Sude ve Fatih, Ayfer Hanım'a evleneceklerini söylemişti.Böyle bir şey yapmaları ne kadar doğruydu.Ama en azından belli bir süre için de olsa Ayfer Hanım'ı mutlu etmek istiyorlardı.Fakat buna doktor ne diyecekti, hiçbir fikirleri yoktu,kapıyı çaldılar ve içeriye girdiler.
Olan biteni doktorla paylaştılar doktor etik olarak böyle bir şeyi kendisinin onaylamadığını belirtmekle birlikte "Annenizin çok fazla bir ömrü kalmadı.Eğer siz onun bu şekilde gerçekten mutlu olacağını düşünüyorsanız böyle bir şey yapabilirsiniz ama bu sizin kararınız ben bu konuda size olur yada olmaz diye bir şey söyleyemem.Ancak annenizin tek isteği anladığım kadarıyla sizi birine emanet edip bu dünyadan öyle ayrılmak.Dediğim gibi bunun kararını ben veremem size kalmış birşey, bence hiçbir mahsuru yok ben sizin yerinizde olsaydım yapardım.Ama buna kararı verecek olan sizsiniz."
Odadan ayrılmışlardı ne yapacakları konusunda hiçbir fikrileri yoktu.Sude bu teklifi Fatih'e kendisi sunmuştu ve bunu yapmanın doğru olduğunu düşünüyordu.Mehmet için yaptıklarının bir karşılığı olarak en azından Ayfer Hanım'ın son günlerini mutlu bir şekilde geçirmesi için elinden ne geliyorsa yapabileceğini Fatih'e söylemişti.
Fatih tekrar Ayfer Hanım'ın yanına gitti.Elini tuttu sanki bir daha tutamayacakmış gibi uzun uzun gözlerinin içine baktı.Ayfer Hanım belli bir müddet sonra Fatih'in yanında Sude'yi aradı ve Fatih'e
"Oğlum hayallerimi gerçekleştirdin sana ne kadar teşekkür etsem az seni birine emanet edemeden bu dünyadan gitmek istemiyordum.Beni çok mutlu ettin düğün yüzüklerinizi ben kesmek istiyorum burada benim yanımda evet dediğinizi görmek istiyorum."
***
Aradan üç hafta geçmesine rağmen Mehmet'in durumunda herhangi bir gelişme yoktu.Mehmet'in uyanmasını bekliyorlardı.Birkaç makineye bağlı olarak yaşıyordu artık ne zaman uyanacağı konusunda doktorların da bir fikri yoktu.Ayla Hanım ise taburcu olmuş kızı Çiçek ile birlikte hastaneden çıkmıştı.Ancak sürekli hastaneye gelip gidiyor Mehmet'in durumunu kontrol ediyordu.Mehmet'in kız kardeşi de hem Efe'yle ilgileniyor hem de Çiçek'in bakımında Ayla Hanım'a yardım ediyordu.
Yine,Ayla Hanım hastaneye geldi.Mehmet'in durumu hakkında doktorlardan bilgi aldı.Artık Ayla Hanım için bu bir rutin hale gelmişti.Sürekli hastaneye uğruyor Mehmet'in durumu kontrol ediyordu.Koridorda Sude ile karşılaştı.
Sude'ye "Canım seninle biraz konuşalım mı kantine inelim istersen bi çay içeriz."
"Ama Mehmet?"
"Merak etme Seda kardeşi yanında bir çay içip kalkarız."
İki çay alıp masaya geçtiler.
"Sude sana ne kadar teşekkür etsem az.Sen olmasaydın belki de..."
"Ayla abla söyleme böyle şeyler lütfen Mehmet benim değer verdiğim biri tabiki de yanında olacaktım."
"Sadece değer verdiğin bir arkadaşın daha fazlası değil mi?"
"Şey açıkçası sana anlata bilirim.Ayla abla benim lisede platonik bir aşkım vardı.O kişi Mehmet imiş ben de onu çok sonradan öğrendim yani evet biraz garip insan kendi platonik aşkını tanımaz mı?Diyebilirsin evet ama tanıyamadım işte zaman o kadar değiştirmiş ki değişmeyen ela gözleri ve o etkileyici sesi onlar hep aynı kalmış bir an önce iyileşsin artık beklemekten çok yoruldum."
"İnşallah kendini toplayacak ve aramıza geri dönecek hem seni seviyor bırakıp gitmez ben zaten biliyordum seni sevdiğini bana önceden söylemişti."
"Nasıl yani sen biliyor muydun bana karşı olan hislerini."
"Elbette siz gelirken biz dönüyorduk Sude Hanım tabii ki de biliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adı Konmamış Aşk(Tamamlandı)
Chick-LitAdı konmamış bir aşk hikayesi rastlantılar mı yoksa kader mi? Yıllar sonra yine iki insanı bir araya getiren platonik aşktan gerçek aşka uzanan sıcak bir hikaye .Beğenmeyi unutma 🤗