Vasiyet

93 3 0
                                    


Biran önce eve geçmek istiyordu.Fatih'in arabasından inerken Mehmet'e yakalanması hiç iyi olmamıştı.Eve geldiğinde Namık Bey hala uyuyordu Sude mutfağa geçip babasına atıştırması için birkaç birşey hazırlamıştı.Babasını artık kaldırması gerekiyordu.

"Babaa baba hadi kalk yemek hazırladım sana birşeyler atıştır."

Namık Bey, gözlerini oğuşturup lavobaya gitti.Hazırlanıp mutfağa Sude'nin hazırladığı yemeği yedi Sude hastahaneye götürmesi için bir el valize polar ve bir kaç pjama koydu ve kapının önüne bıraktı.Namık Bey yemeğini bitirip valizide alıp çıktı.Sude ilk iş olarak kendini duşa attı.Kendine gelmenin en iyi yolu buydu onun için...

Bir kahve hazırlayıp odasına geçti.Ne yapacağı konusunda en ufak bir fikri yoktu.Kahvesinin yanına en sevdiği üzümlü kurabiyelerden aldı en son hastahanede öğle yemeğini Osman dedeyle yemişti.Çok acıkmamıştı sadece midesini biraz yatıştırmak istiyordu.

Oda da bir kaç kez tur attıktan sonra bastıran uykusuna yenik düştü.En iyisi uyumak deyip yatağına geçti...

Gözünü açtığında sabah olmuştu bile deliksiz uyumuştu nasıl bu kadar uyumuşum diye düşündü.Öyle ya Afife Hanımın eve girişini bile duymamıştı.Üstelik kapıyı defalarca çalmıştı da ...

Hazırlanıp önce dükkana uğradı ancak Ayla Hanım bugünde kendisine izin vermişti.'Birkaç gün dedenle ilgilen dükkanı ben hallederim ' demişti.

Sude dedesinin yanına geçmişti.Namık Bey ve Osman Dede kahvaltı yapıyordu.Kavhaltıda çay zeytin peynir salatalık ve diyet ekmek vardı.

"Günaydın."

"Günaydın kızım işe gitmedin mi?"

"Yook baba birkaç gün Ayla Hanımdan izinliyim."

Osman Dede gülümseyerek "Desene birkaç gün hastahane şenlenecek."

"Öyle gözüküyo herşeye hazırlıklı olun derim ..Baba sen çık istersen ben burdayım nasılsa."

"Aa yok bugün kemoteropi yapılacak burda olayım."

"Hmm ne zaman yapılacak."

"Öğleden önce dediler gelirler birazdan."

Sude evden kahvaltı etmeden çıkmıştı.Hastahanenin kantinine inip çay bisküvi alıp hastahane kantinin de  oturdu.Çayının yarısına gelmişti ki masasına bir kişi yaklaşıp oturdu.Sude masadan başını kaldırınca karşısında Mehmet'i gördü.Şaşkındı Mehmet'i karşısında beklemiyordu olsa olsa en fazla Fatih yada Caner'dir diye düşünmüştü.Mehmet'i hiç beklemiyordu.

"Mehmet !"

"Sude merhaba nasılsın."

"İyi de senin ne işin var hastahanede?"

"Ablam hastanede olduğunu söyleyince bir uğrayıp geçmiş olsun diyeyim dedim. "

"Burda olduğu mu nerden öğrendin odaya mı çıktın?"

"Açıkçası bahçeden gördüm seni ."

"Hmm."

"Osman Dede nasıl bir gelişme falan var mı?"

"Bugün ilk defa kemoterapi uygulanacak bilmiyorum bakalım bi değişiklik olacak mı ?"

"İnşallah sağlığına kavuşur..Çayın bittiyse çıkalım mı yanına?"

"Tabi tabi çıkalım."

Sude çantasını alıp birlikte asansöre yöneldiler.1576 nolu odanın kapısına gelip kapıyı tıklattılar.Namık Bey

 Adı Konmamış Aşk(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin