2.5

1.1K 128 25
                                    

Y\N: Giften sonra ölenler? (BEN!❤) Bu arada bu son hikayeli bölüm texting şeklinde devam ediyoruz artık .

~Mutsuz insanlar da sever ~

Uykusunu yeteri kadar aldığı için vücudu Lisa ' kendiliğinden uyandırdı. Belki de uyanmasının Asıl sebebi evdeki müzik sesiydi. 90'lara belki de daha eski bir zamana ait şarkı evin içinde bir yerde son ses düzeyde çalıyordu.

Rüya görmeyecek kadar derin uyuyan Lisa gözlerini açtıktan sonra ilk önce kollarını ve bacaklarını açarak gerindi. Böylece sırtını, belini ve uyuduğu pozisyon sebebiyle ağrıyan her yerini rahatlatmış oldu. Önceki gece koltukta sessizce uyuyan Jennie' yi kontrol etmek için hemen yanına baktı ama gördüğü şey orada kimsenin olmadığıydı.

Yeni uyanması sebebi ile durumu idrak etmesi biraz zaman aldı. Kendine gelince panikleyip ayağa fırladı. Hole, mutfağa , küçük odaya hatta dış kapının etrafına bile bakındı ama onu görmedi. Tekrar içeri girip nereye gidebilmiş olacağını düşünürken yüksek müzik bir kez daha kulağına aynı nakaratı getirdi.

•~Mutsuz insanlar da sever, arkadaşım ~•

O an beyni atladığı bir ayrıntıyı tekrar bulmuştu. Bu evin bir de üst katı vardı. Gelen seslere bakılırsa orada kesinlikle birisi vardı .Merdivenlere doğru yönelen Lisa , bu kişinin Jennie olması için dua etti.

Sesin en çok geldiği odayı buldu ve içeri girdi. Karşısında şaşıracağı kadar normal bir manzara vardı. Jennie başına kırmızı renk bir bandana sarmış ve radyoyu açarak dinlediği tempolu müzik eşliğinde odasını temizliyordu. Etrafta yerleri silmek için kullanılan malzemelerin ağır kokusu vardı.
Lisa ona seslenip seslenmemek konusunda kararsız kalmıştı. Karar vermesine gerek kalmadan Jennie arkasını döndü ve kapının yanında dikilen kızı fark etti.
"Hwa- ah , Lisa! Demek uyandın. Ben de temizlik yapıyordum işte ama işim bitti. Gel de birlikte güzel bir kahvaltı yapalım."

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin