Yoğun Bakım

78 3 0
                                    

Çiçekçiden çıktığı gibi eve gelmişti.Geldiği gibi de kendini yatağa zor atmıştı.Ayla Hanımın selamını da Afife Hanım'a - yani annesine - söylemeyi unutmuştu.Üzerini değiştirmeye de hali yoktu ee kolay değildi iki işte çalışmak tüm gün ayakta kalmıştı daha fazla ayakta kalmaya tahammül edemezdi.Olduğu gibi yatağa girdi.Gözleri açtığında sabah olmuştu.Sude başucundaki komidinin üzerini eliyle yokladı telefonunu ancak birkaç denemeden sonra bulabilmişti.Saatte bakmak için telefonunu eline aldı.

"Lanet olsun lanet olsun!"

İkinci bugünden işe geç kalkmıştı.Üstelik Dursun Bey de sert biriydi Ayla Hanım gibi durumu hoş karşılamazdı.Apar topar yataktan kalktı.Çantasını alıp odadan çıktı zaten dün işten geldiği gibi yatağa girmişti.Ayakkabılarını giyip evden ayrıldı.Hande ile kapının önünde karşılaştılar Hande de işe gitmek için evden çıkmıştı ama gayet rahat hareketler sergiliyordu belliki Sude gibi işe geç kalmamıştı.

Hande "Selam tatlım işe mi?"

Sude "Tatlım! Çok geç kaldım sonra görüşürüz by."?

Lafın gelişide olsa Hande'ye tatlım demek garibine gitsede burdaki tatlım alaysı bir şekilde kullandığı için pek üzerinde durmadı üstelik bunları muhakeme edemeyecek kadar acelesi vardı.Asansörden daha hızlı hareket edeceğini düşünmüş olacak ki mervidenlerden ikişer üçer koşarak indi.Adeta marotonda yarışan bir sporcu gibi hızla koşuyordu.Yeni aldığı spor ayakkabılarının hakkını veriyordu.Nefes nefese mağazanın önüne geldi.Saçı başı birbirine karışmış kıyafeti buruş buruş bir vaziyette mağazaya girdi.Dursun Bey kendisini görmeden kendine çeki düzen veriyordu.Ancak Dursun Bey kendisini çoktan görmüş eliyle işaret ederek yanına gelmesini söylüyordu.Sude çekine çekine yanına gitti.Daha mazeretlerini sıralamaya geçmeden Dursun Bey ültimatonlarını bir bir sıralıyordu.

" 1'incisi Yarım saat geç gelsiniz.Eğer zamanında bu iş yerinde olmayacaksınız istifanızı masaya bırakın?
2'incisi Burası elit insanların alişveriş yaptığı nezih bir işletme buraya bu şekilde gelmeniz başta müşterilerimize saygısızlık."

Sude ".............?"

Sude araya girmek istedi ancak ne mümkün Dursun Bey ültimatonlarına devam ediyordu.

"3'üncüsü Öncelikle mağazadan kendinize uygun elit birkaç parça seçin bu, dünden kalmış görüntünüz midemi bulandırdı.
4'üncüsü seçeceğiniz ürünler maaşınızdan kesilecek bilginize." dedi

Sude" Üniformayla geziyoruz zaten."
Dursun Bey "Pardon bişey mi dediniz?"

"Peki Efendim." Demekle yetindi

Dursun Bey "Son olarak bugün bir saat geç çıkacaksınız Sude Hanım anlaşıldı mı?"

Sude "Evet efendim."

Mağazadan kendine uyggun birşeyler bakınıyordu ancak herşey ateş pahasıydı.Eski sezondan bir gömlek alıp üzerine geçirdi.Gömleği dışarda bırakıp iki ucunu göbeği üzerinden bağladı ve kollarını kıvırarak yukarı sıvadı.Ve mağazadaki yerini aldı.

Müşteri gelip gidiyor dükkan da çalışanlar-Sude de dahil-herkes arı gibi çalışıyordu.Bir kaç saat sonra telefonunun çaldığını hissetti.Telefonu titretişime almıştı.Pantonunun arka cebine elini attı telefonunu alıp önce ekrandaki isme sonrada gözleri mağazada Dursun Bey'i aradı.Etrafta olmadığına kanaat getirince telefonunu açtı.Arayan kankası Hülyadan başkası değildi.

"Alo! "

"Yapıyorsun canım çalışıyormusun işte misin?"

"Evet canım ben işten çıkınca seni arayım mı?Mesai içinde sıkıntı oluyor da."

 Adı Konmamış Aşk(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin