1.4

1.5K 268 155
                                    



Ninie:

Hey

Sence bugünkü kıyafetim nasıldı?

Hwang:

Pardon?

Ninie:

Hani beni her gün gördüğünü söylemiştin ya ,ben de diyorum ki bugünkü tarzım nasıldı?

Hwang:

Normal okul önlüğünü giymiştin işte. Fark etmem gereken bir şey mi vardı? Saçını falan mı kestirdin ? Kilo mu verdin yoksa ?

Ninie:

Demek sizinle sabahları karşılaşıyoruz Bayan Hwang.

Hwang:

Bu da nereden çıktı? Nasıl anladın?

Ninie:

Öğleden arasında kıyafetimi değiştirmiştim çünkü. Eğer geç bir saatte karşılaşsaydık başka cevap verirdin.

Hwang:

Bu kadar ince düşünmene inanamıyorum. Neden kendini beni bulmak için yoruyorsun ki , zaten yüzümü göreceksin .

Ninie:

Belki de görmem.

Buluşmaya gelecek olan kişinin gerçekten sen olduğunu nasıl bilebilirim ? Kendin söyledin 'yanında polis getirebilirsin ' diye. Elimde evime birini soktuğuna , hakkımda çok gizli olan şeyleri bildiğine dair mesajlar var. Polise gitmek için yeterli delilim var .

Senin gibi her şeyi detaylıca planlayan biri kendini nasıl kolayca açık eder ? Çok mantıksız.

Hwang:

Beni polise ihbar etmeyeceğinden emin olamamam gibi sen de gelip gelmeyeceğimden emin olamazsın.

Ninie:

Keşke buluşma mekanını sana son anda söyleseydim. Gidip önceden hazırlık yapabilirsin

Değiştirsem mi ki

Hwang:

Seçimleri tamamen sana bırakıyorum ne istersen yapabilirsin.

Fotoğraf hakkında bir şeyler bulabildin mi?

Ninie:

Bulamadıysam başka şeyler de söyler misin?

Hwang:

Hayır.

Ninie:

Hayır.

Hwang:

Bulamadın yani. Üzülme , zaten bulman olağan dışı bir durum olurdu.

Ninie:

Beceriksiz biri olduğumu düşünüyorsun

Hwang:

Saçmalama tabi ki de öyle düşünmüyorum. Sen yaptığın her işte gayet başarılı birisin Jennie. Kendini küçümseme . Düşündüğünden daha fazlasısın.

Ninie:

Peki sence ben güzel miyim ?

Hwang:

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin