0.9,5

1.5K 167 18
                                    

Ninie:

Bugün annem odamı temizlerken fotoğrafları gördü , son bilmecen için ipucu olarak sıramın altına bıraktığın fotoğrafları.

Yatağımın üzerine oturmuş boşluğa bakarken kendi kendine konuştuğunu duydum.
Seslendiğimde bana baktı , gözlerinin dolduğunu fark ettim.

Elindekileri nerden bulduğumu sordu , ben de birisinin sıramın altına bıraktığını ama kim olduğunu bilmediğini söyledim.

Kafasını tekrar boşluğa çevirip bir şeyler mırıldandı.
Sadece "polise haber vermeli miyiz" dediğini anlayabildim.
Başka bir şey demeden odadan çıktı.

Hareketlerini tuhaf bulsamda ne düşündüğünü soramadım . Sanki sorarsam duyacaklarım iyi hissettirmeyecekmiş gibi korktum.

Yemekte de bu konuyu açmadık .
Birkaç saat sonra su içmek için alt kata indiğimde annemin mutfak lavabosunda fotoğrafları yaktığını gördüm.

Yine bir şey diyemedim , dilim tutuldu sanki.

Ama hissettim .

İlk kez annemin benden bir şeyler gizlediğini hissettim , büyük şeyler...

Aslında bunu bir kaç gündür hissediyorum. Senle son konuşmamızdan beri.

Bana seni her gün gördüğümü söyledin. Umursamadığımı düşünsem de etrafımda olup bitenleri daha dikkatli incelemeye başladım. Ve tuhaf bir şekilde bir şeylerin yanlış gittiği hissine kapıldım.

Dahası , bu his beni ele geçirdi.
Merak etmekten , kontrolcü davranmaktan , basit şeyleri bile sorgulamaktan geri alamadım kendimi.

Yavaş yavaş anlıyorum ki bilmecelerini çözmeye başladığımdan beri hayata bakış açım değişmiş.
Her ne kadar itiraz etsem de , karşı çıksam da çoktan bu oyunun akışına dahil olmuşum . Vazgeçmek için fazla yol kat etmişim.

Kısacası ,
Ben oyuna devam etmek istiyorum.
Çok düşündüm ve kararımı verdim.

"Peki hiçbir şeyi bilmeden hayatına devam ettiğinde ,günün birinde aptal bir tesadüfle bunları öğrenip tek başına yüzleşmenin ne kadar azap verici olduğunu biliyor musun ?" diye yazmıştın .

Bilmiyorum ama bilmek de istemiyorum.

Sana söylediklerim için tüm içtenliğimle özür dilerim .

Yazdıklarını doğru dürüst okumadan cevap verdiğim için satır aralarına serpiştirdiğin acını da göremedim o zaman .

Kabul edersen ben de sana yardım etmek istiyorum. Yaşadıklarını geri alamam ama geçmişinle barışmana ve onu kabullenmene yardım edebilirim.

Nasıl yapacağımı bilmiyorum ama denerim.

Bunu sana borçluyum.

Lütfen .

Bana değer verdiğini söylemiştin, bu yüzden bana verebileceğin son bir şansın daha vardır değil mi ?

Cevabını bekliyorum.

Görüşmek üzere.

11:54

Ninie adlı kullanıcı çevrimdışı

-------------

Görüldü 06:19


---------

Y\N: Sevgili wattpad beni deli etmeye devam ediyor. Bölümü tam 3 kez yüklememe rağmen yayınlamıyor hata veriyor :(

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin