2.0

1.4K 145 80
                                    

*******49:

Jennie.

Ninie:

kimsiniz?

*******49:  

Uzun zamandır seninle tekrar konuşacağımız günü bekliyordum.

Ninie:  

bir telefon sapığı daha mı ? İŞİNE GİT

*******49:  

Ne kadar da büyümüşsün benim küçük deniz kabuğum . Bunca yıl yanında olamamam ne acı...

Ninie:  

Kimsin sen

*******49:  

Her hafta sonu  seni sahile götürmem için yalvarırdın. Ben muzlu dondurmanı alana kadar pantolonumun paçasını bırakmazdın. 

Hatırlıyor musun , bir keresinde bana yüzebildiğini göstermek için eski iskeleden atlamıştın . Az daha ölüyordun seni yaramaz cadı. Başını belaya sokacak şeylere cesaret etmeyi çok  severdin. Hala aynısın gerçi. Kuşlar tehlikeli oyunlar oynadığını fısıldadı Jennie.

Ninie:  

Baba ?

Tanrım ! 

gerçekten bu sen misin

*******49:  

Başka kim bizim geçmişimizi bu kadar iyi bilebilir kum kristalim ?

Ninie:  

İnanmıyorum

inanamıyorum

sen ... bunca zaman neredeydin 

neden şimdi bir anda aishhh- HAYIR BU MÜMKÜN DEĞİL SEN BABAM OLAMAZSIN 

KİMSİN SEN ! POLİSE ŞİKAYET EDİCEM

*******49:  

-medya dosyası-

Bunu bana yaptığın günü hatırlıyor musun Jennie? 

Ortadaki taşı bulmak için yosunlu tarafa doğru yürümüştün ve geri geldiğinde denizdeki yeşil ruhlarla savaşıp  taşı onlardan kazandığını söylemiştin.

Ninie:  
Süperbaba bilekliği...

bu mümkün değil ... nasıl olabilir

olamaz 

aptal bir şaka bu

*******49:  

Biliyorum geri gelmekte geciktim. Ama anlatacaklarımı duyduğunda bu kadar uzun süre beklememe hak vereceksin birtanem.  Doğruyu söyleyen kaplumbağa yalancı tavşandan hızlıdır.

Ninie:  

ama sensin işte

bu lafı biz uydurmuştuk
geri gelmişsin

döndüğünü annem biliyomu

*******49:  

Annen... O her şeyi bilir ama hiçbir şeyi anlatmaz.Sır tutmayı , yalan söylemeyi , doğruları saklamayı çok iyi becerir. İki yüzlü sır küpü , bir de masum kadın rolü yapması yok mu ...

Ninie:  

onun hakkında böyle konuşamazsın anladın mı! 

*******49:  

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin