"Hunnie"
"ဟင်"
ကျွန်တော့် အခန်းကိုတောင်ပြန်ရောက်နေပြီ။ baekhyun hyung က ကားတံခါးဖွင့်ပေးထားတာပဲ။ အာာ...ကျွန်တော် တော်တော်အတွေးလွန်သွားတယ်...
"sorry hyung....ကျွန်တော် အတွေးလွန်နေတာ"
Hyung က ဘာမှမပြောဘဲ အခန်းpassward ကိုဖွင့်သည်။ ကျွန်တော် စိတ်နဲ့ကိုယ်နဲ့ မကပ်သေးဘူး။
"sehun....ဒီကို လာထိုင်ပါဦး"
"မဟုတ်ဘူး...hyung...ကျွန်တော် ပင်ပန်းနေလို့ပါ"
"sehun...ah...မင်း အခုတလော ဘာတွေတွေးနေလဲ hyung သိတယ်....တချို့အရာတွေက မမှန်ဘူး...ကလေး...hyung မင်းကို သိပ်ချစ်တာ ဟုတ်တယ်...မင်း kim jongin ကို အခုထိ ချစ်နေသေးတာလည်း သိတယ်....မင်းက မင်းကိုယ်ပိုင်နှလုံးသားနဲ့ သူ့ကို ချစ်တယ်....hyung ကလည်း hyung ကိုယ်ပိုင် နှလုံးသားနဲ့ မင်းကိုချစ်တယ်...ဒါက အမှန်ဘဲ...မင်း ဘယ်သူ့ကိုမှ ကျေးဇူးဆပ်နေစရာ မလိုဘူးလေ"
"Hyung"
"အခု hyung ဖြစ်စေချင်တာက လွန်ခဲ့တဲ့ ၅ နှစ်ကလိုမျိုး...
မင်း အခု ဝမ်းနည်းနေတယ်..ဘာလို့ hyung ကို မပြောလဲ...hyung ကို မင်းအစ်ကိုတစ်ယောက်လို တွယ်တာတယ်မလား...hyung ကို ယုံတယ်မလား...hyung က မင်းကိစ္စအားလုံးကို ဖြေရှင်းပေးမှာလေ....အခုတော့ မင်းက hyung မတောင်းဆိုတဲ့ ကိစ္စအတွက်နဲ့ စည်းခြားချင်နေတယ်""အဲလို မဟုတ်ပါဘူး...hyung...
Hyung ကို ကျွန်တော့်အစ်ကိုတစ်ယောက်လို အားကိုးတာပါ....တကယ်ပါ""ကလေးရယ်....အခု jongin အကြောင်း ဘာပြောလို့လဲ...hyung ကိုပြောပြ"
Flashback......
"ဘာ....NiNi က.."
"အရင်ဆုံး ငါ နင့်ကို တောင်းပန်ရမှာ...sehun...သူ ကျောင်းထွက်သွားတာကို ငါ မတားနိုင်ခဲ့ဘူး"
"........"
"နင် ထွက်သွားပြီးတဲ့နောက် သူနဲ့ ငါ သိပ်မတွေ့ဖြစ်ကြဘူး...ငါလည်း ခဏတော့ နင့်ကို လွမ်းပါစေ ဆိုပြီး..လွှတ်ထားခဲ့တာ...သိပ်မကြာပါဘူး...သူက ငါ့ကို လမ်းခွဲရအောင်တဲ့..
ငါ မေးခဲ့တယ်...oh sehun ကြောင့်လား လို့""......"
"မဟုတ်ဘူး....သူ့အတွက်သူ လမ်းခွဲရတာပါတဲ့....ငါ သူ့ကို တောင်းပန်ခဲ့တယ်..sehun....ဒါပေမဲ့ သူက အတွေ့မခံတော့ဘူး.....taemin ကိုလည်း ငါအကူအညီတောင်းခဲ့တယ်...သူလည်း ငါ့ကို အတွေ့မခံဘူး"
YOU ARE READING
It Isn't Fairy Tale
Fanfictionနတ်သမီးပုံပြင်တွေမှာပဲ လှပတဲ့အဆုံးသတ်ဆိုတာ ရှိသတဲ့ ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ပုံပြင်ကရော???? #SeKai #KaiHun #my isolated world