1.9

1.3K 139 32
                                    


-----------------------

Ma'Rose❤:
Tamammm her şeyi anlatacağım.

Ma'joon❤:
Seni dinliyorum

Ma'Rose❤:
Öncelikle bunu bu kadar geç anlatmamın sebebi yaptıklarımdan utanıyor olmam.
Lisenin ilk yılında bir sevgilim vardı.İyi bir çocuk değildi. Serseri tipli belalı biriydi.O yaşta tüm kızların kötü çocuk merakı vardır bilirsin.

Ma'joon❤:
Bu kötü çocuk takıntını iki yıl öncesinde bırakmışsındır umarım.

Ma'Rose❤:
Merak etme zaten dersimi aldım. Hem senin gibi bir sevgilimin olması da öyle olduğunu göstermez mi 😘

Ma'joon❤:
Devam et bakalım.

Ma'Rose❤:
Beni aldattığından şüpheleniyordum, nerdeyse emindim. Bir gün sevgililer gününde onu takip ettim çünkü işleri olduğunu ve benimle buluşamayacağını söyledi .

Ma'joon❤:
Takip mi ettin? Hayatım , böyle tuhaf işlere kalkışacak bir tip olduğunu yeni öğreniyorum. Her neyse.

Ma'Rose❤:
Bölme lütfen.
Onu mağzadan bir kutu çikolata alırken gördüm. Ağzında kocaman gülümsemesi ile hep takıldığı kafeye girdi. Peşinden ben de girmek istedim ama içerde beni tanıyan biri olabilirdi . Bu yüzden dışarda kalıp bekledim.
Bir saate yakın bir zamandan sonra eli boş şekilde kafeden çıktı. Hemen arkasından kafeye girip çikolatayı verdiği kıza baktım ama bulamadım. Elim boş şekilde eve geri döndüm.
Ertesi gün okulda liseler arası voleybol maçı vardı. Jennie de oradaydı. Elinde dün ki çikolata paketinden vardı. Şüphelendim tabi ama hemen karar vermedim. Maç sonunda kazanan takım bizim okulun takımıydı ama ne alaka ise benim sevgilim kaybeden takım oyuncusunu yani Jennie yi tebrik ediyordu. Üstelik ona bir bakışı vardı ki... O an dünkü kızın Jennie olduğuna karar verdim. İntikam alacaktım.
Takımlar okuldan çıkmadan önce acele ile Jennie ye doğru yürüdüm ve hızlıca çarparak elinde tuttuğu poşeti düşürmesine sebep oldum. Poşet diğer oyuncuların ayaklarının altına fırladı ve içindeki çikolatalar ezilmiş oldu. Ona baktığımda yüzünden ne kadar üzüldüğünü anladım ve zafer kazanmış gibi hissettim.
Ama kısa sürdü. Jennie ağlayarak "Bunu kardeşimin mezarına götürecektim" deyince anladım yanlış yaptığımı. Çok üzüldüm . Utandım. Özür bile dilemeden kaçtım. O günden sonra bir daha da görmedim onu. Sinemadaki güne kadar. Şimdi neden öyle davrandığımı anlıyorsun değil mi?

Ma'joon❤:
Tek söyleyebileceğim ağır bir ergenlik geçirmiş olduğun.

Ma'Rose❤:
Dalga geçme lütfen.

Ma'joon❤:
Tamam geçmiyorum ama Jennie ye bir özür borçlu olduğunu biliyorsun değil mi? Onu çok kırmışsın. Belli ki o da olanları unutmamış.

Ma'Rose❤:
Yakın zamanda özür işini halledeceğim. Senden ricam bırak olanlar o ve benim aramda kalsın. İyiliğimizi düşünüp dahil olmak isteyeceğini biliyorum ama yapma lütfen. Kız arkadaşına güven . Ben halledeceğim.

Ma'joon❤:
Sana her zaman güvenirim hayatım. Ama ne kadar utangaç olduğunu da iyi biliyorum. Gerçekten halledeceğine söz veriyor musun ?

Ma'Rose❤:
Söz veriyorum.

Ma'joon❤:
İşte benim güzel sevgilim! Senin bu güzel kalbini seviyorum bebeğim ❤

Ma'Rose❤:
Ben de seni okyanuslar kadar çok seviyorum bebeğim❤ Yarın sınavın var uyu hadi iyi geceler.

Ma'joon❤:
Rüyamda seni göreceğim bu yüzden hemen uyu olur mu? Tatlı rüyalar meleğim.

Ma'Rose❤:
Tatlı rüyalar 😘

Ma'joon❤:
😘

--------------------------

Rose:
Yazdıklarını aynen mesaj attım.

Bilinmeyen numara:
Ve?

Rose:
İnandı . Yalnız Jennie' den özür dileyeceğime dair söz verdim. Zaten ona bir özür borçluydum . Numarasını alabilir miyim?

Bilinmeyen numara:
Özrünü ben bizzat iletirim. Sen şimdilik kendi oyununa odaklan. Zamanımız daralıyor sevgili Rose. Sona yaklaştık.

Rose:
Bitsin istiyorum artık. Sadece kurtulmak istiyorum.

Bilinmeyen numara:
İstediğine kavuşacaksın, eğer yapman gerekeni yaparsan.

Rose:
Elimden geleni deniyorum.

Bilinmeyen numara:
Şimdiye kadar iki kez hata yaptın Rose. Üçüncüsünün hiç olmamasını dilerim. Görüşmek üzere. İyi geceler. Ve bu geceki iş için tebrikler.

Rose:
Namjoon meselesini hallettim ya rahatça uyuyabilirim. İyi geceler

Secret || JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin