Dün yaşananlar...
Daha doğrusu Shaun'un gelip beni hiç sevmediğini söylemesi,benimde tek başıma evde ağlamam ama ağladıktan sonra bir söz vermem.....
Sadece bunlar yaşanmıştı canım ya hiç(!)...
Ama dün ile ilgili aklımdan çıkaramadığım tek birşey vardı....
O sözleri söylerken gözlerinin hali...
Onu ilk gördüğüm gün ki gibi soğuktular demiycem çünkü o ilk günkü bakışlarının dün ki bakışlarının yanında sımsıcak kalırlardı...
Gözleri ile o kadar soğuk bakmıştı ki..Sanki sözlerini kanıtlıyormuş gibiydi..Sözleride canımı çok yakmıştı ama en çok gözleri....
Ama ben asıl kendi aptallığıma yanıyordum..Nasıl o kadarçabuk kanmıştım ona? Neden hemen beni çok sevdiğine inanmıştım? Bu kadar gerçekçi mi oynuyordu? O zaman hani alkışımız nerde? Oscar ödüllü oyuncuları kıskandıracak şekilde oynamıştı çünkü...
Dün ağlamıştım...
-Önce kendi aptallığıma.
-Sonra aşık oluşuma ağlamıştım..
Bunun beni bu kadar etkilemesinin asıl nedeni ilk defa aşık olmuştum..Bu nasıl olabilir diye sorabilirsiniz?Bende bilmiyorum..Bu güne kadar kimseye karşı o denli şiddetli şeyler hissetmemiştim..
Şimdi ise bir oduna karşı bunu hissetmiş ve yarı yolda bırakılmıştım...
Şimdi anlıyorum..o aşık olup da ayrıldıktan sonra ki arkadaşlarımı...
Onlarla ne kadar dalga geçmiştim ve şimdi ise beni görseler koca bir kahkaha atacaklarına eminim..
Bugün annemler nihayet dönecekti ve
DANANIN KUYRUĞU BUGÜN KOPACAKTI...
Çünkü aklımda dönüp duran ve sürekli geceleri uykumun kaçmasına neden olan soruları cevaplayacaklardı..
Yoksa....
Aynı evi paylaşmamız artık biraz zordu...
Saat 2 gibi eve geleceklerdi..O zamana kadar vaktim vardı.Ve bende günlerdir aklımı kurcalayan o sorulara geri bir dönüş yapmanın iyi olacağını düşündüm..Belki bazı noktaları atlamıştım ve herşeyi başka bir nedene bağlamıştım..
Özellikle evde halıya saplanmış o 13 bıçağı gördükten sonra ve bir defa daha da eve birinin girdiğinden emin olduğum o zamanları hatırladım...
Yine tüylerimin üpermesine engel olamadım tabii.Nasıl engel olayım? Merak ettiğim neden biri bizim eve giripte yere 13 tane bıçak saplasın ve gitsin? Neden 13? Bu soruları daha öncede kendime sormuştum ama cevap aldığım pek söylenemez..
Odamda dolaşırken brden aklıma geldi..Biz müslümandık yani babam müslümandı ve bende müslüman olmayı tercih etmiştim ama annem ise hala hristiyandı..
Ve 13 sayısı hristiyanların uğursuz sayısıydı.Peki bunu açıkladık diyelim..Neden bize yapmışlardı bunu sonuçta şehirdeki tek müslüman biz değildik..Ama mahalledeki tek müslüman bizdik ama annemin hala hristiyan olduğunu biliyorlardı..Bildikleri halde bunu yapmalarının umarım mantıklı bir açıklaması vardır..
Peki kendisine koruma dediğimiz o şahsiyet o sıralarda ne işle meşguldüler acaba?Bundan anneme bahsetmeyecektim yada babama yada herhangi birine..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başıboş
Fiksi RemajaDoğa üstü varlıklara inanır mısınız? Ben inanmazdım.... Ta ki onları avlayan bir avcı olduğumu öğrenene kadar... Peki şimdi ne yapacaktım? Tek amacım onları öldürmek-ti.Onlardan birine aşık olana kadar. Peki aşkım için ailemi ve hayatımı karşıma ala...