutatva telefonját. Egy internetes pletyka volt, hogy Hobi lefeküdt egy armyval mert részeg volt egy tini bulin. Sokkolva néztem, mire zsebre vágta telefonját.
-Menj innen - Mondta leghidegebb hangján, én még mindig nem értve álltam és néztem. -Pakolj össze, vedd el az összes dolgod és hagyd el ezt a házat, MOST!- Ordítja arcomba, mire könnyezve hátráltam. Felszaladtam a dolgaimért és összepakoltam. Nem akarva innen elmenni leültem az ágyra és sírtam. Nem értettem semmit se, miért hibáztat engem, ha nem is én voltam..
Kopogás zavarta meg a csendet, amiket a szipogásaim töltöttek be. Jin lépett be kicsit szomorúan.
-Ne aggódj, minden rendben lesz, csak adj neki néhány napot. -Mondja nyugtatóan és megölelt. Elengedtem, majd megfogva bőröndöm elhagytam a bangtan dormot....
/Namjoon szemszöge/
A lépcsőn sétáltam fel szendvicsekkel a kezemben avval az indokkal, hogy enni fogok. Ahogy felértem az emeletre, csak azt láttam, ahogy a maknae kiviharzik Vicky szobájából a sajátjába. Kíváncsi énem azt akarta, hogy megtudjam mi történt, így bementem kook szobájába. A fiú párnájába temetve arcát szipogott.
Kezemből az ételt letettem íróasztalára, majd melléültem az ágyra. Először csak aggódva néztem, majd elkezdtem hátát símogatni, mire joban sírt.
Amikor kicsit lenyugodott felemelte fejét a párnából, és rámnézett. Egész arca és szemei is pirosak voltak.
-Mi történt?- kérdezem egy aggódott arckifejezéssel, de mivel láttam, hogy megint elfogja sírni magát, szorosan magamhoz öleltem, majd a vállamon sírt. Megint hátát símogattam.
-Nyugi Kookie, nem lesz semmi baj...-Súgom fülébe, és éreztem ahogy bólintott.
-Hyung. - Mondja rekedt hangon a síró fiú. - Miért fáj a szerelem? - Mondja szaggatottan.
Erre nem tudtam neki válaszolni, csak csendben maradtam. Jungkook is lassan abbahagyta a szipogást, Így néma csend volt, miközben ölelkeztünk.
Rövid idő múlva beszélgetést hallottunk a nappali felől, és egy hangos kiáltás után kiszűrtem Hobi hangját. Lépteket hallottunk, majd egy hangosabb ajtócsukást. Elengedtem Kookot, és kiléptem a folyosóra, hogy megnézzem mi történik, de nem csuktam be az ajtót. Jin hyung állt Vicky ajtajában, épp távozni készült ahogy láttam, de ahogy a lány bőrönddel a kezében ment le, elszomorodtam, és mentem le, követtem őket.
Victoria a bejáratnál húzta a cipőjét, és miás felhúzta, ki i lépett az ajtón. Sokkolva és zavarodattan álltam és Jint néztem válaszokra.
-Hoseok azt hiszi Vicky csinált róla képeket és rakta ki nyílvánosan, majd a hírekben megjelent, hogy lefeküdt egy csajjal, és azt mondta a Vic nek, hogy menjen el a házból és így is tett. Nem tudom hogy mi lesz vele..- Mondja egy sóhaj kíséretével.
-Miért nem akadályoztad meg??- Kérdezem tágra nyílt szemekkel.
-Nem bírtam!- Mondja idegesen.
-Legalább megpróbálhattad volna...-Szólalt meg egy halk hang, és a hang tulajdonosa Jungkook volt.
Nem tűrve az ilyen dolgokat, bementem a konyhába, ahol Hobi reggelizett.
-Ezt miért csináltad?- Támadom le egyből.
-Mit miért? Tönkre teheti a karrierem, mert ő fotomániás ki szar.- Mondja felháborodottan.
-Honnan tudod hogy ő volt az?- Kérdezem nyugodt hangon.
-Az a ház egy főúthoz közel van ami elvezet abba a városba ahol Vicky ment. Biztos elment oda, mivel a bulin nem volt WiFi és egy hotelben feltöltötte az összes sunyi képet amit csinált, és aztán nyalizott Kooknak, mert tudta, hogy biztos segít neki!- Vágja le kését az asztalra, felkel és elhagyja a konyhát, feltoborzik a szobájába, és becsapja az ajtót.
Lehet, hogy tényleg ez volt? Ha nem, akkor Vicky kiállt volna magáért, de...nem tette...
Minden az ő hibája.
_________________________________________________________________
Helló emberek :D
Köszönöm, hogy ennyire sokan kedvelitek a könyvem, mindig feldobjátok a napomat, így cserében megpróbálok sűrűbben rakni fel új részeket :)
Jó olvasást! <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mr. Shy One | BTS ff
Hayran Kurgu-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?