/Victoria szemszöge/
lefeküdtem a kanapéra, és pont akkor jöttek le a fiúk. Mindenki elköszönt csak Hobi nem, ő odajött inkább hozzám, a töbieknek pedig intett, hogy menjenek.
Felültem törökülésbe, ő pedig mellémült. Nem volt kedvem farkasszemezni, ezért a tvre néztem, de kivolt kapcsolva. Körbenézek, és megláttam Hobi kezébe.
-Beszélgessünk - Mondja csak így tök random.
-Én tőlem...- Mondom majd nekidőlve a kanapé hátuljának elkezdem nézni, várom, hogy megszólaljon. Egy ideig a padlón gyönyörködött, majd végre rámnézett.
-Te mit próbálsz csinálni a tagokkkal?- kérdezi kicsit furcsa arccal. Egy értetlen arccal díjaztam kérdését, mire sóhajtott.
-Yoongi a vidámparkban, Jiminnel a nappaliba, Jungkookal a kanapén...Ma a tónál csak te voltál a téma....-Mondja kicsit pirulva.
-Én semmit nem csinálok velük, ők teszik ezt velem. - Mondom higgadtan.
-Na figyu- Mondja és tekintetét arcomra vezeti, mert az előbb megint a padlót nézte. - Te szálj le a tagokról, én pedig nem foglak nyaggatni.
-Ez most olyan mintha megtiltanád, hogy kommunikáljak. - Mondom kicsitmérgesen.
-De ha elvonod figyelmüket, akkor mit érünk Armynak? Ők jó zenét akarak, de te elvonod Yoongi figyelmét is, ezért nem bírja írni Namjoonal.
-Én tehetek róla? - Fújtatok. Válaszul csak sóhajtott és kiment a többiekhez. Visszafekszek eredeti pózomba, és elvéve a távirányítót keresek valamit nézhetőt.
/Taehyung szemszöge/
Táncpróba közbe tartottunk egy kisebb szünetet. Fáradtan és izzadtan leültünk vagy mint egyesek (Suga) lefeküdtünk.
Tizenöt perc után Jimin már fel is pattant és mondogatta, hogy "gyerünk táncolni mert nem fogjuk befejezni"
Valami éjfél felé készek lettünk, le is tussoltunk, átöltözve már otthon is voltunk. utoljára jöttem be, és mindenki már az asztalnál ült és valamit evett. Odasétáltam az asztalhoz és egy papír volt rajta, amin az állt:
"Jóétvágyat! ~ Vicky"
Mosolyogva fejem csóválva leültem a helyemre és elkezdtem enni. Jin mint mindig elmosogatott, és mivel mindenki fáradt volt, felmentek szobájukba. Én nem nagyon voltam álmos, se fáradt. Gondolom megköszönöm Vickynek a vacsit, mert nem akarom, hogy azt hidje utáljuk vagy valami, meg illik megköszönni.....nem?
Felmegyek a lépcsőn egész a folyosó végére ahol Vicky szobája van. Bekopogok, és nyílik is az ajtó. Egy kócos hajú pizsamás Vicky áll előttem.
-Igen? - kérdezi egy ásítás kiséretében.
-Bejöhetek? - mosolygok rá. Válaszul arrébállt, én meg bementem, és leültem ágyára. Ő is leült velem szembe és elvette a telefonját és elkezdte nyomkodni.
- Köszi a vacsit- mondom halvány pírrel az arcomon. Válaszul vállatvont. Arcát fürkészve gondolkozok mi lehet a baja. Talán nem kedvel?
Lehet túl sok ideig néztem őt, mert ő kíváncsi tekintettel nézett vissza rám.
-Van valami az arcomon?- kérdezi egy szemöldök felvonás kíséretében.
- Nincs - Mondom fejem lehajtva. Egyszerűen túl szép, de nem lehetek vele...Összekapva magam, visszahurcolkodtam szobámba.
/Yoongi szemszöge/
Vacsora után gondoltam volna bemenni a stúdióba, de nincs kedvem hozzá. Felmentem a lépcsőn és Hobit pillantottam meg az ajtóm előtt.
-Hoseok? - Kérdezem, miközben hozzásétálok.
-Beszélhetnénk? - Kinyitottam neki az ajtót, ő bement, én pedig követtem. Helyet foglaltunk az ágyamon, arcát nézve. Arcán egy csepp aggodalom volt, de nem értem miért.
-Most mi lesz? - Kérdezi nagyobb aggodalommal.
-Mi mi lesz? - értetlen fejjel nézem.
-Victoria mindenkit elcsábít. Tánpróbán Taehyung öszpontosítani se tudott, nem veszed észre? - Akad ki.
-Nyugodj le. Te is tudod hogy Taenak nincs csaja, és régóta vágy egyre. - Mondom higgadtan.
-De akkor miért játszadozik Vic mindenkivel? - Kérdezi.
-Ezt hogy érted? - Nézem összehúzott szemöldökkel.
-Először veled a vidámparkban, aztán Jiminnel a nappaliba, meg Kookal a kanapén. Mi ez? mit csinál? Ez a célja??- Akad ki mégegyszer.
- A vidámpark nem az én ötletem volt. - Védekezek.
-De tudod hogy a maknae szereti a legjobban, akkor miért nem hadjuk neki? - Kérdezi egy cseppnyi szomorúhanggal.
-Nem csak a maknae vágyhat szerelemre ennyire. - Mondom pici felemelve a hangnemem.
-De mégis csaka maknae, te már idősebb vagy, ennyi ésszel felfoghatnád...- Mondja kicsit csalódottan, majd kimegy a szobámból. Ez elgondolkodtat....Akkor én most szeretem Vickyt? Nem nem nem....igaza van Hoseoknak, a maknae jobban megérdemli, nem?
/Jungkook szemszöge/
Mostanába mindneki csöndben van, agy zavarban, vagy elvan terelve a figyelmük. Mi történik?
Szobámban rajzoltam kedvenc hősöm: Iron Man-t, amikor kopogást hallottam az ajtón. FElkeltem, és kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre Jin állt az ajtóban. Kedvesen rám mosolygott.
-Csak jöttem szólni, hogy holnap esni fog az esső, ezért melegebben öltözz. - Válaszul bólintottam és becsuktam az ajtót. Gondoltam tovább rajzolni, de meguntam. Ahelyett pedig lementem a nappaliba ahol Jimin és Taehyung már filmeztek. Melléjük ülve csatlakoztam. Lassan Bangtan többi része is megjött és heten néztünk filmet.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Helló emberek :D
Tudom sokára jött ez a szörnyű rész, de nem volt ihletem. Megpróbálok érdekesebb részekkel jönni a jövőben!
Addig is, jó olvasást <3
YOU ARE READING
Mr. Shy One | BTS ff
Fanfiction-Ugye még él?- kérdeztem kétségbeesetten -Hol van már a segítség?!- kiabálta el magát Yoongi Hyung...jaj Istenem...most mi tévők leszünk?